Ik had het gewoon bloedheet vannacht in bedquote:
Ik heb het idee dat het precies die mooie beelden zijn, dus meer wat voor de bios. Geen idee of ik het vol kan houden. Wellicht in twee avonden doen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Life of Pi is wel een avondvullend programma. Als je zin hebt in mooie beelden, dan zeker er indrukken. Verder zijn de meningen wisselend, ik vond hem erg mooi.
Wij moeten LoP ook nog zien (in 3D), alleen het geluid is DTS en dat moet ik nog even downmixen naar DD5.1.quote:Op zondag 14 april 2013 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk VaduzVerder nog wat gescoord?
![]()
Life of Pi, ben ik de laatste die hem nog moet zien? Ff ophalen voor vanaaf wellicht.
Al die technische praatquote:Op zondag 14 april 2013 12:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij moeten LoP ook nog zien (in 3D), alleen het geluid is DTS en dat moet ik nog even downmixen naar DD5.1.
Lekker in een shirtje buiten was al fijn, zon brak af en toe door maar dat mag nog wel wat meer inderdaad!quote:Op zondag 14 april 2013 17:03 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik mis de zon nog welTemperatuur komt in de goeie richting..
hier is het nog lekker warmquote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker in een shirtje buiten was al fijn, zon brak af en toe door maar dat mag nog wel wat meer inderdaad!
Toch bizar wat het met je doet, voel me veel energieker. Krijg bijna zin zo nog wat aan school te doen
True. Raar eigenlijk, nu zonder jas lopen bv. en met 2 graden kouder, brrrquote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker in een shirtje buiten was al fijn, zon brak af en toe door maar dat mag nog wel wat meer inderdaad!
Toch bizar wat het met je doet, voel me veel energieker. Krijg bijna zin zo nog wat aan school te doen
ik heb in de zon gelegen en een beetje verbrand in m'n snuit.quote:Op zondag 14 april 2013 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste keer dit jaar buiten gegeten, za-lig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |