Eigenlijk is dat wel waar. Samsung.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom gewoon alles behalve Samsung.
Verzonnen topicsquote:Pu tje bij paaltje werd mij gezegd dat mijn nummer en gegevens nagetrokken zullen worden nagetrokken endat dit nog een staartje krijgt
Daar is het dan ook een hype voorquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel waar. Samsung.![]()
Die hype gaat nog wel voorbij. Dan heeft iedereen weer producten van Sony en zo.
Dat is serieus het domste wat je kan doen. Straks denken ze dat iemand je telefoon heeft afgepakt, en sturen ze politie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
Is niks aan de hand. Je kunt altijd 112 maar ook 911 intypen als je telefoon is gelocked. Ik dacht, wat gebeurt er nou als je in Nederland 911 belt? Nou dan krijg je dus ook gewoon de 112 alarmcentrale aan de lijn.
Heb gewoon opgehangen en niks meer van gehoord.
Ik wil wel kunnen zien wie ik de tering in moet trappen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof ik nu alvast ga bepalen wat ik draagGetuige je muzieksmaak en opmerkingen, kan je er maar als één type uitzien dus heb geen zorgen, ik herken je echt wel. En ik kom helemaal niet om te vechten, ik sta daar om je pijn te doen en that's it. En nee, ik was niet toevallig bij die lafbekken. Enige mensen waar ik een schijthekel aan heb zijn figuren zoals jij bent, niet aan onschuldige meisjes van negen jaar jong
Mocht dit echt zijn, film het, dear god film het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof ik nu alvast ga bepalen wat ik draagGetuige je muzieksmaak en opmerkingen, kan je er maar als één type uitzien dus heb geen zorgen, ik herken je echt wel. En ik kom helemaal niet om te vechten, ik sta daar om je pijn te doen en that's it. En nee, ik was niet toevallig bij die lafbekken. Enige mensen waar ik een schijthekel aan heb zijn figuren zoals jij bent, niet aan onschuldige meisjes van negen jaar jong
Jij gaat helemaal nergens op trappen, rat. Echt, hoeveel van die kaalkopjes met grote smoel ik al de grachten in heb mogen gooienquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik wil wel kunnen zien wie ik de tering in moet trappen.
Iets te groot ego heb jij volgens mijquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal nergens op trappen, rat. Echt, hoeveel van die kaalkopjes met grote smoel ik al de grachten in heb mogen gooien
Ik zou maar wat graag de fok!knokploeg op racistisch tuig als dat afsturen. Vingertjes breken zodat we daar ook weer een poos van verlost zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:24 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Mocht dit echt zijn, film het, dear god film het.
Dan kan ik me er daarna op fappen.
Eens.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou maar wat graag de fok!knokploeg op racistisch tuig als dat afsturen. Vingertjes breken zodat we daar ook weer een poos van verlost zijn.
Met z'n allen op 1quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou maar wat graag de fok!knokploeg op racistisch tuig als dat afsturen. Vingertjes breken zodat we daar ook weer een poos van verlost zijn.
Als er iemand niet bevooroordeeld is, is het Dimens, die slikt ook gewoon HTC als het moet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je bent echt droevig met je merkblindheidSlaaf van Apple, je bent het.
Ik heb alleen maar producten van Apple als het om elektronische apparatuur gaat. Als het niet van Apple is of niet wordt aangeboden door Apple, dan moet ik het niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je bent echt droevig met je merkblindheidSlaaf van Apple, je bent het.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar producten van Apple als het om elektronische apparatuur gaat. Als het niet van Apple is of niet wordt aangeboden door Apple, dan moet ik het niet.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar producten van Apple als het om elektronische apparatuur gaat. Als het niet van Apple is of niet wordt aangeboden door Apple, dan moet ik het niet.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als er iemand niet bevooroordeeld is, is het Dimens, die slikt ook gewoon HTC als het moet.
Enkel Samsung slik ik niet meer. True story.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als er iemand niet bevooroordeeld is, is het Dimens, die slikt ook gewoon HTC als het moet.
Ik deel je mening, service is trouwens best oké, moet gezegd worden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Enkel Samsung slik ik niet meer. True story.
Ik heb Samsung genoeg kansen gegeven maar elke keer weer word ik teleurgesteld met slechte producten.
Wat ik nu heb gaat langzaam de deur uit en zolang Samsung nog slechte producten blijft maken, komt het er ook niet meer in. Enkel een laserprinter.
Die knokploeg is wel gevaarlijk jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal ik eens binnenkomen met m'n samsung.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Enkel Samsung slik ik niet meer. True story.
Ik heb Samsung genoeg kansen gegeven maar elke keer weer word ik teleurgesteld met slechte producten.
Wat ik nu heb gaat langzaam de deur uit en zolang Samsung nog slechte producten blijft maken, komt het er ook niet meer in. Enkel een laserprinter.
Totdat de garantie is verlopen. Dan kennen ze blijkbaar het woord "coulance" niet. De voet van de televisie van mijn ouders is namelijk kort geleden weer door hetzelfde probleem kapot (1 maand buiten garantie) gegaan buiten de schuld van mijn ouders om en ze mochten de volle ¤60,- betalen voor een nieuwe voet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik deel je mening, service is trouwens best oké, moet gezegd worden.
R.I.P.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:29 schreef zovty het volgende:
Gisteren is hier een Samsung laserprinter overleden na 8 jaar trouwe dienst overleden zonder enige vorm van onderhoud. Hij wordt in besloten kring begraven.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld, never nooit niet.
die tweede vraagt om een fotosoepquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:37 schreef pieter12 het volgende:
Je krijgt de doodstraf TS...
je kan kiezen tussen de elecktrische stoel:
[ afbeelding ]
of steniging:
[ afbeelding ]
Dat is bij Apple wel heel goed, zat al 3/4 maanden na mijn garantie(laptop), en toch gaven ze me een nieuwe oplader toen de oude ineens overleedquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Totdat de garantie is verlopen. Dan kennen ze blijkbaar het woord "coulance" niet. De voet van de televisie van mijn ouders is namelijk kort geleden weer door hetzelfde probleem kapot (1 maand buiten garantie) gegaan buiten de schuld van mijn ouders om en ze mochten de volle ¤60,- betalen voor een nieuwe voet.
De plastic bevestiging waar de schroeven in komen is zo bros, dat het langzaam los brokkelt. Uiteindelijk was de televisie niet meer bevestigd met de voet en stond deze daar los op. M'n pa heeft het uiteindelijk opgelost door de voet en de televisie aan elkaar vast te kitten.
(Dit was trouwens de derde voet. En het is niet zo dat ze niet goed omgaan met de televisie, aangezien die enkel aangeraakt wordt met een Swiffer om stofvrij te maken en af en toe via de USB een film te kijken)
En ik zit met een Samsung televisie die langzaam aan het overlijden is. Het duurt steeds langer voordat deze opgestart is. Gelukkig weet ik wat het probleem is (kapotte elco's) en weet ik dat het goedkoop is om te vervangen, maar het is wel kut. Als ik het door Samsung nu buiten de garantie laat maken, kost het mij bijna ¤200,- terwijl ik het ook voor anderhalf tientje zelf kan doen.
En het is een probleem wat zo ongelofelijk vaak voorkomt, maar Samsung erkent niets en doet er niets aan.
Het negatieve beeld over Apple is dan ook voornamelijk geschept door Apple retailers.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat is bij Apple wel heel goed, zat al 3/4 maanden na mijn garantie(laptop), en toch gaven ze me een nieuwe oplader toen de oude ineens overleedOok over hun telefonische klantenservice niks dan goeds.
Ik heb aardig wat apple producten(en gehad, dat krijg je als je lang genoeg in het creatieve zit). Heb eigenlijk nooit veel te klagen, behalve dat ik al aan mijn 5e iPod bezig benquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het negatieve beeld over Apple is dan ook voornamelijk geschept door Apple retailers.
Op FOK! behoor ik wel tot deze partij eigenlijk. Maar dat is vooral omdat ik het leuk vind een discussie te starten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:38 schreef Triptamine2 het volgende:
Die overdreven Apple-fappers maken het voor de normale gebruikers ook lastig
Dat snap ik, het is zo heerlijk om op de frontpage (quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op FOK! behoor ik wel tot deze partij eigenlijk. Maar dat is vooral omdat ik het leuk vind een discussie te starten.
The Beatles, zonder twijfel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vond de Rolling Stones - Beatles discussie toch leuker.
Maar die discussie gaat voornamelijk over smaak. Het is niet een feit dat de een betere muziek maakt dan de ander.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vond de Rolling Stones - Beatles discussie toch leuker.
The Beatles maakte betere muziek dan de Stones ooit kunnen maken. Argument: Sgt. Peppersquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar die discussie gaat voornamelijk over smaak. Het is niet een feit dat de een betere muziek maakt dan de ander.
Ik doe dat voornamelijk in KLB en ONZ. In DIG probeer ik wel serieus te blijven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat snap ik, het is zo heerlijk om op de frontpage () bij een nieuwtje over Samsung "even" te melden dat je Apple toch wat beter vindt.
En hier weet ik geen klote van.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar die discussie gaat voornamelijk over smaak. Het is niet een feit dat de een betere muziek maakt dan de ander.
Neuh geen kaap, gewoon een constatering, viel me al vaker op dat dit er zoveel op lijkt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
The Beatles maakte betere muziek dan de Stones ooit kunnen maken. Argument: Sgt. Peppers
Ja snap ik. KLB is daar ook zeer geschikt voorquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe dat voornamelijk in KLB en ONZ. In DIG probeer ik wel serieus te blijven.
Snap ik Frank, maar het moest even gezegd wordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh geen kaap, gewoon een constatering, viel me al vaker op dat dit er zoveel op lijkt.
Samsung kan trouwens wel redelijk goede componenten maken zoals chips, SSD's en LCd panelen. Maar qua consumentenproducten begrijpen ze het nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En hier weet ik geen klote van.
Overigens neem ik jouw adviezen wel ter hand, zoals de Samsung laserprinterdie ik heb opgeschreven.
Ik heb er ook een televisie van maar jouw adviezen houd ik altijd even in de gatenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Samsung kan trouwens wel redelijk goede componenten maken zoals chips, SSD's en LCd panelen. Maar qua consumentenproducten begrijpen ze het nog niet helemaal.
Als ik tussen de Rolling Stones en de Beatles moet kiezen, zou ik voor keuze 3 gaan en andere muziek kiezen. De muziek van beiden vind ik gewoon niet leuk om naar te luisteren.
Ik snap hetquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:44 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja snap ik. KLB is daar ook zeer geschikt voor
[..]
Snap ik Frank, maar het moest even gezegd worden
You the man now, dawgquote:
Hipster-antwoordquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik tussen de Rolling Stones en de Beatles moet kiezen, zou ik voor keuze 3 gaan en andere muziek kiezen. De muziek van beiden vind ik gewoon niet leuk om naar te luisteren.
Samsung televisie? Welke?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er ook een televisie van maar jouw adviezen houd ik altijd even in de gaten.
Verstandige keus..
[..]
Ik snap het.
Het is vast ook een hipster-antwoord als ik zeg dat ik graag naar jazz luister? Muziek die niet mainstream is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:54 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
You the man now, dawg
[..]
Hipster-antwoord![]()
Om ook even ontopic te gaan: Ik heb dus HTC telefoons en een iPhone(3GS) gehad. De HTC's vond ik tot diegene die ik nu heb goede telefoons, ook de iPhone is een goed ding. Ik heb ook een maand een Samsung Galaxy gehad toen een HTC kapot was.
Wat
Een
Kloteding.
Nou ga je weer in detail treden, gewoon zo'n groot ding waar je ook mee op internet schijnt te kunnen. Een smart tv, zo was het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Samsung televisie? Welke?
Qua televisies ben ik absoluut niet te spreken over de kwaliteit die Samsung levert. Nog wel beter dan Philips, maar ik zou het niet meer kopen zolang ze hun hand voor hun ogen doen als er problemen gemeld worden.
De beeldkwaliteit is wel goed, maar de rest achter de televisie is eigenlijk wel waardeloos.
Zeker ook een LED en geen LCD?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ga je weer in detail treden, gewoon zo'n groot ding waar je ook mee op internet schijnt te kunnen. Een smart tv, zo was het.
Dat weet ik echt niet. Wel zo'n zuinig energielabel (waar ik verder geen neuk om geef maar goed).quote:
En dat zeg je nu? Net een nieuwe philips tv gekochtquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Samsung televisie? Welke?
Qua televisies ben ik absoluut niet te spreken over de kwaliteit die Samsung levert. Nog wel beter dan Philips, maar ik zou het niet meer kopen zolang ze hun hand voor hun ogen doen als er problemen gemeld worden.
De beeldkwaliteit is wel goed, maar de rest achter de televisie is eigenlijk wel waardeloos.
Ik zit te dollen met je. Als het LED is, is het nog net zo goed een LCD televisie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik echt niet. Wel zo'n zuinig energielabel (waar ik verder geen neuk om geef maar goed).
Dat zeg ik al een heel jaar lang. Is trouwens geen Philips meer maar TP Vision met een Philips logo en wat Philips techniekjes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
En dat zeg je nu? Net een nieuwe philips tv gekocht
Vandaar alle russische tekentjes op de doos en dat ik er op internet niks van kan terug vinden alleen 1 gare russische website?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een heel jaar lang. Is trouwens geen Philips meer maar TP Vision met een Philips logo en wat Philips techniekjes.
Welk model heb je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Vandaar alle russische tekentjes op de doos en dat ik er op internet niks van kan terug vinden alleen 1 gare russische website?
Staat bij mn vriendin, ik ga het ff vragenquote:
Breng hem terug en koop een fatsoenlijke televisie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Staat bij mn vriendin, ik ga het ff vragen
Philips 42PFL6057H/12quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Breng hem terug en koop een fatsoenlijke televisie.
ben je schoonmaker of is je telefoon gewoon vies?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:56 schreef madco het volgende:
want naar contacten gaan en een keer over de naam naar rechts vegen kost ook idd veel meer moeite..:S
Verdomme, waarom?quote:
Je ergert je niet aan het trage menu, beeldinterpolatiefouten, lage contrast, niet goed werkende ambilight oh en de hitte aan de rechterkant waar je de televisie uit zet?quote:
Waarom dan die televisie gekocht?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef Fopje het volgende:
Heb hem 3 maanden geleden al gekocht, hij is alleen nog niet uitgepakt.
Einsteinquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je ergert je niet aan het trage menu, beeldinterpolatiefouten, lage contrast, niet goed werkende ambilight oh en de hitte aan de rechterkant waar je de televisie uit zet?
We wachten op de meubels en die komen maar nietquote:
Grapje lieverdquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is vast ook een hipster-antwoord als ik zeg dat ik graag naar jazz luister? Muziek die niet mainstream is.
Ik vind het altijd wel leuk om op FOK! lekker andere merken in KLB en ONZ belachelijk te maken. Maar als ik wil, zou ook de iPhone belachelijk kunnen maken en andere merken kunnen prijzen.
Maar uiteindelijk vind ik de iPhone nog steeds het beste. Ik vind Android maar niks.
Omdat je de Techwood IF 228833 wilquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Verdomme, waarom?Heb hem 3 maanden geleden al gekocht, hij is alleen nog niet uitgepakt.
Beeldinterpolatiefouten zijn de fouten die gemaakt worden tijdens het interpoleren van beelden. Interpoleren is het toevoegen van een extra beeld tussen twee frames in door gebruik van een algoritme.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
EinsteinGeen idee, dat moet nog komen
Die hitte zal me niet zo veel uitmaken, traag menu is wel jammer maar ik ga er toch niet heel veel meer mee doen dan gewoon tv kijken en af en toe een filmpje. Ambilight gaat toch uit want dat vind ik lelijk. Beelinterpolatiefouten? Wasda?
Is dat als er een bal rolt, dat je hem dan schokkerig ziet bewegen ofzo?
Die meubels zijn dus ook al een miskoop?quote:Ik ben een ster in miskopen, dus dit kan er ook nog wel bij.
[..]
We wachten op de meubels en die komen maar niet
MED / Yvonne Awards 2013: De Winnaars!!quote:Hoe weet je dingen eigenlijk allemaal?![]()
Sowieso. Beste koop die je kan doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Omdat je de Techwood IF 228833 wil
Gewoon doorverkoper nu die nog nieuw in doos is. En dan een goede televisie kopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef Fopje het volgende:
Kut. Nouja, volgende keer beter
Thx in ieder geval, kan ik me erop voorbereiden![]()
Zes jaar celstraf, minimaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:51 schreef spierbal het volgende:
Wat een pauper ding zeg, gebeurde er net dit:
Ik moest iemand bellen,zijn nummer begon met 06112, dus bij de galaxy hoef je alleen 112 in te type en dan komt aijn naam in beeld. Nu deed ik dus 112 en stond er alarmnummer, toen ging dit weg en kwam de naam van de persoon in beeld waarvan het nummer met 112 begon.
Dus fijn ik bellen en doe dat pleures ding aan mijn oor. Vraagt er opeens iemand: heeft u politie, brandweer of de ambulance nodig? Ik zeg: nou volgens mij ben ik verkeerd verbonden. Die vrouw helemaal boos van ja dit is geen nummer om streken mee uit te halen blablabla.
Pu tje bij paaltje werd mij gezegd dat mijn nummer en gegevens nagetrokken zullen worden nagetrokken endat dit nog een staartje krijgt![]()
Wat kan ik nu verwachten? Boete, rechter, strafblad of misschien zelfs de gevangenis. En alsdit echt een staartje krijgt, kan ik Samsung dan aansprakelijk stellen?
Juist. En daarom vind ik iPhone zo niet fijn. Het is zo binnen de lijntjes..quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:54 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Grapje lieverd![]()
Ik vind iOS ook fijner dan Android, daar ben ik het mee eens. Al is dat vooral omdat Android minder stabiel is.
Dat is waar, maar als het dan minder vaak crasht of gezeik geeft, vind ik dat niet erg. Daarbij is de play-store een hel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Juist. En daarom vind ik iPhone zo niet fijn. Het is zo binnen de lijntjes..
Ik had een telefoon waar ik totaal de baas over was. Was ik trots op. Had root acces en kon alles helemaal naar eigen smaak aanpassen. Uiteindelijk weg gedaan voor een iPhone en ik heb er 0,0% spijt van. Ik had die functies dan wel, ik deed er werkelijk nooit iets mee en tevens was dat ding nog eens traag en onstabiel ook. Moest ik elke maand flashen omdat er altijd wel iets mee aan de hand was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Juist. En daarom vind ik iPhone zo niet fijn. Het is zo binnen de lijntjes..
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aldus iemand zonder ervaring met Apple.
Typische fanboy reactie!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt ooit een iPad in de Media Markt geprobeerd en vond het kut?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |