Ja tuurlijk maar normaal kon je daar geen naam aan linken, nu wel........quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:42 schreef Rezania het volgende:
Ja, een vingerafdruk, dat is echt een stukje privacy. Het is niet alsof je ze overal achterlaat.
Ja prulleke, ik hoef toch niet elk halfjaar mijn ID te laten vernieuwen.... Ik merk dat nu pas nu ik die brief krijg.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Onder welke steen heeft de ts gelegen ?
Is al tijden zo.
Je naam geef je ook aan iedereen die erom vraagt dus tja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar normaal kon je daar geen naam aan linken, nu wel........
Bron: http://mens-en-samenlevin(...)t-2013-id-kaart.htmlquote:Het plan is om vanaf oktober 2013 bij de aanvraag van een identiteitskaart vingerafdrukken niet meer verplicht zijn, omdat een ID-kaart niet meer als reisdocument wordt gezien in de Paspoortwet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Bij inbraken onder een x bedrag doen ze niet eens forenisch onderzoek.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:42 schreef Dimens het volgende:
De overheid kan niet aan je ruiken of je een crimineel bent. Dus zorgen ze dat ze van iedereen een vingerafdruk hebben zodat criminele sneller opgepakt worden.
Heeft niet met veiligheid te maken dan het afnemen van privacy.
En wat te doen als je ID-kaart binnen een aantal weken niet meer geldig is?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:53 schreef Cactus1 het volgende:
Nog even wachten TS
[..]
Bron: http://mens-en-samenlevin(...)t-2013-id-kaart.html
Gewoon binnen blijven FOK!en tot oktoberquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Jellereppe het volgende:
En wat te doen als je ID-kaart binnen een aantal weken niet meer geldig is?
Idd, zoals bij mij....quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Even serieus, please?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon binnen blijven FOK!en tot oktober
Dat laatste is geen probleem. Ik gebruik wel mijn Marokkaanse papieren van de zomer. Dank je. Dan zal ik tot oktober wel de rijbewijs gebruiken als identiteitskaart.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je een rijbewijs hebt en niet op vakantie gaat is er niet zo'n groot probleem.
Mijn ID is een aantal jaar niet meer geldigquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nope, ik heb alleen een Nederlands ID. Een rijbewijs moet ook voldoen voor een aantal maanden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:00 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Mijn ID is een aantal jaar niet meer geldig
Maar heb een geldig papoort
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:02 schreef Confetti het volgende:
TS heeft wat te verbergen![]()
Ff topic doorgestuurd naar de AIVD. Rook en vuur.
Mooie serie, Game of Thrones. Ben gisteren met het eerste seizoen begonnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:05 schreef Khaleesi het volgende:
In de folder stond: kinderen onder de 12 en mensen die niet lichamelijk in staat zijn hun vingerafdruk af te geven hoeven niet.![]()
Idd handen afhakken.
Ik wil ook verder kijken, maar heb mezelf verplicht gesteld eerst de boeken te lezen en dat schiet niet opquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:06 schreef Jellereppe het volgende:
Mooie serie, Game of Thrones. Ben gisteren met de eerste seizoen begonnen.
Zeker!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooie serie, Game of Thrones. Ben gisteren met de eerste seizoen begonnen.
Boeken zijn meestal beter, maar ik zou gewoon de serie gaan volgen. Stel je geen verplichtingen op. Dit is puur vermaak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil ook verder kijken, maar heb mezelf verplicht gesteld eerst de boeken te lezen en dat schiet niet op
Ik maak soms slordigheidsfoutjes, zeker, maar moeite is een te groot woord. Heb de fout gelijk verbeterd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:08 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zeker!!BTW, heb je toevallig moeite met lidwoorden?
Jawel hoor, je kan ook gewoon je vingers op een hete pan zetten. Als je geen vingerafdrukken hebt moeten ze je alsnog je paspoort/id geven. Fuck the system.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:06 schreef Cactus1 het volgende:
Als je echter ooit een paspoort wil hebben, ontkom je er niet aan
Eigenlijk niks, alleen al door ons te dwingen altijd met een identiteitsbewijs rond te lopen neukt de overheid ons al in onze reet, of er nou vingerafdrukken worden afgenomen of niet.quote:
Weer overduidelijk dat je een Marokkaan bent ja, "de rijbewijs"quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat laatste is geen probleem. Ik gebruik wel mijn Marokkaanse papieren van de zomer. Dank je. Dan zal ik tot oktober wel de rijbewijs gebruiken als identiteitskaart.
Klopt. Die lidwoorden blijven een obstakel. Hoewel het steeds beter gaat, maar aangezien je dat moet aanvoelen en er geen regels voor hebt, is het een kwestie van veel lezen/schrijven. Dan zal het naarmate de tijd vordert steeds beter gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weer overduidelijk dat je een Marokkaan bent ja, "de rijbewijs".
Ik kijk al zoveel series ter vermaak. Juist omdat hier ook zulke goede boeken van zijn wil ik ze lezen en heb het dan nog te goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:08 schreef Jellereppe het volgende:
Boeken zijn meestal beter, maar ik zou gewoon de serie gaan volgen. Stel je geen verplichtingen op. Dit is puur vermaak.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb hier ook een dikke pil liggen. Die ligt al weken stof te happen, maar ben er nog steeds niet aan begonnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kijk al zoveel series ter vermaak. Juist omdat hier ook zulke goede boeken van zijn wil ik ze lezen en heb het dan nog te goed
Kijk hem nu z'n best doen kloppende volzinnen uit z'n toetsenbord te krijgen dan, teringquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Die lidwoorden blijven een obstakel. Hoewel het steeds beter gaat, maar aangezien je dat moet aanvoelen en er geen regels voor hebt, is het een kwestie van veel lezen/schrijven. Dan zal het naarmate de tijd vordert steeds beter gaan.
Nah, ik typ altijd veel. Kijk mijn topics er maar op na. Lidwoorden ben ik nog steeds niet 100% machtig. Ik durf wel te stellen dat het meestal goed gaat. Af en toe maak je die fouten, vooral bij woorden die je weinig gebruikt, maar daar leer je van.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk hem nu z'n best doen kloppende volzinnen uit z'n toetsenbord te krijgen dan, tering.
Is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor je in het Engels. Snap ik wel. Volg jij het maar lekker op tv met Nederlandse ondertitelingquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:14 schreef Khaleesi het volgende:
Mensen die Game Of Thrones uit de boeken lezen..
??? Nee dat is het totaal niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor je in het Engels. Snap ik wel. Volg jij het maar lekker op tv met Nederlandse ondertiteling
Het is juist beter als je series volgt zonder ondertiteling. Ook goed voor je Engels op termijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor je in het Engels. Snap ik wel. Volg jij het maar lekker op tv met Nederlandse ondertiteling
Te dik, te veel randzaken, te matige kwaliteit van schrijven, zelfs diehard fans klagen dat grote stukken te saai zijn enz.quote:
Plaatjes? Geef mij maar een dik boek met alleen tekst. Voornamelijk fantasy boeken gaan er bij mij in als zoete broodjes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:19 schreef Khaleesi het volgende:
Te dik, te veel randzaken, te matige kwaliteit van schrijven, zelfs diehard fans klagen dat grote stukken te saai zijn enz.En geen plaatjes.
Moet zeggen dat deze boeken niet heel lekker weg lezen. Maar daar ligt de uitdaging dan ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:20 schreef Jellereppe het volgende:
Plaatjes? Geef mij maar een dik boek met alleen tekst. Voornamelijk fantasy boeken gaan er bij mij in als zoete koek.
Het is niet altijd feest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:22 schreef Cactus1 het volgende:
Moet zeggen dat deze boeken niet heel lekker weg lezen. Maar daar ligt de uitdaging dan ook
Omdat je nieuwsgierig bent naar de geschiedenis van een wereld. The Silmarillion vertelt het verhaal achter het ontstaan van de wereld van Lord of the Rings. Het was een boek waar ik met veel moeite doorheen ben gekomen, maar uit nieuwsgierigheid heb ik het boek toch uitgelezen. Hoewel dat weer een paar jaar geleden is. Dus het is niet allemaal heel scherp meer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:27 schreef Piye het volgende:
Waarom zou je met moeite een boek willen lezen?
Ik draai het liever om ... waarom moeten ze die vingerafdrukken hebben?quote:
Ik heb the lord of the rings nooit gezien, fantasy spreekt mij totaal niet aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Omdat je nieuwsgierig bent naar de geschiedenis van een wereld. The Silmarillion vertelt het verhaal achter het ontstaan van de wereld van Lord of the Rings. Het was een boek waar ik met veel moeite doorheen ben gekomen, maar uit nieuwsgierigheid heb ik het boek toch uitgelezen. Hoewel dat weer een paar jaar geleden is. Dus het is niet allemaal heel scherp meer.
Ken je de Balrog uit Lord of the Rings nog? In the Silmarillion heb je een heel leger van die wezens die onder bevel staan van Morgoth.
Ah, jammer. Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb the lord of the rings nooit gezien, fantasy spreekt mij totaal niet aan.
Dan doen ze enkel als je iets strafbaars doet. Wil jij een strafbaar feit plegen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar normaal kon je daar geen naam aan linken, nu wel........
Ik pleeg zo vaak strafbare feiten, we leven hier namelijk in een politiestaat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan doen ze enkel als je iets strafbaars doet. Wil jij een strafbaar feit plegen?
Niet? jij hebt altijd handschoenen aan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:42 schreef Rezania het volgende:
Ja, een vingerafdruk, dat is echt een stukje privacy. Het is niet alsof je ze overal achterlaat.
quote:
Ah mooi, die van mij is geldig tot in december dit jaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:53 schreef Cactus1 het volgende:
Nog even wachten TS
[..]
Bron: http://mens-en-samenlevin(...)t-2013-id-kaart.html
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had geen vingerafdrukken toen ze de mijne wilden hebben
Nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wist je dat je tong, net zoals je vingerafdruk een afdruk heeft, die geen ander mens heeft ?!
Maar hoe komt het? Of wil je dat liever niet vertellen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoefde er helemaal niets voor te doen, 'medische omstandigheden'.
Voelt goed altijd he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zo leer je nog is wat van tv kijken.
Ja johquote:
Jippie!quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Als je een pastafarian bent hoef je geen vingerafdrukken af te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |