Ik zocht deze:quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HISTORIE BIEDT GEEN GARANTIE VOOR DE TOEKOMST.
Het is natuurlijk een simpele voetballer en niet vergeten dat op zijn plek Fisscher speelt, dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel zonde dat een blessure je zover minder maakt, verder lijkt het me wel een zichzelf overschattend eikeltje die de oorzaak bij iedereen behalve zichzelf zoekt.
wtfquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik zocht op Twente en kreeg deze.
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad niet dat we winnen, maar kans heb je altijd. Tegen Napoli (B-team of niet) stonden ze er ook opeens. Het is dat Ajax in een betere vorm steekt dan PSV, maar dat kan na deze wedstrijd zomaar omdraaien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, serieus. Verwacht je dat jullie een kans hebben? Ik zou het graag zien gebeuren, maar niets wijst erop dat jullie ook maar een puntje gaan pakken. Helaas.
Ik kan er niet om lachen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:36 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ll_product_blox.html
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik zocht op Twente en kreeg deze.
[ afbeelding ]
En dan zelf verliezen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Da's opzich wel lekker. Lekker PSV - Ajax kijken zonder spanning en de verliezende partij trollen.
ik wel,.quote:
heb totaal geen spanning meer op moment jammer genoegquote:
Waarom dat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb totaal geen spanning meer op moment jammer genoeg
nieuwe seizoen mag wat mij betreft beginnen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef Caland het volgende:
Ik zocht op Tong80 en kreeg deze.
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat dat bij de Feyenoord spelers ook zo is sinds Heerenveenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord niet meer kampioen worden nee. Ik zie eigenlijk alleen Vitesse als gevaar voor Ajax.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |