Het is juist beter als je series volgt zonder ondertiteling. Ook goed voor je Engels op termijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor je in het Engels. Snap ik wel. Volg jij het maar lekker op tv met Nederlandse ondertiteling
Te dik, te veel randzaken, te matige kwaliteit van schrijven, zelfs diehard fans klagen dat grote stukken te saai zijn enz.quote:
Plaatjes? Geef mij maar een dik boek met alleen tekst. Voornamelijk fantasy boeken gaan er bij mij in als zoete broodjes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:19 schreef Khaleesi het volgende:
Te dik, te veel randzaken, te matige kwaliteit van schrijven, zelfs diehard fans klagen dat grote stukken te saai zijn enz.En geen plaatjes.
Moet zeggen dat deze boeken niet heel lekker weg lezen. Maar daar ligt de uitdaging dan ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:20 schreef Jellereppe het volgende:
Plaatjes? Geef mij maar een dik boek met alleen tekst. Voornamelijk fantasy boeken gaan er bij mij in als zoete koek.
Het is niet altijd feest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:22 schreef Cactus1 het volgende:
Moet zeggen dat deze boeken niet heel lekker weg lezen. Maar daar ligt de uitdaging dan ook
Omdat je nieuwsgierig bent naar de geschiedenis van een wereld. The Silmarillion vertelt het verhaal achter het ontstaan van de wereld van Lord of the Rings. Het was een boek waar ik met veel moeite doorheen ben gekomen, maar uit nieuwsgierigheid heb ik het boek toch uitgelezen. Hoewel dat weer een paar jaar geleden is. Dus het is niet allemaal heel scherp meer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:27 schreef Piye het volgende:
Waarom zou je met moeite een boek willen lezen?
Ik draai het liever om ... waarom moeten ze die vingerafdrukken hebben?quote:
Ik heb the lord of the rings nooit gezien, fantasy spreekt mij totaal niet aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Omdat je nieuwsgierig bent naar de geschiedenis van een wereld. The Silmarillion vertelt het verhaal achter het ontstaan van de wereld van Lord of the Rings. Het was een boek waar ik met veel moeite doorheen ben gekomen, maar uit nieuwsgierigheid heb ik het boek toch uitgelezen. Hoewel dat weer een paar jaar geleden is. Dus het is niet allemaal heel scherp meer.
Ken je de Balrog uit Lord of the Rings nog? In the Silmarillion heb je een heel leger van die wezens die onder bevel staan van Morgoth.
Ah, jammer. Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb the lord of the rings nooit gezien, fantasy spreekt mij totaal niet aan.
Dan doen ze enkel als je iets strafbaars doet. Wil jij een strafbaar feit plegen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar normaal kon je daar geen naam aan linken, nu wel........
Ik pleeg zo vaak strafbare feiten, we leven hier namelijk in een politiestaat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan doen ze enkel als je iets strafbaars doet. Wil jij een strafbaar feit plegen?
Niet? jij hebt altijd handschoenen aan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:42 schreef Rezania het volgende:
Ja, een vingerafdruk, dat is echt een stukje privacy. Het is niet alsof je ze overal achterlaat.
quote:
Ah mooi, die van mij is geldig tot in december dit jaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:53 schreef Cactus1 het volgende:
Nog even wachten TS
[..]
Bron: http://mens-en-samenlevin(...)t-2013-id-kaart.html
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had geen vingerafdrukken toen ze de mijne wilden hebben
Nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wist je dat je tong, net zoals je vingerafdruk een afdruk heeft, die geen ander mens heeft ?!
Maar hoe komt het? Of wil je dat liever niet vertellen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoefde er helemaal niets voor te doen, 'medische omstandigheden'.
Voelt goed altijd he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zo leer je nog is wat van tv kijken.
Ja johquote:
Jippie!quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Als je een pastafarian bent hoef je geen vingerafdrukken af te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |