Dankequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:58 schreef dud0r het volgende:
Yup, alles weg gekregen en nog op een redelijk tijd ook.![]()
De vimmer is niet de vestiging manager ErwinRommel, de vimmer doet de administratieve taken en afhandeling van klachten, orders, declaraties, etc etc etc.
Je kunt je afmelden via bicc.mailing@postnl.nlquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:37 schreef Jesse_ het volgende:
Dat 100%NL blad, wanneer houdt dat op? Ik heb er echt nul behoefte aan.
VIM= Vestigings Informatie Medewerkerquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Danke
Mij was altijd verteld dat de Vimmer de vestigings manager was. Goed, niet dus![]()
Weer wat geleerd.
Viper werkt al lang niet meer bij de postquote:Op zaterdag 13 april 2013 05:30 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Erwin niet gespot in het filmpje...waarschijnlijk draagt hij zijn camouflagepak
Zodadelijk richting Heerenveen.
Ik zou Viper86 toch tegen moeten komen daar![]()
is een jaarabonnement, maar je kunt het uiteraard ook opzeggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:37 schreef Jesse_ het volgende:
ja, die heb ik dus alquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een abo op wetenschap[pelijk tijdschrift KIJK was wellicht een beter idee geweest.
agso.....zag de naam in de beginpost staan...daaromquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Viper werkt al lang niet meer bij de post
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
Doorgeven dat je er korter dan gepland over doet? Wat denk je zelf?
staat er tijd x voor een wijk, dan werk je tijd x, ook al zit ja dan al lang en breed thuis op de bank met een biertje in je hand
De TC zit hier echt te hameren op cijfertjes laatste tijd (druk hogerhand), maar goed: vaste tijd is vaste tijd ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
Doorgeven dat je er korter dan gepland over doet? Wat denk je zelf?
staat er tijd x voor een wijk, dan werk je tijd x, ook al zit ja dan al lang en breed thuis op de bank met een biertje in je hand
Dat op de minuut doe ik ook niet aan hoor. Heb toen ingestemd met de vaste tijd (staat prima) en die mogen ze pas verlagen/opkrikken met mijn toestemming... maar nu proberen ze het dus zo te spelen dat wanneer je minder tijd nodig hebt dan ervoor staat, je dat ook moet doorgeven. Amehoela!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:16 schreef VixenFromHell het volgende:
Nu we het hebben over uitbetalen van tijden.. hier gaan de pbz'ers met vaste wijken tekenen voor de tijden. Als de huidige normtijden niet goed zijn, gaan ze in overleg en dan komt er een tijd uit, waar je alsnog voor tekent. Je krijgt dan alleen bij echt ernstige verstoringen nog extra tijd. In de zomer gaan ze er dan ook geen tijd meer afhalen, heb ik begrepen. Zijn dan ook geen mappen meer waarin je nog tijd kan opschrijven (maar die schijnen bijna overal al weg te zijn)
Nu ben ik een flexibele bezorger, dus ik teken nergens voor
En dat noteren tot op de minuut, dat moest hier ook. Precies noteren waar alle extra tijd vandaan kwam, anders werd het niet betaald. Ze wilden ook precies weten hoelang herladen etc duurde en het opruimen van depot en dat soort dingen.
Dat hebben ze hier ook gedaan. Dat jij een flexibele bezorger bent maakt niks uit, dan tekent er wel iemand anders voor die wijk en moet jij ook gewoon de tijd halen waar een ander voor getekend heeft. Kan soms vrij vervelend zijn, als je ineens naar een wijk moet die je niet of nauwelijks kent, want dan krijg je dus dezelfde tijd als iemand die zo'n wijk al een paar jaar vrijwel iedere dag loopt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:16 schreef VixenFromHell het volgende:
Nu we het hebben over uitbetalen van tijden.. hier gaan de pbz'ers met vaste wijken tekenen voor de tijden. Als de huidige normtijden niet goed zijn, gaan ze in overleg en dan komt er een tijd uit, waar je alsnog voor tekent. Je krijgt dan alleen bij echt ernstige verstoringen nog extra tijd. In de zomer gaan ze er dan ook geen tijd meer afhalen, heb ik begrepen. Zijn dan ook geen mappen meer waarin je nog tijd kan opschrijven (maar die schijnen bijna overal al weg te zijn)
En dat noteren tot op de minuut, dat moest hier ook. Precies noteren waar alle extra tijd vandaan kwam, anders werd het niet betaald. Ze wilden ook precies weten hoelang herladen etc duurde en het opruimen van depot en dat soort dingen.
als je het niet meer wil kun je dat aangeven, in het begin stond dat ergensquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:37 schreef Jesse_ het volgende:
je maakt kans op de betrekking als vbg manager met zoveel inzetquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:32 schreef dud0r het volgende:
Oh ja helemaal vergeten.
HET IS WEEKEND!
Ook al is het maar 1 dagje. Wel een dag om bij te komen van de 30 uur die ik gemaakt heb in 3 dagen.
sommige woorden binnen het concern zijn een eigen taaltje,quote:
Mensen die hier vaak langskomen:quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:14 schreef VixenFromHell het volgende:
Als iedereen die in een nieuw lijstje wil dit dan even van elkaar overneemt en verder invult.. en dan moet degene die een nieuwe opent dat er nog inzettenhoef er zelf niet zo nodig in
Mensen die hier vaak langskomen:
voor vimmer hadden ze nog een eigen groep binnen de post, wat het was ben ik even kwijtquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:58 schreef dud0r het volgende:
Yup, alles weg gekregen en nog op een redelijk tijd ook.![]()
De vimmer is niet de vestiging manager ErwinRommel, de vimmer doet de administratieve taken en afhandeling van klachten, orders, declaraties, etc etc etc.
Oh ja hooikoorts seizoen.![]()
Dat is ook zo.
ja dat is het een benaming die er nog niet heel lang isquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
VIM= Vestigings Informatie Medewerker
je moet zelf even wat kunnen rommelen (op afstand)in Harmonyquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:16 schreef VixenFromHell het volgende:
van de bonden kunnen we niet veel verwachten want die zetten alleen maar wat op een forum neerquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Daar ben ik ook bang voor, inderdaad. Dat ze dat zoet/zuur gebeuren dan weer aan gaan halen. Maar even afwachten wat de tijden gaan worden.. en als die tijden erg krap zijn maar eens naar een duidelijk antwoord vragen. Als het er op aan komt is het natuurlijk gewoon een middel om gezeik over de uren te onderdrukken..
Het is toch allemaal wel erg vreemd dat je je moet houden aan tijden waar een ander mee akkoord is gegaan. Verschilt imo weinig van het oude systeem, een gemiddelde tijd bepalen en dan gewoon nooit uitloop betalen. Alleen kunnen ze nu dan met die handtekening wapperen..
ik ken een aantal mensen die depothouder zijn en die krijgen een jaarlijkse vergoeding hiervoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:16 schreef ophaling10 het volgende:
zijn er nog mensen depothouder hier?
krijg je daar ook iets voor?
Mag hopen van niet. Als tc is er nog een klein kansje dat m'n contract verlengd wordt in september. Als vm zou ik dat kunnen vergeten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:08 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
je maakt kans op de betrekking als vbg manager met zoveel inzet
Frans Bauer fans? Volendam fans?quote:Op zondag 14 april 2013 04:26 schreef sqdtnz het volgende:
Wat wel lachen is met dat 100% NL is dat er dus wellicht mensen zijn die daadwerkelijk lid zijn van dat blad. Dat vind ik echt totaal onvoorstelbaar. Dan probeer ik toch een beetje te fantaseren wat voor mensen dat toch zouden zijn... Ik kom echter niet tot een beeld... Ik heb dat blad ook nooit bezorgd, dus tja, misschien zijn wij van PostNL wel de enige ontvangers...
Ik weet van postbezorgers hier die een depot bij hen thuis hebben dat ze er 1200 euro per jaar voor krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:16 schreef ophaling10 het volgende:
zijn er nog mensen depothouder hier?
krijg je daar ook iets voor?
Ik gok dat ophaling10 bezorgers bedoelt die de tassen uitlopen en het depot netjes houden.quote:Op zondag 14 april 2013 10:41 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik weet van postbezorgers hier die een depot bij hen thuis hebben dat ze er 1200 euro per jaar voor krijgen.
Dat zou ook kunnen, nou ja, wat ie ook bedoelde, dan weet ie nu in beide gevallen het antwoordquote:Op zondag 14 april 2013 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik gok dat ophaling10 bezorgers bedoelt die de tassen uitlopen en het depot netjes houden.
Bij ons krijgen de depothouder daar 15 minuten per dag voor.
Plus aan het eind van de dag controleren of alles weg is.quote:Op zondag 14 april 2013 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik gok dat ophaling10 bezorgers bedoelt die de tassen uitlopen en het depot netjes houden.
Ik ben ook geen depothouder maar zet de tassen 's ochtends altijd neer. Dat heb ik een paar jaar voor niks gedaan maar nu krijg ik er 10 minuten per dag voor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:58 schreef Herfstblad het volgende:
Ik ben niet echt depothouder, maar ik zet de zakken voor de middagwijken neer (als ze in de middag gebracht worden). Ik krijg er qua tijd 45 min. per week voor.
Als het aanbiedingen betreft zoals ene tv oid, raad ik aan voor om voor aankoop even verder op internet te neuzen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:16 schreef dud0r het volgende:
Dichtbij is de vervanger van mail. Sommige dingen vind ik wel interessant om te lezen.
Zolang die aanbiedingen er maar bij blijven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |