Zoals het een oud-militair beaamdquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef dud0r het volgende:
Niet eens als TT: Waar niemand Erwin kan vinden
Komt omdat hij veteraan is.quote:
Ik heb ff lang naar het filmpje gekeken....en zocht een lange manquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef dud0r het volgende:
Niet eens als TT: Waar niemand Erwin kan vinden
Heb jij hem dan gevonden in het filmpje gridjuh?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:50 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik heb ff lang naar het filmpje gekeken....en zocht een lange man
Maar ik moet wel heel goed kijken.....ze dragen allemaal het zelfde en ik heb een compleet ander beeld van erwin....aangezien ik hem al een x in het echt gezien heb
Die eerste ook moet een ik zijn (A)quote:
Volgende keer ga ik gewoon op 'm staan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt beter de hond flink de waarheid vertellen. Zal ie het nooit weer doen
beetje overdreven. Goed gesprek is goed genoegquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik gewoon op 'm staan.
Als ik het goed zie, bij 1:25 voor de vlag aan de rechterkant....denk ik hequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
Heb jij hem dan gevonden in het filmpje gridjuh?
Mogguh!quote:Op zaterdag 13 april 2013 05:30 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Erwin niet gespot in het filmpje...waarschijnlijk draagt hij zijn camouflagepak
Zodadelijk richting Heerenveen.
Ik zou Viper86 toch tegen moeten komen daar![]()
Zo te lezen is het allemaal nogal meegevallen! Mooi welkom zeg, met koffie en gebak!quote:
Speciaal voor Jessequote:Op zaterdag 13 april 2013 14:37 schreef Jesse_ het volgende:
Dat 100%NL blad, wanneer houdt dat op? Ik heb er echt nul behoefte aan.
Dat blad gaat hier de prullenbak in nog voor het plastic er af is. Ik snap ook niet waarom ik het krijg, ik heb er nooit om gevraagd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Speciaal voor Jesse![]()
http://www.100pmagazine.nl/
[ afbeelding ]
Ik heb ook nooit gevraagd belasting af te dragen, toch krijg ik altijd die verdoemde blauwe enveloppen binnenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat blad gaat hier de prullenbak in nog voor het plastic er af is. Ik snap ook niet waarom ik het krijg, ik heb er nooit om gevraagd.
Die vergelijking gaat niet helemaal opquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gevraagd belasting af te dragen, toch krijg ik altijd die verdoemde blauwe enveloppen binnen
Een abo op wetenschap[pelijk tijdschrift KIJK was wellicht een beter idee geweest.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet helemaal op
Of de zitdatzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een abo op wetenschap[pelijk tijdschrift KIJK was wellicht een beter idee geweest.
Die ken ik niet.quote:
Geen tijd voor gehad, want moest dit en dat doen, en de VIM'er was in geen velden of wegen te bekennen, collega's nemen tijdens rijden de telefoon niet op ivm bekeuringen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:25 schreef Jesse_ het volgende:
Zoiets vraag je toch ook even voor je op pad gaat?
De directie van PostNL is trots op jequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:32 schreef dud0r het volgende:
Oh ja helemaal vergeten.
HET IS WEEKEND!
Ook al is het maar 1 dagje. Wel een dag om bij te komen van de 30 uur die ik gemaakt heb in 3 dagen.
Dat zijn ze altijdquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De directie van PostNL is trots op je
Is het allemaal goed gekomen i.v.b. met de voorbereidingen die je nog open had staan + de wijken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:32 schreef dud0r het volgende:
Oh ja helemaal vergeten.
HET IS WEEKEND!
Ook al is het maar 1 dagje. Wel een dag om bij te komen van de 30 uur die ik gemaakt heb in 3 dagen.
Hooikoorts komt eraan, hou je hart maar vast. Ben er met mijn COPD ook zeer vatbaar voor, maar meld me daarvoor niet ziek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn ze altijd![]()
Hopen dat de hoeveelheid zieken volgende week mee valt. En vooral dat m'n vimmer weer beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |