Ik had het gewoon bloedheet vannacht in bedquote:
Ik heb het idee dat het precies die mooie beelden zijn, dus meer wat voor de bios. Geen idee of ik het vol kan houden. Wellicht in twee avonden doen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Life of Pi is wel een avondvullend programma. Als je zin hebt in mooie beelden, dan zeker er indrukken. Verder zijn de meningen wisselend, ik vond hem erg mooi.
Wij moeten LoP ook nog zien (in 3D), alleen het geluid is DTS en dat moet ik nog even downmixen naar DD5.1.quote:Op zondag 14 april 2013 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk VaduzVerder nog wat gescoord?
![]()
Life of Pi, ben ik de laatste die hem nog moet zien? Ff ophalen voor vanaaf wellicht.
Al die technische praatquote:Op zondag 14 april 2013 12:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij moeten LoP ook nog zien (in 3D), alleen het geluid is DTS en dat moet ik nog even downmixen naar DD5.1.
Lekker in een shirtje buiten was al fijn, zon brak af en toe door maar dat mag nog wel wat meer inderdaad!quote:Op zondag 14 april 2013 17:03 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik mis de zon nog welTemperatuur komt in de goeie richting..
hier is het nog lekker warmquote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker in een shirtje buiten was al fijn, zon brak af en toe door maar dat mag nog wel wat meer inderdaad!
Toch bizar wat het met je doet, voel me veel energieker. Krijg bijna zin zo nog wat aan school te doen
True. Raar eigenlijk, nu zonder jas lopen bv. en met 2 graden kouder, brrrquote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker in een shirtje buiten was al fijn, zon brak af en toe door maar dat mag nog wel wat meer inderdaad!
Toch bizar wat het met je doet, voel me veel energieker. Krijg bijna zin zo nog wat aan school te doen
ik heb in de zon gelegen en een beetje verbrand in m'n snuit.quote:Op zondag 14 april 2013 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste keer dit jaar buiten gegeten, za-lig
Pff, wat afzien moet dat zijn geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Het voorprogramma in de vorm van Guusje M was beter dan de wedstrijd![]()
Kleine wasjes, grote wasjes! Heb je al eentje gekozen?quote:
Joahquote:
hier ligt hij de laatste tijd juist meer aan de kantquote:Op maandag 15 april 2013 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeuj!![]()
Ik ben trouwens nu al gek op mijn e-reader. Ik denk dat ik veel meer ga lezen.
ja maar hoe weet je of je een boek echt wilt lezen, heb je een site die je daarvoor uitpluist ofzo?quote:Op maandag 15 april 2013 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet er echt alleen maar boeken op die ik echt wil lezen.
Maar ik lees ook nog gewone boeken, ligt ook nog een berg.
Ik lach me nu echt een breuk om Dorrestijn en zijn vogelgids
quote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net van een ervaren fokker geleerd dat Oscar een DD Turquoise catharina is, wss uit grijsvleugel ouders en wss toch een man
ach vond de wedstrijd wel redelijk tbh. de uitkomst zelfs helemaal okquote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Het voorprogramma in de vorm van Guusje M was beter dan de wedstrijd![]()
Ik heb sowieso auteurs waarvan ik alles lees, en boeken die vrienden met dezelfde smaak me aanraden en zo, daar kom ik al ver zat meequote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar hoe weet je of je een boek echt wilt lezen, heb je een site die je daarvoor uitpluist ofzo?
hehe vind t ook erg makkelijk iddquote:Op maandag 15 april 2013 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeuj!![]()
Ik ben trouwens nu al gek op mijn e-reader. Ik denk dat ik veel meer ga lezen.
idd en.als t niet bevalt delete ik.m alsnog. en.download wel een anderquote:Op maandag 15 april 2013 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb sowieso auteurs waarvan ik alles lees, en boeken die vrienden met dezelfde smaak me aanraden en zo, daar kom ik al ver zat mee
Doe ik ook met tips, genoeg mensen om me heen met een goede smaak.quote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar hoe weet je of je een boek echt wilt lezen, heb je een site die je daarvoor uitpluist ofzo?
Ja psies, ik ken veel lezers en ik weet wie hetzelfde leuk vindt.quote:Op maandag 15 april 2013 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe ik ook met tips, genoeg mensen om me heen met een goede smaak.
Vooral als je 5800 boeken gratis en voor niets hebt gekregenquote:Op maandag 15 april 2013 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja doe ik ook, en daar is die reader echt ideaal voor dan weer
quote:Op maandag 15 april 2013 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral als je 5800 boeken gratis en voor niets hebt gekregen![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral als je 5800 boeken gratis en voor niets hebt gekregen![]()
![]()
Die met die geweldige voornaam??quote:Op maandag 15 april 2013 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]Daar heb ik nog maar weinig van bekeken vrees ik, maar dat is omdat ik de zestig boeken die ik er meteen opgeplempt had nog lang niet uit heb
En mn beste vriend mailt maar nieuwe ook nog!
Elmoquote:Op maandag 15 april 2013 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Wie weet een leuke naam voor een blauw vriendje voor Oscar?
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik wil weg uit het Sesamstraatthema denk ik![]()
Anders moest t sowieso Grover zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gerard.quote:Op maandag 15 april 2013 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Wie weet een leuke naam voor een blauw vriendje voor Oscar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |