Handig om te wetenquote:Op zondag 14 april 2013 20:17 schreef dud0r het volgende:
Ja, in principe wel. Ik weet niet hoe het officieel zit daarmee en weet dat er TC's zijn die het niet doen.
Je kan trouwens niet meer laten uitbetalen dan 37uur inclusief wat je die week werkt.
Het kan wel maar dat doen ze heel zelden.
Oké. De titel vind ik al stupide eigenlijk, en de Mail vond ik al steeds minder interessant worden. Dit blad vind ik eigenlijk niets maar ja...quote:Op zondag 14 april 2013 18:16 schreef dud0r het volgende:
Dichtbij is de vervanger van mail. Sommige dingen vind ik wel interessant om te lezen.
Zolang die aanbiedingen er maar bij blijven zitten.
Dat doe ik ook altijd, maar soms zitten er leuke dingen bij die wel goedkoper zijn. Hoewel het de laatste jaren een beetje tegenvalt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Als het aanbiedingen betreft zoals ene tv oid, raad ik aan voor om voor aankoop even verder op internet te neuzen.
Laatste geval was vorig jaar:
een tv in de aanbieding via PostNL, van(hoogste internetprijs) voor(gemiddelde internetprijs).
Collega heeft wat op internet gespeurd en is bij een goed erkende leverancier uitgekomen voor dezelfde tv voor 150euro goedkoper.
In dit geval bij bestsellers te Zwaag.
NIET op buienradar kijken!quote:Op maandag 15 april 2013 07:23 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen, wat een heerlijk zonnetje op de vroege ochtend.![]()
Vandaag even zo snel mogelijk door m'n achterstallige administratie heen beuken en weer naar huis.
Toen ik weg reed thuis zag ik de bui al hangen(haha woordgrap).quote:
Ik doe aan Parkour. Bij sommige beter bekend onder de term freerunning, hoewel dat niet hetzelfde is. Wel ontstaan uit dezelfde discipline maar net een andere stroming.quote:Op maandag 15 april 2013 10:28 schreef KatrienDuck het volgende:
Wat doe je voor buitensport Dud0r?
Wat goed Kimmie, lekker hardlopen!
Hier in het noorden komt de regen denk ik om een uur of 13.00. Nog mooi even de tijd om in de tuin aan het werk te gaan. Gisteren ook al gedaan, heb nu overal spierpijn...
quote:Op maandag 15 april 2013 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe aan Parkour. Bij sommige beter bekend onder de term freerunning, hoewel dat niet hetzelfde is. Wel ontstaan uit dezelfde discipline maar net een andere stroming.
Hier hebben we gisteren en vanochtend ook nog in de tuin gewerktquote:Op maandag 15 april 2013 10:28 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier in het noorden komt de regen denk ik om een uur of 13.00. Nog mooi even de tijd om in de tuin aan het werk te gaan. Gisteren ook al gedaan, heb nu overal spierpijn...
In heb het even opgezocht, wat het precies is. Dat is inderdaad heel gaaf zeg, moet je wel lef voor hebben!quote:Op maandag 15 april 2013 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe aan Parkour. Bij sommige beter bekend onder de term freerunning, hoewel dat niet hetzelfde is. Wel ontstaan uit dezelfde discipline maar net een andere stroming.
Ja, zo aan het begin van het voorjaar heb je er flink wat werk aan. Ben nu net klaar en mooi voor de regen aan, het begint hier nu goed donker te worden.quote:Op maandag 15 april 2013 11:41 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Hier hebben we gisteren en vanochtend ook nog in de tuin gewerkt![]()
Voel het nu wel zeg![]()
Vannacht wel goed geslapen
Haha! Dat zie ik mijn TC niet doenquote:Op maandag 15 april 2013 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het op daldagen wel gebruikt om sneller te zijn. Mensen kijken alleen vreemd als er iemand over de heg/hek springt maar het schoot wel opquote:Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Haha! Dat zie ik mijn TC niet doen
Zou wel een leuke manier zijn om de post te bezorgen.
quote:Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het op daldagen wel gebruikt om sneller te zijn. Mensen kijken alleen vreemd als er iemand over de heg/hek springt maar het schoot wel op![]()
@ KatrienDuck: heeft weinig met lef te maken en vooral veel met weten waar je grenzen liggen en je eigen kunnen goed inschatten.
Heb ik ook een keer gedaan op een rustige oudjaarsdag. Ik wilde graag snel naar huis en ik moest steeds halve straten overslaan, maar het was te besneeuwd om fatsoenlijk te fietsen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
ik ken er eentje die af en toe rennend langs de deuren gaat
Zozo, 0,9% loonsverhoging? En dat terwijl de inflatie 2,5% is. Met andere woorden moeten de postbezorgers feitelijk loon inleveren...quote:Op maandag 15 april 2013 15:28 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Nieuw CAO principeakkoord Postbezorgers:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |