Nou...quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, bank hangen, mijn god wat is dat lekkah
hopelijk is de kapper wel wakkerderquote:
je zit te laag. Je moet ook boven de wolken zittenquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:07 schreef BaraCuda het volgende:
Murning. Waarom in het zo grijs buiten
als je het oprolt ziet het er ook kleiner uitquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:12 schreef Anne het volgende:
Nee hoor. En er is geen schaar in mijn haar gezet.
Ook dat niet! 't Is weer geverfd. Kan er weer anderhalve maand tegenaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:25 schreef lipje het volgende:
[..]
als je het oprolt ziet het er ook kleiner uit
Als ik het op youtube bekijk zou ik in het begin toch ook wel erg twijfelen om dat toe te passen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:57 schreef powerflux het volgende:
voor het eerst met een caramelschijf in de weer. wat een wonder-ding is dat zeg. doet echt precies wat op de verpakking staat: lijmresten verwijderen zonder krassen. lelijke halve stootstrip weten te verwijderen.
had ik niet verwacht, normaal moet je een halve opleiding doen om het niet te verneuken.
cebora 165quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef daNpy het volgende:
Ziet er netjes uit
Wat voor lasapp heb je gebruikt?
ja inderdaad, alleen bij mij is het 95% geen overzet dorpel meer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:38 schreef daNpy het volgende:
Ik zie het ja, goed roestig van binnen. Wel makkelijk zo'n overzet dorpeltje
true. 't is erg ruw spul (een soort gum, maar dan korreliger.), maar voordat het te heet wordt of gaat krassen laat het los van de schijf, de have straat is ook geel van het poeder.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik het op youtube bekijk zou ik in het begin toch ook wel erg twijfelen om dat toe te passen.
Gaat er vrij ruw aan toe lijkt he
zo hoort hetquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:12 schreef Anne het volgende:
Nee hoor. En er is geen schaar in mijn haar gezet.
moet stiekem bij mij ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel eens in de 2 maanden hoor. Anders raakt m'n haar nog doder.
Oooh yesquote:Op zondag 14 april 2013 03:23 schreef Anne het volgende:
Ik heb een foto van BaraCuda gevonden.
[ afbeelding ]
Dat gehijg aan het einde sluit wel goed aan bij de gif hierboven.quote:
idem. Het had wel een hoog SBS gehaltequote:Op zondag 14 april 2013 09:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat gehijg aan het einde sluit wel goed aan bij de gif hierboven.
Verder was het wel jammer dat het lukte, ik dacht even dat ik naar een epic-fail zat te kijken.
LOLquote:Op zondag 14 april 2013 03:13 schreef Anne het volgende:
Ik was/ben trouwens niet zo tevreden over het geverfde haar.. Zal wel een kwestie van wennen zijn, omdat ik het nu anders heb laten verven dan voorheen. Maar toch *mompeldemompel*.
die Citroën klinkt nog erger dan een echte trekkerquote:
Hier is het 16 graden, maar wel bewolkt.quote:Op zondag 14 april 2013 11:11 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Lekker zonnig buiten. Not
Hooguit 11 graden hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |