Nah die van mij had een gouden pik, no lies, daar deden alle vrouwen alles voor, met liefdequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef gomi het volgende:
Lukt me niet om te quoten uit t oude topic. Maar oh-oh, die gozer waar ik t over heb kan dus ook totaal niets, maar samenwonen zal t voor hem ook nooit worden. Hij is zo slecht met meisjes, de kans dat hij de staatsloterij wint is wss groter dan dat hij ooit gaat samenwonen
op dat thuis wonen na dus eigenlijk totaal t tegenovergstesteld van die gozer waar ik t over heb. Die vinden ze allemaal maar een lelijke sukkel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht en hij was ook erg knap, grappig , leuk en lief.
8 jaar? Is langer dan mijn langste relatie ooit hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Gawd, dat was mijn langste relatie, ik sta er mooi op zo he
Ik zat net te rekenen, ik denk zelfs 9 of zo, tis een beetje doodgebloed toen zij een huis kocht ver weg, toen kwam ie wat minder vaak langsquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:20 schreef gomi het volgende:
[..]
8 jaar? Is langer dan mijn langste relatie ooit hoor
hehe, gewoon verhuisd om hem uitje buurtte houden hequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat net te rekenen, ik denk zelfs 9 of zo, tis een beetje doodgebloed toen zij een huis kocht ver weg, toen kwam ie wat minder vaak langs
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, gewoon verhuisd om hem uitje buurtte houden he
Mijn langste relatie is bijna 3 jaar
wow toen ik 15 was was 3 maanden al langquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mijn eerste relatie duurde zo lang.
Of iets langer.
Van mijn 15e tot mijn 19e of zo geloof ik![]()
En achteraf gezien had ik die moeten houden hoor.
Daarna kwam die Surinamer een paar jaartjesDie had ik nooit moeten doen.
Het is te hopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:27 schreef gomi het volgende:
[..]
dan ga jij je record iig wel verbeteren he
Maar ook niet een vriendinnetje in groep 1 of zo?quote:
Mijn eerste 'vriendje' (jaar of veertien hebben we het nu over) heeft samen met z'n moeder een wuppie voor me geknutseld. En nog iets, waarom kom ik er nou niet op wat.. Het was even euhm origineel in elk gevalquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eerste vriendje was zo leuk.
Die maakte allemaal leuke dingen voor me en schreef liedjes voor me en weet ik wat allemaalIk werd er alleen echt gek van dat ie constant op mijn lip zat, ik was daar helemaal niet aan toe toen
![]()
Die stond tussen de lesuren door op me te wachten voor kusjes en zo
Nope.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Lutte het volgende:
Maar ook niet een vriendinnetje in groep 1 of zo?
hmm dat is dus een beetje zoals die jongen waar ik t over had ook denkt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ook niet een vriendinnetje in groep 1 of zo?
Die datingsite jongen waar ik over vertelde gaat de dertig thuis ook wel halen. Hij wil vanalles en met name een vriendin, maar ondertussen is het vooral iedereens schuld en loopt ie maar te klagen. Nee als je zonder school of werk op je zolderkamertje gaat zitten wachten komt het je niet aangewaaid neeDus dat heb ik gezegd nadat hij m'n zoveelste goede idee/poging tot opvrolijking finaal afbrandde en nu negeert ie me
Houdoe dan hè
![]()
Precies dat dus.. Begonnen op het vwo, havo gaan doen, paar maanden HBO, gestopt en zit nu thuis. Ligt alleen maar in bed of zit te gamen omdat z'n werk hem niet inplant. Nou als ik tien maanden thuis zou zitten zou ik lekker bij het Jumbo DC hier solliciteren in plaats van afwachten tot je werk belt en dan voor max drie uurtjes per week.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm dat is dus een beetje zoals die jongen waar ik t over had ook denkt.
Die wil van alles, maar wil t ook allemaal aangedragen krijgen.
En qua werk denkt hij ook dat hij een of andere geweldige functie kan krijgen. Al t Andere is te min, maar dat hij er de capaciteiten niet voor heeft gaat er bij hem niet in. T is allemaal de schuld van alles en iedereen. Behalve die van hem natuurlijk
Wat een tjaquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies dat dus.. Begonnen op het vwo, havo gaan doen, paar maanden HBO, gestopt en zit nu thuis. Ligt alleen maar in bed of zit te gamen omdat z'n werk hem niet inplant. Nou als ik tien maanden thuis zou zitten zou ik lekker bij het Jumbo DC hier solliciteren in plaats van afwachten tot je werk belt en dan voor max drie uurtjes per week.
Vrijwilligerswerk? Ja ik ga niet onbetaald werken
Sporten? Ik ben niet gemaakt om te sporten.
Een cursus dan? 'k Zuuk 't niet te leren.
Zoek een hobby? Ik heb gamen en gitaar al en zelfs daar heb ik geen zin in.
Ga iets leuks doen met vrienden? Die hebben allemaal school.
Ja dan stik er maar in, kruip terug in de baarmoeder van je mammie en ga daar in foetushouding liggen jammeren maar stop alsjeblieft met zeiken.
Volgend jaar gaat hij het laagste niveau MBO doen omdat dat alleen stage is en hij geen zin heeft om te leren. Gewoon te lam zijn om één of twee niveaus hoger te doen en dan een dag of twee in de week ver onder je kunnen lessen te volgen hèEn maar klagen. Echt. Fuuuuu.
Het zit me ook echt dwars, a) omdat hij het mij dus kwalijk neemt want alles komt mij wel aanwaaien. Euhm pardon?! Ik heb er, en werk er nog steeds, verdomd hard voor anders. En b) omdat ie nu dus iets in de verzorging wil gaan doen en bij voorbaat al alle artsen afzeikt, en soms ook echt gemeen tegen me doet. Ja sorry hoor, kan ik er wat aan doen?quote:
Hier ga ik geen woorden aan vuil makenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zit me ook echt dwars, a) omdat hij het mij dus kwalijk neemt want alles komt mij wel aanwaaien. Euhm pardon?! Ik heb er, en werk er nog steeds, verdomd hard voor anders. En b) omdat ie nu dus iets in de verzorging wil gaan doen en bij voorbaat al alle artsen afzeikt, en soms ook echt gemeen tegen me doet. Ja sorry hoor, kan ik er wat aan doen?
Whehe, die kan 'k m nog wel sturen ^^quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ga ik geen woorden aan vuil maken
![]()
![]()
(nu een toepasselijk nummer op 3fm )
Tof! Volgens mij hoorde ik mijn moeder daar ook net over, even navragenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Wow, ik krijg net van Kim een code voor een albelli fotoboek kado, heeft ze gewonnen bij de postcodeloterij![]()
Leuk clipjequote:Op vrijdag 12 april 2013 18:25 schreef Lutte het volgende:
De nieuwe van de 3js is ook leuk...De clip is in elk geval echt episch
Helemaal getekend, en in koningshuis stijl, al klik je er maar ff gauw doorheen, best geinig!
HET. IS. NIET. EERLIJK.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:38 schreef Lutte het volgende:
Vaduz: Red Band huisje, Mora huisje, politiebureau in de pocket.. MaarGeen
Ziekenhuis
Nee dat dacht ik ook! Ff het weekend afwachten wat de ouders van vriendje en van een vriendin hebben verzameldquote:
Ik vind die plastic verpakking wel dumpshit er uitzien trouwens.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook! Ff het weekend afwachten wat de ouders van vriendje en van een vriendin hebben verzameld
Jaa maar ze houden het wel spannend!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind die plastic verpakking wel dumpshit er uitzien trouwens.
Jaa ik zag een foto met je nichtje, wat leuk! Waren jullie met zijn allen op vakantie, of een dagje weg?quote:
met z'n allen naar Zuid Frankrijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa ik zag een foto met je nichtje, wat leuk! Waren jullie met zijn allen op vakantie, of een dagje weg?
Okee, die hebben ze hier in de stad geen meer. Wel in Veldhoven vlakbij het ziekenhuis waar ik lag, maar dat is te ver reizen, zeker nu ik weer fietsenpech heb...quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat over de bouwpakketplaten van de Emte, Bos.
Hejo Sara.
Het is echt tergend ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoor nu de reclame over Flexitariërs![]()
![]()
![]()
Ik ben er 1 hoor, maar waarom moet er nu aan alles een naam gegeven worden, en in dit geval wat voor 1...![]()
Iemand die minstens 1 keer per week vegetarisch eetquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:02 schreef Barbaaf het volgende:
Maar wat is dan een Flexitarier? /teluiomtegoogelen
Dan is half Nederland toch al dan niet onbewust flexitariër? Wat een verzinsel weerquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iemand die minstens 1 keer per week vegetarisch eet
Tja vind ik dus ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is half Nederland toch al dan niet onbewust flexitariër? Wat een verzinsel weer
Fuck wat kut voor je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:16 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Over ca een half jaar moet ik weer verhuizen![]()
![]()
![]()
De woonbegeleiding is vanwege de bezuinigingen genoodzaakt het kantoor in deze wijk te sluiten. Daarmee gaan ook de woningen en flats weg. Er wordt nu gebouwd aan een nieuw complex waar allemaal 1 persoons appartementen komen waar dan de clienten in worden gehuisvest. Ik heb dan wel alles voor mezelf en de begeleiding zit nu nog dichterbij.
Maar toch ik woon hier net![]()
![]()
Bleh bleh en nog eens bleh
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Aw Bos dat is echt ruk.
Enige pluspuntje wat ik kan bedenken is dat we je weer allemaal verhuiskaartjes kunnen sturen
Hé Bos.....zo snel,quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Tja de begeleiding kan er ook weinig aan doen. Ze zullen me echt wel goed genoeg er naar toe sturen en helpen, ze hebben zelf al ervaren wat een verhuizing met me doet..
Oh heerlijk....quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Pak het maar positief op. Het is niet anders.
Ik ben bapaos aan het maken, broertjelief is morgen jarig, ik wil een vriezerla vol maken voor hem
dagje Roosendaalquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:45 schreef Lutte het volgende:
Gefeliciteerd SaraWat staat er op het programma vandaag?
En broertje van oh-oh, ik zou ook wel zo'n verkaardagscadeau willen
Assistent loodgieter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Miniem.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zondag 14 april 2013 01:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Assistent loodgieter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Miniem.![]()
Thnx allemaal.
Zwabber gefeliciteerd en een fijne dag![]()
Ik had het gewoon bloedheet vannacht in bedquote:
Ik heb het idee dat het precies die mooie beelden zijn, dus meer wat voor de bios. Geen idee of ik het vol kan houden. Wellicht in twee avonden doen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Life of Pi is wel een avondvullend programma. Als je zin hebt in mooie beelden, dan zeker er indrukken. Verder zijn de meningen wisselend, ik vond hem erg mooi.
Wij moeten LoP ook nog zien (in 3D), alleen het geluid is DTS en dat moet ik nog even downmixen naar DD5.1.quote:Op zondag 14 april 2013 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk VaduzVerder nog wat gescoord?
![]()
Life of Pi, ben ik de laatste die hem nog moet zien? Ff ophalen voor vanaaf wellicht.
Al die technische praatquote:Op zondag 14 april 2013 12:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij moeten LoP ook nog zien (in 3D), alleen het geluid is DTS en dat moet ik nog even downmixen naar DD5.1.
Lekker in een shirtje buiten was al fijn, zon brak af en toe door maar dat mag nog wel wat meer inderdaad!quote:Op zondag 14 april 2013 17:03 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik mis de zon nog welTemperatuur komt in de goeie richting..
hier is het nog lekker warmquote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker in een shirtje buiten was al fijn, zon brak af en toe door maar dat mag nog wel wat meer inderdaad!
Toch bizar wat het met je doet, voel me veel energieker. Krijg bijna zin zo nog wat aan school te doen
True. Raar eigenlijk, nu zonder jas lopen bv. en met 2 graden kouder, brrrquote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker in een shirtje buiten was al fijn, zon brak af en toe door maar dat mag nog wel wat meer inderdaad!
Toch bizar wat het met je doet, voel me veel energieker. Krijg bijna zin zo nog wat aan school te doen
ik heb in de zon gelegen en een beetje verbrand in m'n snuit.quote:Op zondag 14 april 2013 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste keer dit jaar buiten gegeten, za-lig
Pff, wat afzien moet dat zijn geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Het voorprogramma in de vorm van Guusje M was beter dan de wedstrijd![]()
Kleine wasjes, grote wasjes! Heb je al eentje gekozen?quote:
Joahquote:
hier ligt hij de laatste tijd juist meer aan de kantquote:Op maandag 15 april 2013 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeuj!![]()
Ik ben trouwens nu al gek op mijn e-reader. Ik denk dat ik veel meer ga lezen.
ja maar hoe weet je of je een boek echt wilt lezen, heb je een site die je daarvoor uitpluist ofzo?quote:Op maandag 15 april 2013 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet er echt alleen maar boeken op die ik echt wil lezen.
Maar ik lees ook nog gewone boeken, ligt ook nog een berg.
Ik lach me nu echt een breuk om Dorrestijn en zijn vogelgids
quote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net van een ervaren fokker geleerd dat Oscar een DD Turquoise catharina is, wss uit grijsvleugel ouders en wss toch een man
ach vond de wedstrijd wel redelijk tbh. de uitkomst zelfs helemaal okquote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Het voorprogramma in de vorm van Guusje M was beter dan de wedstrijd![]()
Ik heb sowieso auteurs waarvan ik alles lees, en boeken die vrienden met dezelfde smaak me aanraden en zo, daar kom ik al ver zat meequote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar hoe weet je of je een boek echt wilt lezen, heb je een site die je daarvoor uitpluist ofzo?
hehe vind t ook erg makkelijk iddquote:Op maandag 15 april 2013 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeuj!![]()
Ik ben trouwens nu al gek op mijn e-reader. Ik denk dat ik veel meer ga lezen.
idd en.als t niet bevalt delete ik.m alsnog. en.download wel een anderquote:Op maandag 15 april 2013 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb sowieso auteurs waarvan ik alles lees, en boeken die vrienden met dezelfde smaak me aanraden en zo, daar kom ik al ver zat mee
Doe ik ook met tips, genoeg mensen om me heen met een goede smaak.quote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar hoe weet je of je een boek echt wilt lezen, heb je een site die je daarvoor uitpluist ofzo?
Ja psies, ik ken veel lezers en ik weet wie hetzelfde leuk vindt.quote:Op maandag 15 april 2013 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe ik ook met tips, genoeg mensen om me heen met een goede smaak.
Vooral als je 5800 boeken gratis en voor niets hebt gekregenquote:Op maandag 15 april 2013 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja doe ik ook, en daar is die reader echt ideaal voor dan weer
quote:Op maandag 15 april 2013 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral als je 5800 boeken gratis en voor niets hebt gekregen![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral als je 5800 boeken gratis en voor niets hebt gekregen![]()
![]()
Die met die geweldige voornaam??quote:Op maandag 15 april 2013 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]Daar heb ik nog maar weinig van bekeken vrees ik, maar dat is omdat ik de zestig boeken die ik er meteen opgeplempt had nog lang niet uit heb
En mn beste vriend mailt maar nieuwe ook nog!
Elmoquote:Op maandag 15 april 2013 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Wie weet een leuke naam voor een blauw vriendje voor Oscar?
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik wil weg uit het Sesamstraatthema denk ik![]()
Anders moest t sowieso Grover zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gerard.quote:Op maandag 15 april 2013 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Wie weet een leuke naam voor een blauw vriendje voor Oscar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
of Koekie/Cooki ! :pquote:Op maandag 15 april 2013 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik wil weg uit het Sesamstraatthema denk ik![]()
Anders moest t sowieso Grover zijn
Heb je dan liever dat ik schat tegen je zeg...quote:Op maandag 15 april 2013 21:03 schreef Miniem het volgende:
Maar raar als een meisje schat tegen je zegt
quote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je dan liever dat ik schat tegen je zeg...
Wat is daar raar aanquote:Op maandag 15 april 2013 21:03 schreef Miniem het volgende:
Hoezo is dat raar?quote:Op maandag 15 april 2013 21:03 schreef Miniem het volgende:
Alsof dat bijzonder is, als ieder meisje dat ooit schat tegen me zei me zo graag gewild had was ik de nieuwe Rasputin. Loveguru dit dat alles.quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef Lutte het volgende:
Of is het een verkapte een meisje zei schat tegen me post?
Als je een vent bent misschien, maar dat gebeurt vaak zatquote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vind het raar om te zeggen tegen iemand die niet je vriend/vriendin is.
Oh nou ik gebruik het best vaak eigenlijk.. Zowel tegen vrienden als vriendinnen, meestal als ze of iets doms zeggen of juist een hart onder de riem nodig hebbenquote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vind het raar om te zeggen tegen iemand die niet je vriend/vriendin is.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je dan liever dat ik schat tegen je zeg...
Nou neen, ik ga een poging doen zelf wat online te gooien.quote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeh vertel, houd je iets specifieks bij?
Koosnaampjes met koekie er in....quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Koekiepoekie is daarentegen nog erg exclusief!
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou neen, ik ga een poging doen zelf wat online te gooien.
Blijkbaar is de installatie voldaan.
Oh gawd, what have I done ;_;
Dan krijg je echt een stomp in je euhm edele delen, ff checken of ze er nog zittenquote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Koosnaampjes met koekie er in....
Just step awaaaay.....
Sorry to burst your bubble. Dit wordt hem niet. We beginnen met blogspot. Klein beginnen!quote:
In je piempie!quote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan krijg je echt een stomp in je euhm edele delen, ff checken of ze er nog zitten
quote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble. Dit wordt hem niet. We beginnen met blogspot. Klein beginnen!
Ja ik las het.quote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel meer dan een, ze zijn een derde bom aan het ruimen nu
Die foto'squote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel meer dan een, ze zijn een derde bom aan het ruimen nu
Oh het is nieuwbouw?quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef Bos81 het volgende:
Oscar heeft overigens een mooi plekje gekregen op mijn hondenagenda..
Nadat ik dus vrijdag even de schok moest verwerken van het verhuizen, ben ik in het weekend even wezen googlen en op de site van de woningbouw op het project gestuit. Ziet er toch prima uit en vandaag ook even met de collega's er over gesproken en die hebben toch wel iets van dit ziet er goed uit. Uiteraard is het jammer dat ik twee keer in een jaar moet verhuizen, maar toch ik verhuis bepaald niet naar een krot.
Omdat ik toch bij mijn casemanager moest zijn, zijn pa en ik er even langsgereden. Zover is het niet daarvandaan en overigens ligt het ook niet heel ver van waar ik nu woon... En hoewel het nog in de steigers staat, denk ik wel dat het een mooi gebouw gaat worden.. De buitenkant staat er al zo goed als..
Jep gloedje nieuwquote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het is nieuwbouw?![]()
Ik vind je een taaie, Bos
Leuk! Doe maar, als je wilquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jep gloedje nieuw
Ik kan de link eventueel DM-en. Hier posten doe ik niet omdat de straatnaam er in staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Barbaaf het volgende:
Net binnen en lees over Boston, vage zaak. Wel indrukwekkende foto gevonden:
Geen bloed en lijken, toch onder spoiler. Je ziet de tweede bom afgaan terwijl verderop de rook van de eerste nog opstijgt.De bieb in Boston inmiddels ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:
Wel mooi, dan ben je echt de eerste bewonerquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jep gloedje nieuw
Ik kan de link eventueel DM-en. Hier posten doe ik niet omdat de straatnaam er in staat
Ja, dat is wel leuk maar dit wordt al de tweede keer dat ik de eerste bewoner ergens ben. Waar ik van aug 2008 tot aug 2010 heb gewoond, was ik ook de eerste bewoner. Maar dat was 1 kamertje van niet veel bij nog minder en daar moest je voorzieningen delen. Hier is dus alles voor bossiequote:Op dinsdag 16 april 2013 01:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Wel mooi, dan ben je echt de eerste bewoner. Alles echt helemaal nieuw dan!
Oh je hebt hem al!!!!quote:Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Pfoe...
Oh wil iemand hier ff die tweede foto van coco zetten? Geen idee hoe dat moet met de foon...
Whehehe nee Os kan zijn bloed wel drinken want die klootzak zit aan ZIJN speeltjes en zo!quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef Barbaaf het volgende:
Wat een mooierd. Zitten ze al bij elkaar?
Ja, dat bedoel ik dus. Dat is echt wel gaaf!quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel leuk maar dit wordt al de tweede keer dat ik de eerste bewoner ergens ben. Waar ik van aug 2008 tot aug 2010 heb gewoond, was ik ook de eerste bewoner. Maar dat was 1 kamertje van niet veel bij nog minder en daar moest je voorzieningen delen. Hier is dus alles voor bossie
Is dit mannetje of vrouwtje?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe nee Os kan zijn bloed wel drinken want die klootzak zit aan ZIJN speeltjes en zo!
Spannend! Mooie kleur, die man!quote:
Fixed!quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe nee Os kan zijn bloed wel drinken want die klootzak zit aan ZIJN HAAR speeltjes en zo!
Iemand nog een puberende Shar-Pei hebben? Gratis, alleen zelf achter het behang vandaan halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
lunch ze!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Goeie god, ik zit nu pas voor het eerst ff. Wat een produktieve vrije dag!
Ff lunchen nu. Bammetjes filet americain, yay!
Filetquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Goeie god, ik zit nu pas voor het eerst ff. Wat een produktieve vrije dag!
Ff lunchen nu. Bammetjes filet americain, yay!
Wit brood, hoop ik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zin om te slapen whehehehe.
Ik heb een heel bakje filet opgevroten met vier sneetjes brood!
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zin om te slapen whehehehe.
Ik heb een heel bakje filet opgevroten met vier sneetjes brood!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:35 schreef Qwea het volgende:
Zeg trouwens, dat Londen bestand... komt dat nog?
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als één van de weinigen meteen gehaald!Grootste grap: Rautek als handeling. Eitje
Een mannelijke huismus in/op een meidoornhaag.quote:
Gefeliciteerd, ben je nu verbandmeesteres?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als één van de weinigen meteen gehaald!Grootste grap: Rautek als handeling. Eitje
Euhm ja euhquote:Op woensdag 17 april 2013 11:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een mannelijke huismus in/op een meidoornhaag.
[..]
Gefeliciteerd, ben je nu verbandmeesteres?
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Pfoe. Als je flink aan het sporten bent is zo'n feestavond bij de club met gratis pils niet zo bevorderlijk voor de werkzaamheden nu.
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik kreeg nog een Externe HD te leen met 15 gig aan e-pub bestanden.Ik kopieer ze nu over op mijn eigen externe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |