Volgens mij zaten er niet eens glazen in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef snellejelle het volgende:
Mooie bril, Lotte. Maar je hoeft niet te schreeuwen!
jij bent ook een dwdd kijker.. zie jij er dan ook zo uit?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
Lotte.
Zo zien alle DWDD kijkers voor mij eruit.
Kut hipsters.
Heeej zo zie ik er niet uit man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
Lotte.
Zo zien alle DWDD kijkers voor mij eruit.
Kut hipsters.
Heb voor hipster lenzen gekozen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij bent ook een dwdd kijker.. zie jij er dan ook zo uit?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je zou willen dat je er zo uit zou zien
Ik ook niet, maar de wereld kent Pietertje ook niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
Wereldster?
Ik had nog nooit van die man gehoord.
En vooraf nog even 'Lekker hard he!'quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
BEDANKT EN HET ALBUM LIGT NU IN DE WINKELLLLLLLL!
Alleen zijn moeder kende hem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel cultuurbarbaar zijn, maar ik heb nog nooit van deze man gehoord
moet je niet willen, sta je uren voor de spiegel, net als ali.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen krullen. Ik wil krullenEchte, niet van krulspelden.
i knowquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging om die met de bril he? In het publiek.
ik heb krullen en wil recht haar... elke dag te lang bezig om ervoor te zorgen dat het krullen zijn en geen kroeshaar...quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen krullen. Ik wil krullenEchte, niet van krulspelden.
Nee niemand hier maar dit is nou een wereldster, accepteer het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Niemand.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Louis kan het beter.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee niemand hier maar dit is nou een wereldster, accepteer het.
OK ik noteer zijn naam voor een volgende keer, dan kan ik zeggen: oh die ken ik!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee niemand hier maar dit is nou een wereldster, accepteer het.
Ja klinkt niet origineel ofzo..quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niemand.
Vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd.
Neequote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb krullen en wil recht haar... elke dag te lang bezig om ervoor te zorgen dat het krullen zijn en geen kroeshaar...
recht haar is makkelijker.. een keer met een kam overheen en je bent klaar om te gaan
Die uitzending van The daily show was briljantquote:
matthijs kent 'alle sletjes naar mijn kleedkamer ' in 10 talenquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:56 schreef Pedroso het volgende:
Matthijs kent ook een woordje Italiaans.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Neemensen romantiseren steil haar. Het is gewoon kut en saai.
dankzij pelle in zn tijd bij Azquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankzij Pelle heb ik cazzo geleerd.
Yep, PSV zou hem moeten kopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:57 schreef tong80 het volgende:
Gewoon een applausje voor de manager van de pianist die het verkoopt aan de VARA alsof het Chopin is.
kale kut prefereer ik ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Neemensen romantiseren steil haar. Het is gewoon kut en saai.
minstens 30quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
matthijs kent 'alle sletjes naar mijn kleedkamer ' in 10 talen
Geloof dat Mathijs er niet zo blij mee was Angela geen microfoon kreeg.quote:
Niet overal als ik haar zo zie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:58 schreef OProg het volgende:
Wisten jullie dat Angela al tien kilo is afgevallen?
Weightwachters, ik vind het fantastisch!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:58 schreef OProg het volgende:
Wisten jullie dat Angela al tien kilo is afgevallen?
Niemand geeft ene neuk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
regie vindt het niet belangrijk wat angela te zeggen heeft
Wat voelt het toch goehoed!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weightwachters, ik vind het fantastisch!
Als er nu maar geen 4 Angela's komen.quote:
Die met Iris Kroes dan.quote:
De man met de microfoon reageerde op de regie en z'n collega geluidsman had de microfoon al opengezet.quote:
Mijn haat is nooit gestopt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb weer nieuwe haat aan die plakhaar.
Is gegroeid zegmaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn haat is nooit gestopt.
Ik ga dan maar niet aan de weight watchersquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Is ze gekrompen ? Ze lijkt kleiner dan gewoonlijk.
De vrouwelijke Frans Bauerquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:04 schreef mrstylo het volgende:
Ze lijkt me een aardige vrouw, maar ga niet zingen.
Te laat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:04 schreef mrstylo het volgende:
Ze lijkt me een aardige vrouw, maar ga niet zingen.
Gordon wil alleen samenwerken met z'n werksterquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
Zelfs Gordon wilde niet meer met haar werken, dan heb je het wel voor elkaar.
Enge man. Pseudo intellectueel. Met z'n sherry pinkje omhoog. Echt helemaal niks.quote:
Onder de plak zitten...quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik mag haar niet afzeiken van mijn vriendin
Christoffelquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Enge man. Pseudo intellectueel. Met z'n sherry pinkje omhoog. Echt helemaal niks.
Je zal snel genoeg van hem af zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Enge man. Pseudo intellectueel. Met z'n sherry pinkje omhoog. Echt helemaal niks.
Ik vermoed dat de LIDL dit voor 7.50 gaat verkopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou dat gaat plat in de winkels die CD
Er is een verschil tussen niet mogen of iets niet doen.quote:
dikke uierquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niet mogen of iets niet doen.
Ja, als ze er nou echt iets leuks van maken... maar dat doen ze niet..quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Soundbites![]()
Het meest kansloze onderdeel van DWDD.
Geil.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waar is dit van ? Heb ik gemist.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is de chansonbelg al.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Soundbites![]()
Het meest kansloze onderdeel van DWDD.
Die chansonbelg in soundbites is ook heel erg.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:09 schreef k_man het volgende:
Angela kan best leuk zingen. Jammer dat ze daar nooit iets mee gedaan heeft.
Heb jij die lul van Bierber al gezien?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:10 schreef alors het volgende:
Ik voel me een beetje ziek.
Volgens mij heb ik Bieberfever.
Waarom is daar geen item over eigenlijk?
Is er een tijd geleden geweest. Met 10 van die meiskes. Chaos.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:10 schreef alors het volgende:
Binnenkort een concert toch in NL?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:10 schreef alors het volgende:
jij kijkt graag naar lullen van kleine jongetjes?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij die lul van Bierber al gezien?
Morgenavond, Gelredome.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij die lul van Bierber al gezien?
65%.......quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:09 schreef Rickazio het volgende:
loading Voetbal International..... 60%...
Eerste dat mij opviel was dat hij duidelijk geen FOK! account had.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij kijkt graag naar lullen van kleine jongetjes?
Dat was Main Street.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:10 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Is er een tijd geleden geweest. Met 10 van die meiskes. Chaos.
Hij zet de schaamluis op de kaart.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Eindelijk krijgt de schaamluis de aandacht die ze verdienen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |