Volgens mij zaten er niet eens glazen in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef snellejelle het volgende:
Mooie bril, Lotte. Maar je hoeft niet te schreeuwen!
jij bent ook een dwdd kijker.. zie jij er dan ook zo uit?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
Lotte.
Zo zien alle DWDD kijkers voor mij eruit.
Kut hipsters.
Heeej zo zie ik er niet uit man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
Lotte.
Zo zien alle DWDD kijkers voor mij eruit.
Kut hipsters.
Heb voor hipster lenzen gekozen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij bent ook een dwdd kijker.. zie jij er dan ook zo uit?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je zou willen dat je er zo uit zou zien
Ik ook niet, maar de wereld kent Pietertje ook niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
Wereldster?
Ik had nog nooit van die man gehoord.
En vooraf nog even 'Lekker hard he!'quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
BEDANKT EN HET ALBUM LIGT NU IN DE WINKELLLLLLLL!
Alleen zijn moeder kende hem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel cultuurbarbaar zijn, maar ik heb nog nooit van deze man gehoord
moet je niet willen, sta je uren voor de spiegel, net als ali.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen krullen. Ik wil krullenEchte, niet van krulspelden.
i knowquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging om die met de bril he? In het publiek.
ik heb krullen en wil recht haar... elke dag te lang bezig om ervoor te zorgen dat het krullen zijn en geen kroeshaar...quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen krullen. Ik wil krullenEchte, niet van krulspelden.
Nee niemand hier maar dit is nou een wereldster, accepteer het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Niemand.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |