Goede stickerverwijderaar niet... heb al diverse malen gebruikt op mijn Golf en die is echt rampzalig slecht gespoten... maar nog steeds geen rare vlekken gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 19:49 schreef powerflux het volgende:
[..]
niet doen. dat bijt in de lak en krijg je een doffe plek.
Nee, maar dat interesseert me ook niet bepaald veelquote:Op zondag 14 april 2013 19:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo horen die blokjes te klinken. Je weet overigens dat zelfs Nissan die 1905cc dieselblokjes in hun auto's stopt ?
Nee mij niet wij hebben op het werk ook een tractor berlingo en het zijn trage schijthokken die een pokke herrie maken en slecht starten met kouquote:Op zondag 14 april 2013 20:19 schreef 2cv het volgende:
Misschien interesseert het je wel dat dat is omdat die blokken zo goed zijn ?
of niet stellen en snel een eckte auto kopenquote:Op zondag 14 april 2013 20:25 schreef 2cv het volgende:
Misschien toch maar eens de klepjes stellen dan ? Elke 2e keer dat de distributieriem vervangen wordt moet dat, en dan is het ook echt wel nodig ook ...
nee met een scHijtDIquote:
zeker hij gaat ook binnenkort eruit, komt een echte auto voor terug een hilux of navara oidquote:Op zondag 14 april 2013 20:36 schreef lipje het volgende:
[..]
of niet stellen en snel een eckte auto kopen
Niet per se, hangt van de lak af. Die waarschuwing staat volgens mij ook op het flesje van de stickerverwijderaar. Als je het wilt gebruiken moet je eerst een proefstukje op een onopvallende plek doen. Als je lak het aan kan, is het briljant spulquote:Op zondag 14 april 2013 19:49 schreef powerflux het volgende:
[..]
niet doen. dat bijt in de lak en krijg je een doffe plek.
goedesmorregensquote:
En je constructie is ook weggezakt dus?quote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef 2cv het volgende:
Hmz, mijn lessen constructieleer zijn een beetje weggezakt geloof ik ...
Dankje. Ik ga het doorgeven aan ze.quote:Op maandag 15 april 2013 08:57 schreef Barcaconia het volgende:
Bij mij ligt er een stapel werk
Jouw collega's zijn leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |