Komen wij aan met een loonsverhoging van 0,9 en 0,6 procent.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:21 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Deutsche Post staken duizenden postbezorgers. Ze eisen 6% meer loon
http://nos.nl/artikel/496489-duitse-postbestellers-staken.html
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:26 schreef Peterselieman het volgende:
mja, je weet niet wat voor loon ze nu ontvangen voor hun werkzaamheden
het is daar al net zo n zooitje als hierquote:Op woensdag 17 april 2013 10:21 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Deutsche Post staken duizenden postbezorgers. Ze eisen 6% meer loon
http://nos.nl/artikel/496489-duitse-postbestellers-staken.html
in Belgie zijn in het verleden ook al vele stakingen geweest, daar is het al helemaal dramatisch als je bij de post werkt.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:26 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Komen wij aan met een loonsverhoging van 0,9 en 0,6 procent.
Die Duitsers hebben het nog niet zo gek bekeken.
En bevalt het na een paar dagen nog steeds daar op nieuwe vestiging?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:46 schreef peter2671 het volgende:
Middag
Net de vaste pakketbezorger hier gesproken.
Die heeft ook blijkbaar dezelfde manager gesproken en die maakte net zoals bij ons het verhaal qua overstap en de locatie erger dan dat het is....waellicht een tactiek om mensen eerder buiten te krijgen want net zo als bij ons werd dit tot vervelens toe meerdere malen geopperd: neem ontslag want de locatie is groter en niet iedereen wil daar werken(werd meer omschreven als een donker gat waar je in terecht zou komen..
Overigens had ie het over leuke gasten daar in Leeuwarden
Ook een Peter(lange/kale man)..wellicht dat iemand weet wie ik bedoel)
aan de binnenkant van die polo s zit een waslabel ,erg irritante dingen, deze allemaal eruit geknipt,quote:Op woensdag 17 april 2013 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Rustig dagje vandaag
En wat schept mijn verbazing? Weer een kledinglijst gekregen, weer alle maten invullen.
Heb al 2 complete pakketten ontvangen![]()
Als ik deze lijst opstuur krijg ik er nog eentje.
Men werkt echt langs elkaar heen.
Eentje via dat bedrijf, eentje via PostNL en eentje via PostNL Autobedrijf
Die waslabels trek ik uit elk shirt, ook van privé kleding.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:59 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
aan de binnenkant van die polo s zit een waslabel ,erg irritante dingen, deze allemaal eruit geknipt,
verder met de hedendaagse temperatuur ga je kapot van de hitte in die dingen.
mooi he verspilling ten over, wat komt er nog meer?(meer kleding)quote:Op woensdag 17 april 2013 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die waslabels trek ik uit elk shirt, ook van privé kleding.
Dezer dagen draag ik enkel een polo met in de ochtend een fleecejack aan, dan kan het nog best fris zijn in de ochtend.
Maar man man, 3 kleding pakketten
Ik vul dat formulier gewoon maar in, pakket welke ik krijg gaat dan in opslag bij mijn TC, voor evt subco's die enkel een oud vuil hesje van TNT-Post dragen.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:04 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
mooi he verspilling ten over, wat komt er nog meer?(meer kleding)
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Rustig dagje vandaag
En wat schept schetst mijn verbazing?
Jij krijgt tenminste een kledingpakket(of 3) met broeken. Ik heb nog steeds geen kledingpakket. En als ik er 1 krijg zit er geen broek in.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vul dat formulier gewoon maar in, pakket welke ik krijg gaat dan in opslag bij mijn TC, voor evt subco's die enkel een oud vuil hesje van TNT-Post dragen.
Maar echt, idd een verspilling.
Ik heb nu al 4 pantalons, 4 workers, 2 petjes, 6 polo's, 4 overhemden, 2 truien, 2 jassen etc
Bedoel je niet 1 mei? Want 30 April is op een dinsdagquote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef peter2671 het volgende:
Overigens over die 30april zou het niet mogelijk zijn om dan vrij te nemen.
Er was een hele discussie omtrent dit want je MOEST maar komen.
Ehm, nee want ik ben ingepland op de DiDoZa en andere dagen ben ik niet of nauwelijks in te delen.
Moest ik maar iets regelen dat ik wel kon komen. Daar heeft mijn TC geen fu*k mee te maken!
Ik ben rustig gebleven, maar kookte van binnen en heb bovenstaande nogmaals medegedeeld en 'vrij' genomen.
Even een vraagje waar een collega(postbode/voorbereiding) tegen aan liep: ouderschap verlof op een zaterdag: is dat mogelijk!?
Volgens TC niet, maar volgens mij de CAO wel.
Kijk jij niet iets aanvragen dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste een kledingpakket(of 3) met broeken. Ik heb nog steeds geen kledingpakket. En als ik er 1 krijg zit er geen broek in.
Op het autobedrijf na worden er volgens mij geen broeken meer weggegeven. Raar iets vind ik dat.
Heeft iedereen nog een beetje kunnen genieten van het lekkere weer?
Nope kan niks aanvragenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk jij niet iets aanvragen dan?
Recentelijk is er via een interne mail gezegd dat we er allemaal representatief moeten uitzien. Dus gewoon fatsoenlijke werkkleding. Nou geloof me, ze maken er werk van
30 april gaat mijn rode pet weer op, en idem 29 juniquote:Op woensdag 17 april 2013 18:06 schreef VixenFromHell het volgende:
Zag vandaag een collega met een nieuw petje.. die had ik er niet bij zitten. Toch maar eens om vragen!
Nu een witte ipv een zwarte, vast ook fijner in de zon
Al heb ik al wel een hele stapel petjes liggen hier in allerlei kleuren
whehehehequote:Op woensdag 17 april 2013 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope kan niks aanvragenHeb ik al geprobeerd.
Ik ben heel representatief met mijn game shirts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |