Ik ben een autist en houd van dezelfde vormgeving als normaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is maar een minuut of 10. Het is wat.
Dan ben je idd nogal een autist.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een autist en houd van dezelfde vormgeving als normaal.
Wat een kut liedje is dat zeg.quote:
Waarom kijk jij naar RTL Boulervaar?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:09 schreef Doublepain het volgende:
Niet naar RTL4 kijken, gelhoofd alert
Kijken of Sylvie erin kwamquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar RTL Boulervaar?
Wie kijkt er nog naar DWDD?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mathijs van Nieuwkerk is het zat dat ze kortere uitzendingen moeten draaien op dinsdag & woensdag vanwege de NOS die al gaat voorbeschouwen op CL.
Het verbaast me dagelijks weer hoe sneu jij wel niet bent.quote:
Iedere dag zo'n 1.1 miljoen mensen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie kijkt er nog naar DWDD?Waar maakt die man zich druk om zeg.
Wat zijn de kijkcijfers ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie kijkt er nog naar DWDD?Waar maakt die man zich druk om zeg.
Iemand kwam hier met een foto van een zwerver die met Sylvie heeftquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het verbaast me dagelijks weer hoe sneu jij wel niet bent.
quote:
Van dat Ik Hou van Holland klapvee dat met serieuze interesse naar DWDD gaat kijken en net doet of alles wat ze zien niet:quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere dag zo'n 1.1 miljoen mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |