abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:40:09 #51
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_125212164
Ik vond de Rolling Stones - Beatles discussie toch leuker.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_125212205
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef Dimens het volgende:

[..]

Op FOK! behoor ik wel tot deze partij eigenlijk. Maar dat is vooral omdat ik het leuk vind een discussie te starten.
Dat snap ik, het is zo heerlijk om op de frontpage ( :') ) bij een nieuwtje over Samsung "even" te melden dat je Apple toch wat beter vindt.

quote:
9s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
The Beatles, zonder twijfel.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_125212220
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar die discussie gaat voornamelijk over smaak. Het is niet een feit dat de een betere muziek maakt dan de ander.
pi_125212251
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:41 schreef Dimens het volgende:

[..]

Maar die discussie gaat voornamelijk over smaak. Het is niet een feit dat de een betere muziek maakt dan de ander.
The Beatles maakte betere muziek dan de Stones ooit kunnen maken. Argument: Sgt. Peppers _O_
pi_125212319
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Dat snap ik, het is zo heerlijk om op de frontpage ( :') ) bij een nieuwtje over Samsung "even" te melden dat je Apple toch wat beter vindt.
Ik doe dat voornamelijk in KLB en ONZ. In DIG probeer ik wel serieus te blijven.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:43:01 #56
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_125212336
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:41 schreef Dimens het volgende:

[..]

En hier weet ik geen klote van.

Overigens neem ik jouw adviezen wel ter hand, zoals de Samsung laserprinter ^O^ die ik heb opgeschreven.

quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:41 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

The Beatles maakte betere muziek dan de Stones ooit kunnen maken. Argument: Sgt. Peppers _O_
Neuh geen kaap, gewoon een constatering, viel me al vaker op dat dit er zoveel op lijkt.
pi_125212434
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik doe dat voornamelijk in KLB en ONZ. In DIG probeer ik wel serieus te blijven.
Ja snap ik. KLB is daar ook zeer geschikt voor

quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Neuh geen kaap, gewoon een constatering, viel me al vaker op dat dit er zoveel op lijkt.
Snap ik Frank, maar het moest even gezegd worden :)
pi_125212564
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

En hier weet ik geen klote van.

Overigens neem ik jouw adviezen wel ter hand, zoals de Samsung laserprinter ^O^ die ik heb opgeschreven.
Samsung kan trouwens wel redelijk goede componenten maken zoals chips, SSD's en LCd panelen. Maar qua consumentenproducten begrijpen ze het nog niet helemaal.

Als ik tussen de Rolling Stones en de Beatles moet kiezen, zou ik voor keuze 3 gaan en andere muziek kiezen. De muziek van beiden vind ik gewoon niet leuk om naar te luisteren.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:49:49 #59
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_125212735
#TeamBeatles

ofzo.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:49:52 #60
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_125212740
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef Dimens het volgende:

[..]

Samsung kan trouwens wel redelijk goede componenten maken zoals chips, SSD's en LCd panelen. Maar qua consumentenproducten begrijpen ze het nog niet helemaal.

Als ik tussen de Rolling Stones en de Beatles moet kiezen, zou ik voor keuze 3 gaan en andere muziek kiezen. De muziek van beiden vind ik gewoon niet leuk om naar te luisteren.
Ik heb er ook een televisie van maar jouw adviezen houd ik altijd even in de gaten ^O^.
Verstandige keus. :D.

quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:44 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Ja snap ik. KLB is daar ook zeer geschikt voor

[..]

Snap ik Frank, maar het moest even gezegd worden :)
Ik snap het :P.
pi_125212996
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

You the man now, dawg :P

quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef Dimens het volgende:

[..]

Hipster-antwoord ;)

Om ook even ontopic te gaan: Ik heb dus HTC telefoons en een iPhone(3GS) gehad. De HTC's vond ik tot diegene die ik nu heb goede telefoons, ook de iPhone is een goed ding. Ik heb ook een maand een Samsung Galaxy gehad toen een HTC kapot was.

:r Wat :r Een :r Kloteding. :r
pi_125213016
Niet zeiken over mijn samsung:
Whatever...
pi_125213151
Die maken ook echt alles he :')
pi_125213793
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik heb er ook een televisie van maar jouw adviezen houd ik altijd even in de gaten ^O^.
Verstandige keus. :D.

[..]

Samsung televisie? Welke?

Qua televisies ben ik absoluut niet te spreken over de kwaliteit die Samsung levert. Nog wel beter dan Philips, maar ik zou het niet meer kopen zolang ze hun hand voor hun ogen doen als er problemen gemeld worden.
De beeldkwaliteit is wel goed, maar de rest achter de televisie is eigenlijk wel waardeloos.
pi_125214093
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:54 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

You the man now, dawg :P

[..]

Hipster-antwoord ;)

Om ook even ontopic te gaan: Ik heb dus HTC telefoons en een iPhone(3GS) gehad. De HTC's vond ik tot diegene die ik nu heb goede telefoons, ook de iPhone is een goed ding. Ik heb ook een maand een Samsung Galaxy gehad toen een HTC kapot was.

:r Wat :r Een :r Kloteding. :r
Het is vast ook een hipster-antwoord als ik zeg dat ik graag naar jazz luister? Muziek die niet mainstream is.

Ik vind het altijd wel leuk om op FOK! lekker andere merken in KLB en ONZ belachelijk te maken. Maar als ik wil, zou ook de iPhone belachelijk kunnen maken en andere merken kunnen prijzen.
Maar uiteindelijk vind ik de iPhone nog steeds het beste. Ik vind Android maar niks.
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:25:05 #66
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_125214860
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:07 schreef Dimens het volgende:

[..]

Qua televisies ben ik absoluut niet te spreken over de kwaliteit die Samsung levert. Nog wel beter dan Philips, maar ik zou het niet meer kopen zolang ze hun hand voor hun ogen doen als er problemen gemeld worden.
De beeldkwaliteit is wel goed, maar de rest achter de televisie is eigenlijk wel waardeloos.
Nou ga je weer in detail treden, gewoon zo'n groot ding waar je ook mee op internet schijnt te kunnen. Een smart tv, zo was het.
pi_125214963
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou ga je weer in detail treden, gewoon zo'n groot ding waar je ook mee op internet schijnt te kunnen. Een smart tv, zo was het.
Zeker ook een LED en geen LCD?
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:28:00 #68
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_125215009
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef Dimens het volgende:

[..]

Zeker ook een LED en geen LCD?
Dat weet ik echt niet. Wel zo'n zuinig energielabel (waar ik verder geen neuk om geef maar goed).
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:28:25 #69
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_125215028
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:07 schreef Dimens het volgende:

[..]

En dat zeg je nu? Net een nieuwe philips tv gekocht ;(
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_125215186
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat weet ik echt niet. Wel zo'n zuinig energielabel (waar ik verder geen neuk om geef maar goed).
Ik zit te dollen met je. Als het LED is, is het nog net zo goed een LCD televisie. :+ En ik denk niet dat het een plasma is, maar dat zou kunnen.
pi_125215211
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef Fopje het volgende:

[..]

En dat zeg je nu? Net een nieuwe philips tv gekocht ;(
Dat zeg ik al een heel jaar lang. Is trouwens geen Philips meer maar TP Vision met een Philips logo en wat Philips techniekjes.
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:33:36 #72
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_125215303
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat zeg ik al een heel jaar lang. Is trouwens geen Philips meer maar TP Vision met een Philips logo en wat Philips techniekjes.
Vandaar alle russische tekentjes op de doos en dat ik er op internet niks van kan terug vinden alleen 1 gare russische website? :')
pi_125215316
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef Fopje het volgende:

[..]

Vandaar alle russische tekentjes op de doos en dat ik er op internet niks van kan terug vinden alleen 1 gare russische website? :')
Welk model heb je?
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:39:49 #74
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_125215610
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef Dimens het volgende:

[..]

Welk model heb je?
Staat bij mn vriendin, ik ga het ff vragen :D
pi_125215634
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:39 schreef Fopje het volgende:

[..]

Staat bij mn vriendin, ik ga het ff vragen :D
Breng hem terug en koop een fatsoenlijke televisie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')