Mijn topic he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Wel sympathiek dat de banners van CandyOnline en WeightWatchers elkaar afwisselen nu.
Tja, hij mocht kiezen he..quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens soms het idee dat MissB en aanhang verantwoordelijk zijn voor het verdwijnen van de Dodo en dat de noord-Amerikaanse Buffel een beschermde diersoort is.
Goede keuze dan toch?quote:
Ik heb niet geklaagd nee. Net twee geweldige stukjes ossenhaas opgehaaldquote:
Dat kan bijna niet anders volgens mijquote:
Last van een variant op de klaagmuur, de zogenaamde zeikmuurquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik word helemaal gek hier trouwens, ik ruik ergens in de kamer kattenzeik en ik weet niet waar. Alles van zijn plek gehad, de vloer gedweild en ik ruik het nog
Zie je, niets goeds komt van geloof!quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Last van een variant op de klaagmuur, de zogenaamde zeikmuur
Had ik wel willen zienquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zelfs de muren besnuffeld, dat was het ook niet
Terwijl de katten bijdehand vanaf de bank toekeken. I'm so whippedquote:
Nee, want ik rook het gisteren al. Tenzij ze mijn gedachten gelezen hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Dat is hun wraak voor het feit dat je ossehaas hebt gehaald terwijl ze dondersgoed weten dat het niet voor hen is
Dat had ik een paar weken terug met kippenvlees dat niet meer goed was. Het hele huis rook ernaar, ik rook het zelfs op het balkon en in de douchequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik begin nu te denken dat het in mijn hoofd zit![]()
Dat zou me niks verbazen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, want ik rook het gisteren al. Tenzij ze mijn gedachten gelezen hebben
Elke keer als ik thuiskom, ruik ik het. Zoonlief ruikt niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik een paar weken terug met kippenvlees dat niet meer goed was. Het hele huis rook ernaar, ik rook het zelfs op het balkon en in de douche
Kutbeestenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen eerlijk gezegd.
Die zit dus gewoon met die haarballen van je in het complot.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Elke keer als ik thuiskom, ruik ik het. Zoonlief ruikt niets natuurlijk.
Misschien komt het van zijn kamer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Elke keer als ik thuiskom, ruik ik het. Zoonlief ruikt niets natuurlijk.
* MissB rent naar bovenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt het van zijn kamer.
Nee die meurt alleen naar puberquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt het van zijn kamer.
Nee puber, dat is een heel specifieke mix van hormonen, zweet en god-weet-wat-het-precies-isquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boterhammen en sokken?
O nee, dat was de gymzaal.
Nou, nu weet je het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee puber, dat is een heel specifieke mix van hormonen, zweet en god-weet-wat-het-precies-is
Kattenpis, zo rolt hijquote:
quote:
quote:
Geweldige aflevering is datquote:
Weet je zeker dat het niet de zeikende regen is?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik word helemaal gek hier trouwens, ik ruik ergens in de kamer kattenzeik en ik weet niet waar. Alles van zijn plek gehad, de vloer gedweild en ik ruik het nog
Ja, hongerquote:
Welke neerslag?quote:
Ja, hier ook. Raar weer. Gelukkig is er bier!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Seikcid het volgende:
Hier op het werk (Gouda) wisselen de zonneschijn en de regen elkaar in rap tempo af..
Morgen pas. Maar dan ook echt vakantie!quote:
Goed voor het gras.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Seikcid het volgende:
Hier op het werk (Gouda) wisselen de zonneschijn en de regen elkaar in rap tempo af..
quote:
Honden kunnen goed likken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom moeten al die chicks hier nou zo nodig een hond. Zo blijft er niets te daten over.
Ja wanneer ga jij er aan beginnen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef CherryLips het volgende:
M'n kinderen (haha) ook niet trouwens.
Beetje leverworst smeren op de juiste plekken en genieten?quote:
Uit ervaring?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje leverworst smeren op de juiste plekken en genieten?
Nee, ik heb een gruwelijke hekel aan honden.quote:
Het is al bijna middagquote:
die houden zich weer koest nadat ik m'n nicht en haar kinders aan de telefoon heb gehad.quote:
Ik al sinds kwart voor 7quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben min of meer al wakker sinds 9 uur vanmorgen![]()
Dan ga ik genieten van een weekje vrijquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik de rest van de week al om half 6 a kwart voor 6
ach wat kan er nou misgaan met zo'n vliegtuigquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Zoh, weer een vliegtuig luchtwaardig verklaart. Nu nog hopen dat'ie ook echt in elkaar blijft zitten.
Niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach wat kan er nou misgaan met zo'n vliegtuig
Als je maar geen d's en t's omdraait.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Zoh, weer een vliegtuig luchtwaardig verklaart. Nu nog hopen dat'ie ook echt in elkaar blijft zitten.
Q! Nog 45 minuutjes en dan bier! En zon!quote:
Aaaaaw, de Lenie 't Hart van de hamstersquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb er weer een hamster bij want 'de kinderen keken er niet meer naar om'.
Het is een mager scharminkeltje van bijna twee, voer was blijkbaar te duur want ook de voerbak en de voorraadbus waren leeg. Groente zal ie wel nooit gehad hebben. En hij had ook al geen wieltje
Volgens mij krijgt ie hier zo een hartaanval van opwinding.
Jij!quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb er weer een hamster bij want 'de kinderen keken er niet meer naar om'.
Het is een mager scharminkeltje van bijna twee, voer was blijkbaar te duur want ook de voerbak en de voorraadbus waren leeg. Groente zal ie wel nooit gehad hebben. En hij had ook al geen wieltje
Ieder zijn vak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je maar geen d's en t's omdraait.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |