Mijn topic he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Wel sympathiek dat de banners van CandyOnline en WeightWatchers elkaar afwisselen nu.
Tja, hij mocht kiezen he..quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens soms het idee dat MissB en aanhang verantwoordelijk zijn voor het verdwijnen van de Dodo en dat de noord-Amerikaanse Buffel een beschermde diersoort is.
Goede keuze dan toch?quote:
Ik heb niet geklaagd nee. Net twee geweldige stukjes ossenhaas opgehaaldquote:
Dat kan bijna niet anders volgens mijquote:
Last van een variant op de klaagmuur, de zogenaamde zeikmuurquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik word helemaal gek hier trouwens, ik ruik ergens in de kamer kattenzeik en ik weet niet waar. Alles van zijn plek gehad, de vloer gedweild en ik ruik het nog
Zie je, niets goeds komt van geloof!quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Last van een variant op de klaagmuur, de zogenaamde zeikmuur
Had ik wel willen zienquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zelfs de muren besnuffeld, dat was het ook niet
Terwijl de katten bijdehand vanaf de bank toekeken. I'm so whippedquote:
Nee, want ik rook het gisteren al. Tenzij ze mijn gedachten gelezen hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Dat is hun wraak voor het feit dat je ossehaas hebt gehaald terwijl ze dondersgoed weten dat het niet voor hen is
Dat had ik een paar weken terug met kippenvlees dat niet meer goed was. Het hele huis rook ernaar, ik rook het zelfs op het balkon en in de douchequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik begin nu te denken dat het in mijn hoofd zit![]()
Dat zou me niks verbazen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, want ik rook het gisteren al. Tenzij ze mijn gedachten gelezen hebben
Elke keer als ik thuiskom, ruik ik het. Zoonlief ruikt niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik een paar weken terug met kippenvlees dat niet meer goed was. Het hele huis rook ernaar, ik rook het zelfs op het balkon en in de douche
Kutbeestenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen eerlijk gezegd.
Die zit dus gewoon met die haarballen van je in het complot.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Elke keer als ik thuiskom, ruik ik het. Zoonlief ruikt niets natuurlijk.
Misschien komt het van zijn kamer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Elke keer als ik thuiskom, ruik ik het. Zoonlief ruikt niets natuurlijk.
* MissB rent naar bovenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt het van zijn kamer.
Nee die meurt alleen naar puberquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt het van zijn kamer.
Nee puber, dat is een heel specifieke mix van hormonen, zweet en god-weet-wat-het-precies-isquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boterhammen en sokken?
O nee, dat was de gymzaal.
Nou, nu weet je het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee puber, dat is een heel specifieke mix van hormonen, zweet en god-weet-wat-het-precies-is
Kattenpis, zo rolt hijquote:
quote:
quote:
Geweldige aflevering is datquote:
Weet je zeker dat het niet de zeikende regen is?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik word helemaal gek hier trouwens, ik ruik ergens in de kamer kattenzeik en ik weet niet waar. Alles van zijn plek gehad, de vloer gedweild en ik ruik het nog
Ja, hongerquote:
Welke neerslag?quote:
Ja, hier ook. Raar weer. Gelukkig is er bier!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Seikcid het volgende:
Hier op het werk (Gouda) wisselen de zonneschijn en de regen elkaar in rap tempo af..
Morgen pas. Maar dan ook echt vakantie!quote:
Goed voor het gras.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Seikcid het volgende:
Hier op het werk (Gouda) wisselen de zonneschijn en de regen elkaar in rap tempo af..
quote:
Honden kunnen goed likken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom moeten al die chicks hier nou zo nodig een hond. Zo blijft er niets te daten over.
Ja wanneer ga jij er aan beginnen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef CherryLips het volgende:
M'n kinderen (haha) ook niet trouwens.
Beetje leverworst smeren op de juiste plekken en genieten?quote:
Uit ervaring?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje leverworst smeren op de juiste plekken en genieten?
Nee, ik heb een gruwelijke hekel aan honden.quote:
Het is al bijna middagquote:
die houden zich weer koest nadat ik m'n nicht en haar kinders aan de telefoon heb gehad.quote:
Ik al sinds kwart voor 7quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben min of meer al wakker sinds 9 uur vanmorgen![]()
Dan ga ik genieten van een weekje vrijquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik de rest van de week al om half 6 a kwart voor 6
ach wat kan er nou misgaan met zo'n vliegtuigquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Zoh, weer een vliegtuig luchtwaardig verklaart. Nu nog hopen dat'ie ook echt in elkaar blijft zitten.
Niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach wat kan er nou misgaan met zo'n vliegtuig
Als je maar geen d's en t's omdraait.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Zoh, weer een vliegtuig luchtwaardig verklaart. Nu nog hopen dat'ie ook echt in elkaar blijft zitten.
Q! Nog 45 minuutjes en dan bier! En zon!quote:
Aaaaaw, de Lenie 't Hart van de hamstersquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb er weer een hamster bij want 'de kinderen keken er niet meer naar om'.
Het is een mager scharminkeltje van bijna twee, voer was blijkbaar te duur want ook de voerbak en de voorraadbus waren leeg. Groente zal ie wel nooit gehad hebben. En hij had ook al geen wieltje
Volgens mij krijgt ie hier zo een hartaanval van opwinding.
Jij!quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb er weer een hamster bij want 'de kinderen keken er niet meer naar om'.
Het is een mager scharminkeltje van bijna twee, voer was blijkbaar te duur want ook de voerbak en de voorraadbus waren leeg. Groente zal ie wel nooit gehad hebben. En hij had ook al geen wieltje
Ieder zijn vak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je maar geen d's en t's omdraait.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef CherryLips het volgende:
BBQ!quote:Op maandag 15 april 2013 08:14 schreef JDude het volgende:
BBQ'en.
Denk je 's avonds even lekker de ramen en deuren open te gooien, gaat er ergens weer zo'n goor stinkding aan.
Maar verder heel fijn dat het mooi weer is hoor.
BAM!quote:De hoogste temperatuur die zondag tot 15.30 uur werd gemeten is die van 22,2 graden in Eindhoven. Een woordvoerder van weeronline.nl verwacht dat die temperatuur nog wel wat oploopt.
Gewoon uit laten. Lijk je ook knapperquote:Op maandag 15 april 2013 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap er echt geen hol van. Ik probeer kei vaak m'n lenzen te declareren die ik online bestel, niks. Zit zo'n vinkje/knopje dat lensexpres het voor je gaat proberen en kreeg altijd te horen dat de verzekeraarhet had afgewezen, dus niet meer gedana op den duur. Nu doe ik t voor de gein nog eens: Uw verzekeraar heeft (een deel van) het bedrag vergoed, nl 72.50 EUR. Uh. Ja. Da's het hele bedrag van mijn lenzen
Waarom nu ineens wel?!
Toch maar blijven proberen dus!
Dan lijkt de rest van de wereld juist knapper.quote:Op maandag 15 april 2013 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon uit laten. Lijk je ook knapper
Angel is toch ook een stuk rest.quote:Op maandag 15 april 2013 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan lijkt de rest van de wereld juist knapper.
Nou dan word ik NOG lelijker, want met -8 buts ik overal tegenaanquote:Op maandag 15 april 2013 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon uit laten. Lijk je ook knapper
quote:Op maandag 15 april 2013 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor ons wel.
Maar die is sowieso niet erg om naar te kijken geloof ik.
Ik heb leukere dingen gezien om naar te kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor ons wel.
Maar die is sowieso niet erg om naar te kijken geloof ik.
Maar je hele wereld in 8 bits is wel leukquote:Op maandag 15 april 2013 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan word ik NOG lelijker, want met -8 buts ik overal tegenaan
*BAM* BUTS! Niet bits! Verrekte tettenzot!quote:Op maandag 15 april 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar je hele wereld in 8 bits is wel leuk
Sega Master Systemquote:Op maandag 15 april 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar je hele wereld in 8 bits is wel leuk
Sonic het hedgevierkantje!quote:
Misschien vergoeden ze een bepaald maximum bedrag per jaar?quote:Op maandag 15 april 2013 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap er echt geen hol van. Ik probeer kei vaak m'n lenzen te declareren die ik online bestel, niks. Zit zo'n vinkje/knopje dat lensexpres het voor je gaat proberen en kreeg altijd te horen dat de verzekeraarhet had afgewezen, dus niet meer gedana op den duur. Nu doe ik t voor de gein nog eens: Uw verzekeraar heeft (een deel van) het bedrag vergoed, nl 72.50 EUR. Uh. Ja. Da's het hele bedrag van mijn lenzen
Waarom nu ineens wel?!
Toch maar blijven proberen dus!
Ja of misschien kom ik nu pas over m'n eigen risico heen of zoquote:Op maandag 15 april 2013 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien vergoeden ze een bepaald maximum bedrag per jaar?
NIet in grote blokken? Jammerquote:Op maandag 15 april 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*BAM* BUTS! Niet bits! Verrekte tettenzot!
Ik omschrijf t altijd als een schilderij waar een emmer water overheen is gegooid
Tetten van Lara?quote:Op maandag 15 april 2013 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Nee en geen blokken met vraagtekens, of muntjes
quote:
Met tetten spelen? Toch hetero worden?quote:Op maandag 15 april 2013 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t 100% uitgespeeld maar ben toch weer opnieuw begonnenVind het zo leuk.....
FOK! is echt de afvalbak van de maatschappij he?quote:Op maandag 15 april 2013 15:28 schreef CherryLips het volgende:
M'n dag, wat doe je
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast deel 2
Ik hou van topics van FF/Hakuna.quote:Op maandag 15 april 2013 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
FOK! is echt de afvalbak van de maatschappij he?
Ik ben opgehouden na het woord woingstigting.quote:
Ik heb hardop zitten lachen bij 'tussen neus en kippen door'.quote:Op maandag 15 april 2013 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben opgehouden na het woord woingstigting.
Nee.
quote:Op maandag 15 april 2013 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hardop zitten lachen bij 'tussen neus en kippen door'.
Per twee of drie jaar zelfs.quote:Op maandag 15 april 2013 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien vergoeden ze een bepaald maximum bedrag per jaar?
Ik declareer nooit iets, dus ik stond er eeen beetje van te kijken dat ik nu eens wel terugkreegquote:Op maandag 15 april 2013 17:05 schreef Tally het volgende:
Bij VGZ is het per drie jaar en dan moet je wel een aanvullend pakket hebben.
Dan mag je 150 euro per drie jaar declareren.
Samenvatting?quote:
Kan niet zo goed tegen omgevingsgeluiden, beetje mot met onderbuurvrouw over geluidsoverlast, in emotionele toestand huur opgezegd, wil opzegging ongedaan maken. Heeft ondertussen ook nog een mes laten zien om aan te tonen dat hij zich onveilig voelde. Werd niet gewaardeerd.quote:
Op zich nog een slimme zet. Voor je het weet heb je een nieuw onderkomen met kost en inwoning!quote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen omgevingsgeluiden, beetje mot met onderbuurvrouw over geluidsoverlast, in emotionele toestand huur opgezegd, wil opzegging ongedaan maken. Heeft ondertussen ook nog een mes laten zien om aan te tonen dat hij zich onveilig voelde. Werd niet gewaardeerd.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen omgevingsgeluiden, beetje mot met onderbuurvrouw over geluidsoverlast, in emotionele toestand huur opgezegd, wil opzegging ongedaan maken. Heeft ondertussen ook nog een mes laten zien om aan te tonen dat hij zich onveilig voelde. Werd niet gewaardeerd.
En wederom verhuisgeld!quote:Op maandag 15 april 2013 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op zich nog een slimme zet. Voor je het weet heb je een nieuw onderkomen met kost en inwoning!
Dat verwacht je niet.quote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij lukt het niet meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:32 schreef MissMSX het volgende:
Je na 15 jaar nog verbazen over topics op Fok...
Topics op Fok? Nee. De mens daarentegen blijft verbazenquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:32 schreef MissMSX het volgende:
Je na 15 jaar nog verbazen over topics op Fok...
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:20 schreef Ang3l het volgende:
Wat een pareltjes toch weer
Ik kom nooit in die uithoeken van Fok
Hoe naiefquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Topics op Fok? Nee. De mens daarentegen blijft verbazen.
Jamaar ik zie toch al genoeg rare mensen in het echte leven?!quote:
Nooit genoeg!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik zie toch al genoeg rare mensen in het echte leven?!
Hakuna/FF zat daar ook ooit met de vraag om zijn iPod volume te kunnen opvoeren. Toch apart, iemand die totaal niet tegen de aanwezigheid van andere mensen kan, niet tegen geluiden e.d., met een vraag hoe je het volume harder kan zettenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:29 schreef KomtTijd... het volgende:
DIG heeft ze ook hoor.
DIG / Wie heeft 2 youtube accounts en wil me even 1 sec helpen?
waar staat de ff voor?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hakuna/FF zat daar ook ooit met de vraag om zijn iPod volume te kunnen opvoeren. Toch apart, iemand die totaal niet tegen de aanwezigheid van andere mensen kan, niet tegen geluiden e.d., met een vraag hoe je het volume harder kan zetten.
Dat kan toch helemaal niet!quote:
Mazzelaar....quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet!![]()
Nee, griep, samen met zoonlief
Ik ben niet thuisquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mazzelaar....
Lekker thuis kunnen blijven
Thanks babequote:
Ook niet heel fris voor collega's en klantenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks babe
inmiddels toch maar naar huis gegaan, bij om het kwartier in paniek naar de plee rennen op je werk trek ik de grens..
Wij hebben geen klantenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook niet heel fris voor collega's en klanten
quote:
Dan hoop ik voor je dat je binnen een kwartiertje thuis was!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks babe
inmiddels toch maar naar huis gegaan, bij om het kwartier in paniek naar de plee rennen op je werk trek ik de grens..
Snot is het problem nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
en ik snotter gewoon mijn hele werk onder. Hun probleem
Ja, die ene die alle vrouwen die geen maatje 38 hadden uitschold voor dikke zeugen. Huuu, vrouwen met heupen en borsten, huuu.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aha, volgens mij komt die me wel bekend voor ja.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die ene die alle vrouwen die geen maatje 38 hadden uitschold voor dikke zeugen. Huuu, vrouwen met heupen en borsten, huuu.
Huuuhuuu, waar?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Huuu, vrouwen met heupen en borsten, huuu.
Dat meldde UPC pas op de dag dat ze onderhoud gedaan hebben?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef CherryLips het volgende:
UPC: ja vandaag verrichten we onderhoud aan de kabel dus het kan zijn dat sommige diensten het niet optimaal of helemaal niet doen, dat is tijdelijk.
Klokslag negen uur: poef, alles weg. Hotspot van telefoon aangezet: computer says no. Leuk, laatst deed je het nog. Lopen kloten en o ja, moest ook nog werken en deadlines halen. Dongle gekocht bij BelCompany: nee hoor, is zo geïnstalleerd, werkt als een tierelier. Computer says no. Kan geen verbinding gemaakt worden. Deadline gemist. Nog een deadline gemist. Voornemen om vanavond een laptop te gaan halen zodat ik bij de Mac kan gaan zitten. Lopen schelden. Alles tien keer gereset. Hotspot doet het
Nu de rest nog.
Ik ga zo even liggen. 'Lekker om zeven uur opstaan zodat ik wat aan m'n dag heb en alles af krijg.' Ik loop nu alleen maar een dag achter
/end rant
Ik schijn een lekker kontje te hebbenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt tieten en een kont mag ik hopenDat mocht niet.
Nee, wel eerder. Maar in de mail is het net alsof er misschien een dienst eventjes kan uitvallen of haperen. Terwijl in feite helemaal niks het doet. Volgens de website doet alleen de tv niet en zijn storingen met telefonie of internet verholpen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat meldde UPC pas op de dag dat ze onderhoud gedaan hebben?
Van Hakuna mocht dat nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schijn een lekker kontje te hebben![]()
Maar van wie mag dat niet?
Oh maar die spoort nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van Hakuna mocht dat nietWas een keer in een H&M-topic.
Hey, ik ook!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pics!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar van wie mag dat niet?
Je bent niet meteen op de fiets gesprongen en kippensoep gebracht?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:20 schreef L-E het volgende:
Niet meteen zo kortaf doen, ik toon belangstelling
Dan zou ik spareribs brengen, daar knapt ze pas van op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent niet meteen op de fiets gesprongen en kippensoep gebracht?
Het is dat ik vast ligt!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan zou ik spareribs brengen, daar knapt ze pas van op.
Hoe laat gaan ze snijden?quote:
Ik denk dat ze de details graag zelf wil delenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:36 schreef CherryLips het volgende:
omg!
Voor mijn gevoel was ze net 5 maanden zwanger ofzoIk heb echt geen tijdsbesef meer.
Hoe ging het en alles goed met 'r en hoe heet het en alles in orde en doet alles het (nog)?
Fokken als je net een kind hebt gekregenquote:
Precies, zoiets verwachtte ik!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent niet meteen op de fiets gesprongen en kippensoep gebracht?
Net als vroeger!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat erg als je geen onbeperkt internet hebt, geen radio of youtube, huuuu wat stil!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan zou ik spareribs brengen, daar knapt ze pas van op.
Nou dan niet, toon ook eens interesse in iemand.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de details graag zelf wil delen
Nouhouquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dan niet, toon ook eens interesse in iemand.
Ik vond laatst een cassettebandje, hoe tof was datquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger had ik een radio. Nu niet
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1169quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dan niet, toon ook eens interesse in iemand.
Die heb ik ook nog, van Bert & Ernie en Suske & Wiske en sprookjesquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond laatst een cassettebandje, hoe tof was dat
Dank u!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1169
Ah, echt nog erg kort geleden dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1169
Ken jij nog cassettebandjes??quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet nog ergens de complete Pluk van de Petteflet-hoorspelserie op cassettebandjes hebben
L-E ook nog. Toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht dat er hier meer zwanger waren, zo lang ben ik toch niet weggeweest?
Venco en Spirit idd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht ik en nog twee, maar die posten toen al niet zo vaak meer hier... weet het niet meer.
Die zijn verderquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht ik en nog twee, maar die posten toen al niet zo vaak meer hier... weet het niet meer.
Is elkaar bezwangeren tegenwoordig al een wonder?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is bijna een wondertje dat wij geen mini's hebben.
Inderdaad, gezien de slordigheid waarmee ik de pil slik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is bijna een wondertje dat wij geen mini's hebben.
Alles is een wonder! Behalve geen kinderen hebben. Dat is freaky en wereldvreemd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is elkaar bezwangeren tegenwoordig al een wonder?
En je wilde seksleven niet te vergeten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, gezien de slordigheid waarmee ik de pil slik.
Jij bent wel het verst van ons allemaalquote:
De blokkeer-knop draait inderdaad overuren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef L-E het volgende:
Ik heb een handjevol zwangeren op facebook. Maar jezus, als je denkt dat sommige vrouwen niet irritanter kunnen zijn: bevrucht ze en geef ze een fb-account
Dat is pas verder.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent wel het verst van ons allemaal
Alleen maar baby foto's of van de dikker wordende buik, de eerste lach, het eerste hapje..quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef L-E het volgende:
Ik heb een handjevol zwangeren op facebook. Maar jezus, als je denkt dat sommige vrouwen niet irritanter kunnen zijn: bevrucht ze en geef ze een fb-account
Een goed begin is het halve werk!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al halverwege een ´ongelukje´.
Plaatsvervangende schaamte, I has it.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
De blokkeer-knop draait inderdaad overuren.
Welkom in mijn wereld.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef L-E het volgende:
Ik heb een handjevol zwangeren op facebook. Maar jezus, als je denkt dat sommige vrouwen niet irritanter kunnen zijn: bevrucht ze en geef ze een fb-account toegang tot OUD
Inderdaad, beide eigenlijk al "volwassen". Een woont zowat samen in het huis van zijn vader.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent wel het verst van ons allemaal
En het hondjequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, beide eigenlijk al "volwassen". Een woont zowat samen in het huis van zijn vader.
Die is er toch nooit.
Met name de statusupdates over het 167ste oninteressante bezoekje aan de verloskundige, of de moeilijkheden omtrent welke kleur kinderwagen, of hoe ZWAAR het is om een dag te werken als je zwanger bent, en en en. Dit zijn overigens de vrouwen die niet-zwanger ook van die boeiende updates hebben, dus dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen maar baby foto's of van de dikker wordende buik, de eerste lach, het eerste hapje..
Vergeet de babykamer-updates niet als ze nog aan het broeden zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Met name de statusupdates over het 167ste oninteressante bezoekje aan de verloskundige, of de moeilijkheden omtrent welke kleur kinderwagen, of hoe ZWAAR het is om een dag te werken als je zwanger bent, en en en. Dit zijn overigens de vrouwen die niet-zwanger ook van die boeiende updates hebben, dus dan weet je het wel.
Ik heb ze inmiddels geblokkeerd trouwens.
Ik heb iets gemist?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al halverwege een ´ongelukje´.
Bijna oma.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, beide eigenlijk al "volwassen". Een woont zowat samen in het huis van zijn vader.
Die is er toch nooit.
Zij wil geen kinderen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijna oma.
>> OUD > Kleinkinderen deel 10
Daar heb je ze ook, ja. Eigenlijk zitten ze overal.quote:
De vader niet...quote:
Tsk, sinds wanneer hebben vrouwen wat te willen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zij wil geen kinderen.Ik zei dat het niet alleen haar keuze is.
Ik wil ook wat.
Genoeg nu! Denk om mijn bloeddruk Q.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet de babykamer-updates niet als ze nog aan het broeden zijn.
Mag ik hem een tijdje lenen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die woont daar ook, of is met hun hier.Lieve Mellow.
Nature is a bitch...quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb je ze ook, ja. Eigenlijk zitten ze overal.
Ik heb de laatste tijd een aantal keer in het ziekenhuis gelegen ivm complicaties, de zwangeren die je daar tegenkomt, jezus! Serieus verstandelijk beperkt, en dat plant zich dan voort. Elke keer weer schrik ik.
De vrouwen in mijn buurt zeker niet. Ik ben de oudstequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsk, sinds wanneer hebben vrouwen wat te willen?
Het is niet mijn hondje he.quote:
Hoe ziet die van jou eruit eigenlijk?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb je ze ook, ja. Eigenlijk zitten ze overal.
Ik heb de laatste tijd een aantal keer in het ziekenhuis gelegen ivm complicaties, de zwangeren die je daar tegenkomt, jezus! Serieus verstandelijk beperkt, en dat plant zich dan voort. Elke keer weer schrik ik.
Mijn bloeddruk? Slecht, hoezo?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe ziet die van jou eruit eigenlijk?
Haar bloeddruk of haar Q?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe ziet die van jou eruit eigenlijk?
Ik kan daar wel verdrietig van worden ja. Zat mensen die dolgraag kinderen willen waarbij het niet lukt. En dan lig je daar tussen de rokende drinkende mafkezen die het allemaal maar als vanzelfsprekend zien, verdorie.quote:
En die er meteen 50 uitpoepen en moeten onderhouden van een bijstand-uitkering.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan daar wel verdrietig van worden ja. Zat mensen die dolgraag kinderen willen waarbij het niet lukt. En dan lig je daar tussen de rokende drinkende mafkezen die het allemaal maar als vanzelfsprekend zien, verdorie.
Maarre... hoe is het met jouw complicaties dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan daar wel verdrietig van worden ja. Zat mensen die dolgraag kinderen willen waarbij het niet lukt. En dan lig je daar tussen de rokende drinkende mafkezen die het allemaal maar als vanzelfsprekend zien, verdorie.
Waarbij er voor de geboorte al jeugdzorg in beeld is. Dan gaat er best iets mis ergens.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En die er meteen 50 uitpoepen en moeten onderhouden van een bijstand-uitkering.
Erg. Sommige werpen ze gewoon als konijnen. En maar blijven zuipen en roken als een malle. Raar dat er dan meer kinderen astma krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Jong geleerd, oud gedaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarbij er voor de geboorte al jeugdzorg in beeld is. Dan gaat er best iets mis ergens.
Godsamme. Ik had er laatst één die foto's postte van de kleine die een trui aan had met "Breastfed baby: stick around for the show". En jahoor, daarna een pic van dat kind aan een tietquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef L-E het volgende:
Ja, nu rustig! Ik heb hypertensie en daaruit voortvloeiend zwangerschapsvergiftiging. Nu onder controle met medicatie, maar kan wel elk moment verder compliceren. Sta onder strenge controle bij de gyn, dus het komt allemaal goed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maarre... hoe is het met jouw complicaties dan?
Alles komt goed!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, nu rustig! Ik heb hypertensie en daaruit voortvloeiend zwangerschapsvergiftiging. Nu onder controle met medicatie, maar kan wel elk moment verder compliceren. Sta onder strenge controle bij de gyn, dus het komt allemaal goed.
Zo'n zwangerschap kan ook nooit eens een keer normaal gaan he.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, nu rustig! Ik heb hypertensie en daaruit voortvloeiend zwangerschapsvergiftiging. Nu onder controle met medicatie, maar kan wel elk moment verder compliceren. Sta onder strenge controle bij de gyn, dus het komt allemaal goed.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Die baby zit in de buik, is heel normaal hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n zwangerschap kan ook nooit eens een keer normaal gaan he.
Een baby in de buik dat hoort niet, daar hoort bier!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Die baby zit in de buik, is heel normaal hoor
O, bah! Ik zou hem gewoon in de kofferbak leggen, als de zon op de auto staat is het net een broeikasje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Die baby zit in de buik, is heel normaal hoor
Sorryquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Een baby in de buik dat hoort niet, daar hoort bier!
Oh heerlijk rustig klinkt dat!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die is er toch nooit.
Koud biertje voor 'm erbij, helemaal prima.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, bah! Ik zou hem gewoon in de kofferbak leggen, als de zon op de auto staat is het net een broeikasje.
Aftellenquote:
Misschien moet ik ook bier over m'n kruidenpotjes gieten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Koud biertje voor 'm erbij, helemaal prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |