of Koekie/Cooki ! :pquote:Op maandag 15 april 2013 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik wil weg uit het Sesamstraatthema denk ik![]()
Anders moest t sowieso Grover zijn
Heb je dan liever dat ik schat tegen je zeg...quote:Op maandag 15 april 2013 21:03 schreef Miniem het volgende:
Maar raar als een meisje schat tegen je zegt
quote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je dan liever dat ik schat tegen je zeg...
Wat is daar raar aanquote:Op maandag 15 april 2013 21:03 schreef Miniem het volgende:
Hoezo is dat raar?quote:Op maandag 15 april 2013 21:03 schreef Miniem het volgende:
Alsof dat bijzonder is, als ieder meisje dat ooit schat tegen me zei me zo graag gewild had was ik de nieuwe Rasputin. Loveguru dit dat alles.quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef Lutte het volgende:
Of is het een verkapte een meisje zei schat tegen me post?
Als je een vent bent misschien, maar dat gebeurt vaak zatquote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vind het raar om te zeggen tegen iemand die niet je vriend/vriendin is.
Oh nou ik gebruik het best vaak eigenlijk.. Zowel tegen vrienden als vriendinnen, meestal als ze of iets doms zeggen of juist een hart onder de riem nodig hebbenquote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vind het raar om te zeggen tegen iemand die niet je vriend/vriendin is.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je dan liever dat ik schat tegen je zeg...
Nou neen, ik ga een poging doen zelf wat online te gooien.quote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeh vertel, houd je iets specifieks bij?
Koosnaampjes met koekie er in....quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Koekiepoekie is daarentegen nog erg exclusief!
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou neen, ik ga een poging doen zelf wat online te gooien.
Blijkbaar is de installatie voldaan.
Oh gawd, what have I done ;_;
Dan krijg je echt een stomp in je euhm edele delen, ff checken of ze er nog zittenquote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Koosnaampjes met koekie er in....
Just step awaaaay.....
Sorry to burst your bubble. Dit wordt hem niet. We beginnen met blogspot. Klein beginnen!quote:
In je piempie!quote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan krijg je echt een stomp in je euhm edele delen, ff checken of ze er nog zitten
quote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble. Dit wordt hem niet. We beginnen met blogspot. Klein beginnen!
Ja ik las het.quote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel meer dan een, ze zijn een derde bom aan het ruimen nu
Die foto'squote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel meer dan een, ze zijn een derde bom aan het ruimen nu
Oh het is nieuwbouw?quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef Bos81 het volgende:
Oscar heeft overigens een mooi plekje gekregen op mijn hondenagenda..
Nadat ik dus vrijdag even de schok moest verwerken van het verhuizen, ben ik in het weekend even wezen googlen en op de site van de woningbouw op het project gestuit. Ziet er toch prima uit en vandaag ook even met de collega's er over gesproken en die hebben toch wel iets van dit ziet er goed uit. Uiteraard is het jammer dat ik twee keer in een jaar moet verhuizen, maar toch ik verhuis bepaald niet naar een krot.
Omdat ik toch bij mijn casemanager moest zijn, zijn pa en ik er even langsgereden. Zover is het niet daarvandaan en overigens ligt het ook niet heel ver van waar ik nu woon... En hoewel het nog in de steigers staat, denk ik wel dat het een mooi gebouw gaat worden.. De buitenkant staat er al zo goed als..
Jep gloedje nieuwquote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het is nieuwbouw?![]()
Ik vind je een taaie, Bos
Leuk! Doe maar, als je wilquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jep gloedje nieuw
Ik kan de link eventueel DM-en. Hier posten doe ik niet omdat de straatnaam er in staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Barbaaf het volgende:
Net binnen en lees over Boston, vage zaak. Wel indrukwekkende foto gevonden:
Geen bloed en lijken, toch onder spoiler. Je ziet de tweede bom afgaan terwijl verderop de rook van de eerste nog opstijgt.De bieb in Boston inmiddels ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:
Wel mooi, dan ben je echt de eerste bewonerquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jep gloedje nieuw
Ik kan de link eventueel DM-en. Hier posten doe ik niet omdat de straatnaam er in staat
Ja, dat is wel leuk maar dit wordt al de tweede keer dat ik de eerste bewoner ergens ben. Waar ik van aug 2008 tot aug 2010 heb gewoond, was ik ook de eerste bewoner. Maar dat was 1 kamertje van niet veel bij nog minder en daar moest je voorzieningen delen. Hier is dus alles voor bossiequote:Op dinsdag 16 april 2013 01:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Wel mooi, dan ben je echt de eerste bewoner. Alles echt helemaal nieuw dan!
Oh je hebt hem al!!!!quote:Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Pfoe...
Oh wil iemand hier ff die tweede foto van coco zetten? Geen idee hoe dat moet met de foon...
Whehehe nee Os kan zijn bloed wel drinken want die klootzak zit aan ZIJN speeltjes en zo!quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef Barbaaf het volgende:
Wat een mooierd. Zitten ze al bij elkaar?
Ja, dat bedoel ik dus. Dat is echt wel gaaf!quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel leuk maar dit wordt al de tweede keer dat ik de eerste bewoner ergens ben. Waar ik van aug 2008 tot aug 2010 heb gewoond, was ik ook de eerste bewoner. Maar dat was 1 kamertje van niet veel bij nog minder en daar moest je voorzieningen delen. Hier is dus alles voor bossie
Is dit mannetje of vrouwtje?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe nee Os kan zijn bloed wel drinken want die klootzak zit aan ZIJN speeltjes en zo!
Spannend! Mooie kleur, die man!quote:
Fixed!quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe nee Os kan zijn bloed wel drinken want die klootzak zit aan ZIJN HAAR speeltjes en zo!
Iemand nog een puberende Shar-Pei hebben? Gratis, alleen zelf achter het behang vandaan halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
lunch ze!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Goeie god, ik zit nu pas voor het eerst ff. Wat een produktieve vrije dag!
Ff lunchen nu. Bammetjes filet americain, yay!
Filetquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Goeie god, ik zit nu pas voor het eerst ff. Wat een produktieve vrije dag!
Ff lunchen nu. Bammetjes filet americain, yay!
Wit brood, hoop ik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zin om te slapen whehehehe.
Ik heb een heel bakje filet opgevroten met vier sneetjes brood!
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zin om te slapen whehehehe.
Ik heb een heel bakje filet opgevroten met vier sneetjes brood!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:35 schreef Qwea het volgende:
Zeg trouwens, dat Londen bestand... komt dat nog?
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als één van de weinigen meteen gehaald!Grootste grap: Rautek als handeling. Eitje
Een mannelijke huismus in/op een meidoornhaag.quote:
Gefeliciteerd, ben je nu verbandmeesteres?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als één van de weinigen meteen gehaald!Grootste grap: Rautek als handeling. Eitje
Euhm ja euhquote:Op woensdag 17 april 2013 11:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een mannelijke huismus in/op een meidoornhaag.
[..]
Gefeliciteerd, ben je nu verbandmeesteres?
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Pfoe. Als je flink aan het sporten bent is zo'n feestavond bij de club met gratis pils niet zo bevorderlijk voor de werkzaamheden nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |