Dat dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:05 schreef Karina het volgende:
Zoveel geld zou ik echt NOOIT uitlenen, gewoon meteen keihard nee zeggen.
Tja als iemand eens 50 euro vraagt, dan wil ik dat best geven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:05 schreef PierreBetfair het volgende:
Niet uitlenen, maar geven. Egoist!
Nou ja, ligt er aan aan wie en hoeveel je kan missen. Mijn ouders hebben wel eens behoorlijk veel aan een oom geleend en allemaal keurig netjes terug gekregen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:05 schreef Karina het volgende:
Zoveel geld zou ik echt NOOIT uitlenen, gewoon meteen keihard nee zeggen.
Wil je mij 50 euro geven?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Tja als iemand eens 50 euro vraagt, dan wil ik dat best geven.
Voornamelijk om deze reden. Als men niet betaalt dan is de relatie meteen naar de knoppen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, het kan ook helemaal mis gaan en familierelaties heel slecht maken of zelfs kapot maken als de partij die moet betalen ineens stopt met betalen.
als zo'n goeie bekende 10k te kort komt, bewijst het mij al lang en breed dat die niet met geld om kan gaan...quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:07 schreef Ryon het volgende:
Geen 10.000 euro in je achterzak hebben zitten om aan een goede bekende te kunnen uitlenen. Sloebers.
Dit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
als zo'n goeie bekende 10k te kort komt, bewijst het w.b.t. al lang en breed dat die niet met geld om kan gaan...
Het enige wat rond is aan dat bedrag zijn de 4 nullen. Maar dat is verder niet verdacht ofzo.quote:(EUR 10.000 is een verdacht rond bedrag).
Eerder een last dan een zegen. En dan vooral omdat het gebeurt doordat hij niet makkelijk 'nee' kan zeggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:09 schreef mvdejong het volgende:
Mijn complimenten dat je zo bereidwillig bent
Aan de pokertafel zeker, zodat je ze verder kon kaalplukken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef PierreBetfair het volgende:
Mensen die het moeilijk hebben hoor je af en toe te helpen. Geef hen gewoon wat hondertjes als je het kunt missen. Ik heb wildvreemde fokkers ook wel eens geld gegeven. Weet al niet eens meer hoeveel, 300 of 400 euro meen ik.
Vakantie+zakgeld in FHF toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef PierreBetfair het volgende:
Mensen die het moeilijk hebben hoor je af en toe te helpen. Geef hen gewoon wat hondertjes als je het kunt missen. Ik heb wildvreemde fokkers ook wel eens geld gegeven. Weet al niet eens meer hoeveel, 300 of 400 euro meen ik.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:13 schreef Northside het volgende:
Aan de pokertafel zeker, zodat je ze verder kon kaalplukken.
Oh dat was een ander dan. Ik weet nog wel dat ik je naam voorbij had zien komen, alleen verkeerd geassocieerdquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nee Kerstdiner. Vakantie kan ik me. i.e.g niet herinneren. Misschien toen ik dronken was
Natuurlijk, maar toch prettig dat er nog mensen zijn die hun vertrouwen in de mensheid nog niet helemaal kwijt zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerder een last dan een zegen. En dan vooral omdat het gebeurt doordat hij niet makkelijk 'nee' kan zeggen.
Dat was frederik dacht ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh dat was een ander dan. Ik weet nog wel dat ik je naam voorbij had zien komen, alleen verkeerd geassocieerd
Goed punt!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:02 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Misschien moet je eens kijken naar het imago dat je hebt. Ik vind het namelijk helemaal niet normaal dat er zoveel mensen jou om een lening vragen.
Sorry moet altijd erg lachen om jouw posts.. Wou dat ik het talent had voor WOS dat jij hebt, dan zou ik ook eens met euries kunnen strooien als pepernoten..quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]Nopes. Iets met Kerst. Staat nog in FHF . Eerst aan 1 iemand 100 euro voor een Kerstdiner, daarna nog een paar, voor 200 euro.
Waarschijnlijk zitten ze nu in de schuldsanering, maar wel met een lekkere hertenbiefstuf in hun pens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |