Erg belangrijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ze kon ook al 2 weken zonder .. Dus dat zal wel niet .. Ijskoud is ze .. Echt..
Fuck it. Ik weet dat ik mn best heb gedaan. Ik zou alles doen ervoor. Maar helaas niet wederzijds.
Inderdaad. Dit moet je wel echt in gedachten houden, ik moest dit ook blijven herhalen bij mezelf. Het spijt me dat het zo is gelopen voor je =( Maar uiteindelijk kom je er wel bovenop. Je hebt iig het zonnetje mee waarschijnlijk! In plaats van dat het met ijzig koud weer gebeurt en je je nóg meer alleen voelt (dat is niet fijn namelijk :/).. Anyway, iedereen hier is er voor elkaar dus als je wat kwijt wilt/moet kan dat altijd hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ze kon ook al 2 weken zonder .. Dus dat zal wel niet .. Ijskoud is ze .. Echt..
Fuck it. Ik weet dat ik mn best heb gedaan. Ik zou alles doen ervoor. Maar helaas niet wederzijds.
Oh, dat scheelt weer! Hoe eerder hoe beterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:05 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Nee, maar schiet wel al op. Geloof dat hij eindelijk inziet dat rekken geen zin heeft. (Ff afkloppen haha)
Ja is echt zo he, in het begin denk je hoe kan dat nou ooit helpen, maar als je dan terug kijkt merk je dat juist dat heeft geholpen. Nieuwe mensen leren kennen, leuke dingen doen en vooral ook je ex loslaten. Geen berichtjes/ emails/ telefoontjes meer plegen want dat heeft toch geen effect. En dan ben je los en danvoel je je zo heerlijk
Het is normaal dat je dat hebt. Ervaar het maar doe er verder niets mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef sitting_elfling het volgende:
En toch, gevoelens en gedachtes, wat zal ze aan het doen zijn, denkt ze nog aan je?Sterf dat soort gevoelens en gedachtes.
Die gevoelens ken ik maar al te goed! Ik probeer ze enigzins te onderdrukken maar de laatste dagen worden gevoelens en gedachten als dit omgezet in pure haat jegens mijn ex. Dat is ook niet wat ik wil. Maar ja, moest ze maar niet zo'n achterlijke doos zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef sitting_elfling het volgende:
En toch, gevoelens en gedachtes, wat zal ze aan het doen zijn, denkt ze nog aan je?Sterf dat soort gevoelens en gedachtes.
Ik snap hem even niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Check .. Cheers @ 2:26
[ afbeelding ]
No shitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Cheers..
Goed glas bacardi cola ...
Zucht ... Life sucks sometimes
Dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:16 schreef sporu het volgende:
Heb je ook het idee dat het haar niets uitmaakt dat het nu voorbij is? Ik loop al sinds dat het uit is tussen mij en m'n ex met dat gevoel. Ik ga er gewoon aan onderdoor. Het wordt de laatste tijd ook steeds erger. Ben een beetje ten einde raad.
Ik ook niet. Inderdaad is niet iedereen even volwassen. Vooral jammer als je ex 20 jaar oud is, maar het verstand heeft van iemand van 14 (in de zin van ontwikkeling) en dus het ook ziet als iets wat gewoon maar had moeten ophouden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Jammer is dat eh? Je wil eigenlijk een bevestiging dat de relatie wel wat voor heeft gesteld, maarja, helaas, niet iedereen is even volwassen. Dat is ook het kutte, plots is iemand volledig uit je leven. Poef, weg, gone, like it was never there.
En het enige wat je een beetje wil is bevestiging. Ik weet alleen dondersgoed dat ik dat in mijn geval waarschijnlijk nooit meer zal krijgen
Naja, dat iemand het probleem is, is 1 ding. Dat je niet elkaar de handen kunt schudden en zeggen, dit kan zo niet verder. Even goede vrienden. Maar het zwart maken, negeren, etc. Dat is zo pijnlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:28 schreef sporu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Inderdaad is niet iedereen even volwassen. Vooral jammer als je ex 20 jaar oud is, maar het verstand heeft van iemand van 14 (in de zin van ontwikkeling) en dus het ook ziet als iets wat gewoon maar had moeten ophouden.
Gekke wijf heeft geen idee. Ik was altijd het probleem, en nooit zij. En daarom moest ik maar weg.
En dan hoor je van een goede vriend van je dat het eigenlijk best wel slecht gaat met haar. Nog steeds zo eenzaam als toen ik haar eerst ontmoette. Ze moet waarschijnlijk stoppen met haar studie aan de universiteit. Afijn, het gaat gewoon niet zo best. Ben ik er gelukkig beter aan toe met m'n vriendenkring en m'n propedeuse die ik dit jaar ga halen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:46 schreef perfectsecret het volgende:
14 januari ging het uit na 3.5 jaar, ik voel me nu weer precies zoals die avond. Ik ben kapot en huil weer dagelijks. Ik moet echt even van me afschrijven. Wanneer gaat dit ooit voorbij? Hij heeft inmiddels alweer bijna z'n tweede vriendin naar mij, gaat lekker verder en ik kan het niet. Tijdje geen contact gehad tot het uitging met z'n vriendin, dit was begin april.. Heel april hebben we wel contact gehad, via app's op de mobiele telefoon en whatsapp. Waren leuke gesprekken zoals vroeger maar ook elkaar uitdagen en jaloers maken met nieuwe scharrels.. Nu heb ik o zo kinderachtig de afgelopen weken hem alleen maar jaloers geprobeerd te maken met foto's van anderen etc.. En nu is t "leuke" contact weer voorbij tussen ons. Waar hij eerst achter mij aan kwam en me om de paar dagen contacte, gaat hij nu amper op me in. Ik denk non stop aan hem, ik check z'n Facebook en Twitter non stop en word helemaal gek. Ik wil hem zo graag terug, ik snap niet hoe je 3.5 jaar zo weg kan gooien.. We hadden het zo fijn, ik was zó mezelf bij hem. Nu is hij zo veranderd, echt losgeslagen maar god wat mis ik hem. Ik had echt hoop dat het wederzijds was door ons contact maar goed dat is ook weer klaar. Ik kan gewoon niet geloven dat hij ons niet wil, we waren elkaars eerste serieuze liefde maar in deze maanden heb ik ingezien dat ik me niet zo over kan geven aan anderen zoals bij hem. Hij kan dat blijkbaar wel en oh wat doet het pijn.. Verdomme ik mis hem zo, zit weer met tranen in m'n ogen, hoelang gaat dit nog duren? Ik ben echt ten einde raad en heb het gevoel dat ik hem nooit ga vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |