Ja, zeker als het met een kar is. Hier is laatst een depot verplaatst, waarbij het voor sommige wijken gewoon een kwartier lopen is nu. Ik vind dat ook altijd zo vervelend, een heel stuk 'niks' doen..quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Bij veel wijken is het zo dat als je niet een extra keer langs het depot hoeft je enorm op de uitvoeringstijd kunt besparen. kan zomaar een half uurtje schelen
Blijkbaar is bij ons op de piekdagen 1 keer bijladen in de tijd verwerkt. Hoe correct dat gebeurt vraag ik me ook af maar nog los daarvan: een drukke dag en je haalt het niet met die ene keer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Bij veel wijken is het zo dat als je niet een extra keer langs het depot hoeft je enorm op de uitvoeringstijd kunt besparen. kan zomaar een half uurtje schelen
Toen ik een jaar of elf geleden begon geloofde ik ook dat gewerkte tijd betaalde tijd was. Werd letterlijk zo gezegd in mijn eerste week door mijn TC. Om vervolgens gewoon doodleuk alleen de tijden die voor die dienst stonden te betalen. Ik had geen eigen dienst (eigenlijk nooit gehad, ook nu nog niet) en viel overal in, vooral op de drukste dagen. Gevolg: jaren elke week een paar uur in je eigen tijd gewerkt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja het blijft altijd afwachten hier bij de post. Kan ook nog zijn dat het interpretatie was van die collega's.. jammer dat ik er niet bij kon zijn. Heb dat eerder ook al zo krom gevonden, toen het ook zoet/zuur was. In de zomer tijd eraf, terwijl je in de winter echt flink langer bezig was. In de praktijk was dat uiteindelijk toch flink zuur
Kan me nog wel herinneren dat ze dat praatje hielden toen ik kwam solliciteren en dat ik dat toen ook nog geloofde, dat dat elkaar wel zou opheffen... mwehe 5 jaar later weet ik wel beter
[..]
Ja, zeker als het met een kar is. Hier is laatst een depot verplaatst, waarbij het voor sommige wijken gewoon een kwartier lopen is nu. Ik vind dat ook altijd zo vervelend, een heel stuk 'niks' doen..
Hier ook, nu na georoute zit iig op dinsdag 1x herladen bij in de normtijd. Andere dagen werden niet genoemd. Van 1 wijk weet ik dat ie voor georoute ongeveer 1u30 of 1u35 was, nu na georoute incl herladen 1u40. Bij een andere wijk is het iig sowieso niet genoeg omdat je daar vaak wel 2x moet herladen en het is met een kar. Afhankelijk van waar je post of HAH op is ook een redelijk stukje lopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef lololo het volgende:
[..]
Blijkbaar is bij ons op de piekdagen 1 keer bijladen in de tijd verwerkt. Hoe correct dat gebeurt vraag ik me ook af maar nog los daarvan: een drukke dag en je haalt het niet met die ene keer.
Ik wil ook een karretje.....maar die krijg ik niet omdat ik geen handicap heb....:'(quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
gelukkig kun je met een karretje ruim vijf tassen bij je houden
Why?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:06 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik wil ook een karretje.....maar die krijg ik niet omdat ik geen handicap heb....:'(
Zoek nu alleen nog iemand waar ik ff 5 minuten tegen tekeer kan gaan....wat een rot dag
Bij ons team is dat voor 9 van de 10 wijken niet mogelijk helaas door de ligging van de depots. Over depots gesproken trouwens:quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb geen idee hoe het zit met enkele wijken die ik wel eens uitvoer, omdat deze bij andere teams zitten.
Weet wel dat bij een aantal wijken die in kleinere plaatsen zitten de route vaak zo gelegd is dat je halverwege de rit nog een keer (vlak) langs het depot komt om bij te laden en van daaruit meteen weer verder kunt bezorgen.
een aantal wijken hier worden standaard met een karretje gelopenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:06 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik wil ook een karretje.....maar die krijg ik niet omdat ik geen handicap heb....:'(
ga je gangquote:Zoek nu alleen nog iemand waar ik ff 5 minuten tegen tekeer kan gaan....wat een rot dag
met dat verhaal oranje tassen hadden ze ook weer iedereen beet, je kan meer meenemen, ja je fiets gaat ook sneller stuk, buiten de eventuele toekomstige lichamelijke klachten van overgewicht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ach heb net 2 weken een tweede hands fiets, die steviger is dan de oude.....rijd ik er gvd spaken uit....DUs ik bel TC op om te vragen of hij een leenfiets heeft....want ik was pas op 1/3 van de wijk....quote:
Terug naar de fietsenmaker ermee, is toch niet normaal dat na 2 weken je spaken eruit klappen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:43 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ach heb net 2 weken een tweede hands fiets, die steviger is dan de oude.....rijd ik er gvd spaken uit....DUs ik bel TC op om te vragen of hij een leenfiets heeft....want ik was pas op 1/3 van de wijk....
Hij overleggen.....hij had geen auto's meer op kantoor staan.....en even ophalen was voor mij niet handig (minimaal 40 minuten lopen) en brengen ging niet want de fiets paste niet in zijn auto.....
Ja en ik heb voorheen heel vaak mijn spaken uit mijn fiets gereden....dat klopt.....maar nog nooit om een leenfiets gevraagd.....DIe ene keer dat ik dat dan doe.....word er niet eens moeite gedaan naar mijn gevoel....
Dus ik heb maar een bolderkar geleend.....en uiteindelijk is mijn vriend eerder gestopt op zijn werk, om mij te kunnen komen helpen voor het deel van de fietswijk(boerderijen staan ver uit elkaar aan die kant die ik nog moest.)
Maar ik was gewoon ff boos
2hands gekocht bij particulier.....quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Terug naar de fietsenmaker ermee, is toch niet normaal dat na 2 weken je spaken eruit klappen.
Dan is het wel crap ja.quote:
uit wraak had ik die opslagbox van een nieuw slot voorzien, kunnen ze morgen weer lekker terug met de postquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:43 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ach heb net 2 weken een tweede hands fiets, die steviger is dan de oude.....rijd ik er gvd spaken uit....DUs ik bel TC op om te vragen of hij een leenfiets heeft....want ik was pas op 1/3 van de wijk....
Hij overleggen.....hij had geen auto's meer op kantoor staan.....en even ophalen was voor mij niet handig (minimaal 40 minuten lopen) en brengen ging niet want de fiets paste niet in zijn auto.....
Ja en ik heb voorheen heel vaak mijn spaken uit mijn fiets gereden....dat klopt.....maar nog nooit om een leenfiets gevraagd.....DIe ene keer dat ik dat dan doe.....word er niet eens moeite gedaan naar mijn gevoel....
Dus ik heb maar een bolderkar geleend.....en uiteindelijk is mijn vriend eerder gestopt op zijn werk, om mij te kunnen komen helpen voor het deel van de fietswijk(boerderijen staan ver uit elkaar aan die kant die ik nog moest.)
Maar ik was gewoon ff boos
Weet je wat het is,quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
uit wraak had ik die opslagbox van een nieuw slot voorzien, kunnen ze morgen weer lekker terug met de post
ik weet het, de grootste stiekemerds krijgen alles voor elkaar, lekker likken en trappen naar beneden,quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:53 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Weet je wat het is,
Ik vraag nooit om extra tijd,
Ik vraag nooit om iets uberhaupt.....
Maar dan vraag ik een x om een fiets.....:'(
Heb ik ook gehad. Mijn fiets was ontploft terwijl ik net was begonnen met een enorme wijk en ook nog mijn fietskarretje mee genomen had. Het heeft me toen heel veel moeite gekost om in ieder geval mijn tweede wijk eraf te laten halen maar ik mocht vervolgens wel met een niet werkende fiets met aanhanger dat pokke eind terug naar huis hobbelen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:53 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Weet je wat het is,
Ik vraag nooit om extra tijd,
Ik vraag nooit om iets uberhaupt.....
Maar dan vraag ik een x om een fiets.....:'(
Heb geen finbox.....maar ik wacht geduldig.....quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:25 schreef Rafierafie het volgende:
BTW, loonstrook staat in de finbox ondanks dat ik er geen melding van heb gekregen.
Pfff, ik krijg weer alleen mijn contracturen uitbetaald en niet mijn gewoon gewerkte uren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:25 schreef Rafierafie het volgende:
BTW, loonstrook staat in de finbox ondanks dat ik er geen melding van heb gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |