Ik vind hem idd wel bij je passen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou wel een mooie UI zijn voor de verandering.
Ben van Kammen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je mag nog een poging doen. Je moet het dichterbij huis zoeken.
Mwah, je kan het overdrijven dat er alleen ''Ik Hou van Holland klapvee'' naar kijkt. Hiermee bash je René toch behoorlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van dat Ik Hou van Holland klapvee dat met serieuze interesse naar DWDD gaat kijken en net doet of alles wat ze zien niet:
a) 2 dagen oud is
b) wordt besproken door mensen die geen autoriteit zijn op dat gebied
c) afgekapt wordt wanneer het interessant wordt vanwege de gewenste dynamiek
Ik snap niet wat er interessant is aan dat programma, dan kun je beter P&W kijken imo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, je kan het overdrijven dat er alleen ''Ik Hou van Holland klapvee'' naar kijkt. Hiermee bash je René toch behoorlijk.
dumpert.nlquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk soms DWDD maar alleen voor die grappige filmpjes.
youtube.nlquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk alleen als het me uitkomt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
P&W vind ik zeker weten interessanter. En KvdB wordt ook steeds leuker aangezien ze daar ''het tweede scherm'' hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er interessant is aan dat programma, dan kun je beter P&W kijken imo.
Hou je nog wel tijd over voor je huiswerk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
P&W vind ik zeker weten interessanter. En KvdB wordt ook steeds leuker aangezien ze daar ''het tweede scherm'' hebben.
Zeker te weten niets mis mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ludovico Einaudi. Niks mis mee Stinho.
Gast, je weet toch wel dat de actualiteitenprogramma's zoals P&W & KevdB om 23:00 zijn?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou je nog wel tijd over voor je huiswerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |