Je hebt toch 10 schroeven over? Gooien dan!quote:
Ze is nu op t werk he?quote:Op maandag 15 april 2013 12:39 schreef Anne het volgende:
Ik ging gewoon werken toen SD de kast in elkaar zette.
Das heul niet zwaarquote:Op maandag 15 april 2013 12:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hebt toch 10 schroeven over? Gooien dan!
quote:
Dat is er eentje uit de bekende IKEA Heavy-duty serie.quote:Op maandag 15 april 2013 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SD, jij zit toch in Sittard te hengelen? Ik kreeg als regiotip dat ik daar fotos moest maken
Ik vond het al zo zwaar gaan met mijn kruiskopje.quote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is er eentje uit de bekende IKEA Heavy-duty serie.
Da's geen schroef; da's een boorquote:
Neh, Geleen, maar daar kun jij geen foto's maken hoor; kom je niet opquote:Op maandag 15 april 2013 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SD, jij zit toch in Sittard te hengelen? Ik kreeg als regiotip dat ik daar fotos moest maken
Heb je het nu over je piercingquote:Op maandag 15 april 2013 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben met Albert bezig. Tijdens het schroeven kom je er dan precies achter waarom het kreng zo goedkoop is![]()
ik mis mn nagelkanon
Loetoning. En ik weet dat ik daar niet op kom, hoeft ook niet. laat mn helm en hesje lekker in de autoquote:Op maandag 15 april 2013 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's geen schroef; da's een boor
[..]
Neh, Geleen, maar daar kun jij geen foto's maken hoor; kom je niet op![]()
Zou niet weten wat voor spannends je daar kunt fotograferen trouwens
ik heb geen piercings. momentele überhaupt geen body modifications trouwens.quote:Op maandag 15 april 2013 13:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je het nu over je piercing? En willen we dat weten?
Ah, ok, maar daar ben ik niet bezig, ik zat op die Chemobende in Geleenquote:Op maandag 15 april 2013 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Loetoning. En ik weet dat ik daar niet op kom, hoeft ook niet. laat mn helm en hesje lekker in de auto![]()
Beterschap!
Mja, vind die chemische installaties geen mooie achtergrond persoonlijk, maar er even 5 minuen staan kan wellicht leuk zijn, toch weer spul wat ik thuis niet zie.quote:Op maandag 15 april 2013 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, ok, maar daar ben ik niet bezig, ik zat op die Chemobende in Geleen
Mwah, als achtergrondje vind ik het altijd wel tof; om te werken is het wat minder.quote:Op maandag 15 april 2013 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, vind die chemische installaties geen mooie achtergrond persoonlijk, maar er even 5 minuen staan kan wellicht leuk zijn, toch weer spul wat ik thuis niet zie.
Ik heb een militaire vliegbasis in mn achtertuin, daar kan 1 foutje ook redelijk desastreus zijnquote:Op maandag 15 april 2013 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, als achtergrondje vind ik het altijd wel tof; om te werken is het wat minder.
En wees maar blij dat je die troep niet in je achtertuin hebt staan; als er wat mis gaat ben je dik de Sjaak
Da's ook niet helemaal ideaal idd, maar wel met regelmaat iets te zienquote:Op maandag 15 april 2013 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een militaire vliegbasis in mn achtertuin, daar kan 1 foutje ook redelijk desastreus zijn
quote:Op maandag 15 april 2013 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's ook niet helemaal ideaal idd, maar wel met regelmaat iets te zien horen
Hoe krijg je die blessure voor elkaar?quote:Op maandag 15 april 2013 14:22 schreef Sounddragon het volgende:
*SD zit op het randje van de bank
*Kat zegt: "Prrrrr, Hai baas"
*SD kriebelt kat
*Kat geeft SD een kopje tegen zijn bovenbeen
[ afbeelding ]
Motor laten pleuren en proberen op te vangen in een reflex.quote:Op maandag 15 april 2013 15:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe krijg je die blessure voor elkaar?
Onhandig en mooi klote. Roze smarties helpen wel?quote:Op maandag 15 april 2013 15:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Motor laten pleuren en proberen op te vangen in een reflex.
Gisteren 2 op, werkt niet echt heel geweldig. Wil ik eigenlijk ook niet, want dan ga je de zooi alleen maar forcerenquote:Op maandag 15 april 2013 15:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Onhandig en mooi klote. Roze smarties helpen wel?
And keep on doing thatquote:
Beter vraag je of dat policy is, en zo ja, waarom?quote:Op maandag 15 april 2013 15:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb de hoofdvestiging van het uitzendbureau een klachtmail toegestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 15 april 2013 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beter vraag je of dat policy is, en zo ja, waarom?Ik heb aangegeven dat ik niet verder kom met mijn vestiging en heb het tevens de 'zoveelste kwestie' genoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zeer benieuwd naar hun reactie..
Ik zou alvast een lijstje van alle fuckups maken, want dat zijn er nogal wat, en dat gaan ze zeker vragen als ze je serieus nemen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven dat ik niet verder kom met mijn vestiging en heb het tevens de 'zoveelste kwestie' genoemd.
Ben zeer benieuwd naar hun reactie..
En nu op naar de Ring om een rondje te doen en voor een ékte bazenstickertquote:Op maandag 15 april 2013 14:52 schreef VMSDKR het volgende:
Nou, het is gelukt met de fohn. Thanks voor de tipz.
[ afbeelding ]
Helaas niet meer staanquote:Op maandag 15 april 2013 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
*insert jolig door Paladijn geplaatst gifje van een vliegende kat*
Je bent iig vergeten gas te geven.quote:Op maandag 15 april 2013 17:28 schreef Paladijn het volgende:
Had ik net op de Waldwei de hele tijd een BX achter me rijden, haalt ie me in, zie ik een Fail sticker achterop met nieuw kenteken en ruik ik 5km lang verbrande benzine, ook al rijdt dat hok 500+ meter voor me...
Heb ik 2cv gespot?
je wilt niet weten wat een paar seconden met een poederblusser uitricht, wat een teringzooi geeft datquote:Op maandag 15 april 2013 19:18 schreef daNpy het volgende:
Dat moet wel heel erg mis zijn gegaan. Bij ons nog niet zo'n brand gezien iig (maar is wel een paar keer gebeurd voor mijn tijd)
Ligt eraan wat er fikt; sommige branden maken hun eigen brandstof, en dan kun je zuurstof verdrijven wat je wilt, maar dan gaat het lekker niet uitquote:Op maandag 15 april 2013 19:30 schreef daNpy het volgende:
Ja dat wel, maar een fikkie waarbij je het niet met CO2 uitkrijgt is al redelijk erg.
Is schuim niet goedkoper al je daarna je inventaris niet hoeft af te boeken, of is dat het probleem van de verzekeraar?quote:Op maandag 15 april 2013 19:59 schreef densmee het volgende:
en bij een garage hebben ze vaak alleen poederblussers denk ik, want lekker goedkoop
Poeder blust vrijwel alles.. Als je keuken in brand staat ga je echt wel poeder gebruiken als het voor handen is... En het is goedkoop.. Je moet hem hebben maar je hebt 'm toch nooit nodig....quote:Op maandag 15 april 2013 19:19 schreef densmee het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat een paar seconden met een poederblusser uitricht, wat een teringzooi geeft dat
mag ik je uitlachen?quote:
Wie heeft het hier over rijdend?quote:Op maandag 15 april 2013 20:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom? Rijdende Fuego's zijn zeldzamer dan kievitseieren.
quote:
Blijkbaar geen van beide.quote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij Renault kenner of weet je over het algemeen veel over auto's?
Ik sla vooral veel (nutteloze) informatie niet geheel correct op.quote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij Renault kenner of weet je over het algemeen veel over auto's?
klopt allemaal, maar het is verstandiger om bij aanschaf van een nieuw blusmiddel niet alleen naar de aanschafprijs te kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 20:18 schreef blup het volgende:
[..]
Poeder blust vrijwel alles.. Als je keuken in brand staat ga je echt wel poeder gebruiken als het voor handen is... En het is goedkoop.. Je moet hem hebben maar je hebt 'm toch nooit nodig....
Ja, deed ik ook. Tot ik naar de prijs van CO blussers keek.quote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef densmee het volgende:
[..]
klopt allemaal, maar het is verstandiger om bij aanschaf van een nieuw blusmiddel niet alleen naar de aanschafprijs te kijken
misschien dat ik mijn 50 liter argon fles dan maar als brandblusser gebruik, reduceer eraf kraan open, naar buiten en deur dichtquote:Op maandag 15 april 2013 20:59 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, deed ik ook. Tot ik naar de prijs van CO blussers keek.
Ik was net te snel met m'n submitquote:
Een collega heeft dat met muziek, die is zo'n wandelende encyclopedie qua muziek.quote:Op maandag 15 april 2013 20:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik sla vooral veel (nutteloze) informatie niet geheel correct op.
geen wittequote:Op maandag 15 april 2013 21:16 schreef Barcaconia het volgende:
De belangrijkste vraag bij die foto is of iemand raadt welke auto ik zelf in rij.
Winnaarquote:
Wat zit jij nou mijn posthistory door te bladeren?quote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef densmee het volgende:
hee barca, maak ook even een bedank bedragje over naar mij.
nee V&A zit ik door te bladeren,quote:Op maandag 15 april 2013 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat zit jij nou mijn posthistory door te bladeren?
Geen bedankbedragje voor jou dus.quote:
hoj remmajquote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen bedankbedragje voor jou dus.
Nee, ik ben nog wel zo slim om eerst te rekenen en dan pas te bouwenquote:Op maandag 15 april 2013 08:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En je constructie is ook weggezakt dus?
Morfine werkt wel (is de enige pijnstiller die bij mij nog werkt). En mij is uitgelegd dat bij gebruik van pijnstilling je sneller geneest. Het was iets met jezelf juist forceren omdat je pijn hebt dacht ik. Maar wellicht hangt het af van de soort schade etc.quote:Op maandag 15 april 2013 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gisteren 2 op, werkt niet echt heel geweldig. Wil ik eigenlijk ook niet, want dan ga je de zooi alleen maar forcerenAls ik eenmaal effe sta en loop gaat het redelijk alleen trappen lopen, draaien, bukken, geen zitten, opstaan enzo zijn echt drama. En ik kan hem ook bijna niet laten rusten, dus kan alleen op het randje van de bank of een stoel zitten.. heb hem goed verkloot iig.
Nope. Mijn BX heeft een 'oud' kenteken (JD-FD-77 voor de liefhebbers) en verbrandt diesel.quote:Op maandag 15 april 2013 17:28 schreef Paladijn het volgende:
Had ik net op de Waldwei de hele tijd een BX achter me rijden, haalt ie me in, zie ik een Fail sticker achterop met nieuw kenteken en ruik ik 5km lang verbrande benzine, ook al rijdt dat hok 500+ meter voor me...
Heb ik 2cv gespot?
Daarom heb ik een schuimblusser. Altijd fijn, een clublid die die dingen gekeurd en wel voor een prima prijs kan leveren.quote:Op maandag 15 april 2013 19:19 schreef densmee het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat een paar seconden met een poederblusser uitricht, wat een teringzooi geeft dat
gesloopt en welquote:
ik herhaal mijn klacht van laatst. er word teveel gejankt hierquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:16 schreef Anne het volgende:
Voor de rest heb ik trouwens niks meer te klagen hoor, nu mogen jullie.
Ah, het probleem met de roodstand is spoedig voorbij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:03 schreef Anne het volgende:
Wel erg verdacht dat je 'ziek' bent SD:
http://www.nu.nl/binnenla(...)vonden-in-cuijk.html
Als ie even wat wil overmaken naar mijn rekening inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, het probleem met de roodstand is spoedig voorbij.
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:02 schreef Anne het volgende:
Ik ben niet zo dol op het (Italiaans) ijs uit Duitsland.
Om de een of andere reden moet ik daar nog harder van hoesten als van bijvoorbeeld een softijsje.
Maar als je dan ijs gaat eten in Deutschland, moet je wel spaghetti-eis nemen, geen doodgewone aardbei!
[ afbeelding ]
Flikker op met je kutbloemen, ik heb hooikoortsquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik herhaal mijn klacht van laatst. er word teveel gejankt hier![]()
weesblij met wat je wel hebt*strooit met bloemetjes*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Euhh! Vast wel! Als jij een ijsboer weet daar!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ziet er goed uitIs dat iets wat in de Ring-meet ook in het programma zou passen?
Het is altijd zooo jammer dat ik dat niet meemaak hequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:03 schreef Anne het volgende:
Wel erg verdacht dat je 'ziek' bent SD:
http://www.nu.nl/binnenla(...)vonden-in-cuijk.html
Jij komt met het plaatjequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Euhh! Vast wel! Als jij een ijsboer weet daar!
Ja, ik weet wel waar het te vinden is jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jij komt met het plaatjeIk dacht dat je dan ook vast wel wist waar het te vinden is
Met dank aan een collega die per se boven mij moest gaan staan werken terwijl ik 2 minuten op de grond lag om iets op te schrijven onder de truck.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen die de veiligheidsbril nog niet uitgevonden hebben
Je ligt onder iets waar vuil vanaf kan vallen -> bril !quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met dank aan een collega die per se boven mij moest gaan staan werken terwijl ik 2 minuten op de grond lag om iets op te schrijven onder de truck.
Veiligheidsbrillen zijn ook niet zaligmakend helaas. Ooit eens op een paar mm na een klodder lijm/thinner in mijn oog gekregen, ondanks de veiligheidsbril op mijn reukorgaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen die de veiligheidsbril nog niet uitgevonden hebben
Je dient JEZELF te realiseren wat je doet, wat je gáát doen, en wat daarvan de risico's zouden kunnen zijn, en je daartegen beschermen. Wijzen naar een ander is daar nooit een antwoord op.. and you know thatquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:05 schreef daNpy het volgende:
Als die collega héél even had gewacht was er niks aan de hand geweest. En hij had ook aan de andere kant kunnen beginnen.
Ja, kan idd altijd onder bepaalde omstandigheden. Vorige week werd ik nog gered door het ding omdat een afsluiter die ik ergens tussenuit viste boven mijn hoofd, nog een litertje ammoniakoplossing bleek te bevattenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Veiligheidsbrillen zijn ook niet zaligmakend helaas. Ooit eens op een paar mm na een klodder lijm/thinner in mijn oog gekregen, ondanks de veiligheidsbril op mijn reukorgaan.
Jep, ik neem aan dat je geleerd hebt voor de volgende keerquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:09 schreef daNpy het volgende:
Ik ging met een pennetje en papier onder een truck liggen om 6 karakters op te schrijven.
Ik realiseer me dat een veiligheidsbril, alsmede een chemisch pak en valbescherming noodzakelijk waren. Maar dat is mosterd na de maaltijd.
Haal een stomme stunt uit met je motor in privé tijd, ben je meteen klaar voor een tijdjequote:
Welkom in dit topic.quote:
quote:
Ik heb een hipsterbril en geen zin in een ijsje. Wat nu?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen met een hipsterbril krijgt een gratis ijsje van me vandaag!![]()
[ afbeelding ]
Danpy, kusje op je oogbal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |