het ene moment geef ik er gewoon geen fuck om, maar als ik dan alleen ben mis ik haar vreselijkquote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
het ene moment geef ik er gewoon geen fuck om, maar als ik dan alleen ben mis ik haar vreselijkMaar goed, ik denk dat ik gewoon eenzaam ben en niet zozeer haar mis.
Denk ik ook, heb er ook last van af en toe.quote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
het ene moment geef ik er gewoon geen fuck om, maar als ik dan alleen ben mis ik haar vreselijkMaar goed, ik denk dat ik gewoon eenzaam ben en niet zozeer haar mis.
Zoekt ze nog steeds contact dan? Die van mij zo nu en dan nog.quote:Op zondag 28 april 2013 12:15 schreef killeroy_nl het volgende:
[..]
Denk ik ook, heb er ook last van af en toe.
Oh nee, niks van gehoord sinds het uit is en ze nieuwe vriend heeft behalve dingen als ''val dood'' etc, wat ik vooral in het begin nogal vervelend vond omdat ik op z'n minst een beetje normaal uit elkaar wou gaan. (liefst had ik gewoon dat het had gewerkt, maar het schoot al jaren niet op)quote:Op zondag 28 april 2013 12:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zoekt ze nog steeds contact dan? Die van mij zo nu en dan nog.
Ik heb wel hetzelfde. Ik wil gewoon normaal contact. Mijn ex, wel, die gaat van de ene uiterste van schelden naar excuses en mij weer de schuld geven. Ik wil gewoon rust in de tent. Het is continu vingertje wijzen. En maar claimen dat ze niks(!) fout heeft gedaan en dat ik de volledige schuldige ben van die relatie dat het op de klippen is gelopen. Vandaag duidelijk een mindere dag en dacht ik weer veel over haar na.quote:Op zondag 28 april 2013 19:04 schreef killeroy_nl het volgende:
[..]
Oh nee, niks van gehoord sinds het uit is en ze nieuwe vriend heeft behalve dingen als ''val dood'' etc, wat ik vooral in het begin nogal vervelend vond omdat ik op z'n minst een beetje normaal uit elkaar wou gaan. (liefst had ik gewoon dat het had gewerkt, maar het schoot al jaren niet op)
Maar goed, heb er niet echt veel last meer van, alleen heb ik nu opeens dat ze nog wel eens in m'n dromen verschijnt (terwijl dat eerst niet echt het geval was, edit: sterker nog, ik droomde echt amper voorheen), of dat het over haar gaat (dat ik haar zoek bijv), soo.. That's kinda weird. En dus wat ik citeerde, dat als ik me weer ff besef da'k alleen ben dat ik weer wat aan haar denk af en toe, maar daar besteed ik niet al teveel aandacht aan enzo.
Zou het op zich niet erg vinden als ze contact zou zoeken though, aangezien ik vanaf het begin al best normaal contact wou. Ben op zich wel eens benieuwd hoe het tussen hen gaat, en als het goed gaat, waarom ze nu opeens wel normaal kan doen (waarschijnlijk heb ik haar met teveel weg laten komen maar daar heb ik van geleerd). Ah well.
Dit mist natuurlijk een repliek van saaw ... :- ) En wat zei jij daarop?quote:Op zondag 28 april 2013 19:43 schreef saaw het volgende:
Donderdag een ons gehad die superleuk was en waardoor ik eindelijk dacht dat ik misschien wel een leven zonder mn ex voor me zag. Gister werd zijn nichtje 3 en omdat ik die mensen al zo lang ken wilde ik er toch even langs. Hij was er ook, vroeg achteraf of ik misschien wilde komen eten en vertelde vervolgens dat hij spijt heeft, eindelijk beseft wat hij weggooit, me mist en het weer wil proberen.
Haha goed punt. Ik zei dat ik van hem hou en dat dat in de afgelopen 2 maanden niet minder is geworden maar dat hij me wel pijn heeft gedaan en iets goed te maken heeft maar ik wel een poging wil doen. Dus we gaan daten ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 19:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit mist natuurlijk een repliek van saaw ... :- ) En wat zei jij daarop?
Is dat niet een van de redenen dat iedereen hier met ervaring continu loopt te hameren op alles en iedereen. Verbreek het contact en ga verder! Wie weet komt het contact ooit weer na een aantal jaar.quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef StrawberrySwing het volgende:
Hoe voelden jullie je toen jullie ex een ander kreeg?
Ik vind het op zich niet erg in de zin van dat mijn hart breekt/ik nog hoop had op meer of dat ik jaloers ben. Hij moet lekker doen waar hij zin in heeft, en hoewel ik het nog niet had verwacht voor hem (dacht dat hij liever een tijdje vrijgezel was), gun ik hem het beste met haar.
Maar, ik betrek het wel heel erg op mijzelf. Ik voel me nu meer eenzaam omdat ik nog geen relatie heb en die er voorlopig ook niet zit aan te komen. Beetje onzekerheid ook wel, omdat ik vaak niks meer hoor van jongens die ik een keertje heb gezoend of jongens die ik leuk vind. En pijn dat hij het mij niet zelf heeft willen vertellen en dat hij zich al indekte over het feit dat het contact op den duur misschien gaat doodbloeden (want ja, hij heeft het druk etc. etc.). En gek gevoel dat iemand anders nu mijn oude rol in neemt en dat ik niet meer het enige meisje ben die ooit bijzonder voor hem is (geweest). Ik weet niet zo goed wat ik met die gevoelens moet...
Wat een verhaal. Je kan soms geen keuzes maken, maar er worden soms voor jou keuzes gemaakt. Dat is ontstaan door omstandigheden. Jouw omstandigheid is heel erg moeilijk, want je hebt gemeenschappelijke bezittingen. Er zijn heel veel communicatieproblemen.quote:Op maandag 29 april 2013 10:45 schreef Girlslovebeyonce het volgende:
Het is inmiddels drie weken geleden dat mijn ex (wat klinkt dat toch raar) het heeft uitgemaakt na een vijf en halfjarige relatie, waarvan we drie jaar hebben samengewoond. In veel gevallen is het: je gaat uit elkaar, verbreekt het contact en gaat door met je leven maar in dit geval gaat dat niet zo gemakkelijk. We hebben namelijk een koophuis en hierdoor moeten we vanalles nog samen regelen. We zijn hierdoor afhankelijk van elkaar. Hij woont momenteel bij een familielid en ik woon in het huis, wat ook heel dubbel is want ik blijf geconfronteerd worden. Hadden we nu maar een huurhuis gehad.
Ik stond overigens niet achter zijn keuze. Hij gaf drie weken geleden aan dat hij helemaal geen gevoel meer had en gewoon geen zin meer had om de relatie voort te zetten, hij had er geen vertrouwen meer in, zag geen toekomst etc. Hij kon het gewoon niet meer. Voorheen heeft hij hier nog nooit een woord over gesproken! Dus het kwam wel heel onverwachts. Ik wist dat onze relatie zeker weten niet goed zat, mijn gevoel was ook minder en heb misschien vaak uitgesproken dat ik het wilde uitmaken, maar ik dacht altijd aan de betere tijden en hoopte dat hij die ook zou zien. Die keren dat ik zei dat ik het wilde uitmaken was meer als dreigement in de hoop dat hij in zag dat hij fout zat en dat mijn gedrag werd veroorzaakt door hoe hij deed. Hij zei ook altijd tot op een van de laatste dagen voordat hij het uitmaakte, dat hij graag wilde dat alles goed kwam en dat hij het niet wilde uitmaken, dat we er samen uitkwamen etc. Maar hij probeert het niet eens en geeft vijf en halfjaar gelijk op.
Ik weet wel goed dat ik beter af ben want er zijn zoveel dingen gebeurd in de afgelopen jaren die menig ander never nooit zou hebben gepikt (geen fysiek vreemdgaan overigens), maar ik zit toch constant met de gedachten in mijn hoofd van we gaan nooit meer leuke dingen doen, we zullen nooit meer intiem zijn en hij zal dit allemaal met iemand anders hebben. Alle positieve herinneringen overheersen nu en de negatieve die verdwijnen naar de achtergrond. We zaten in een fase waarin we aan kinderen dachten (ben 25) en ik had misschien steeds meer de kriebels dat ik aan kinderen wilde beginnen dan hij dat had. Mijn toekomstplaatje is gewoon weg. En nu moeten we het huis te koop gaan zetten en de energie erin steken om het verkoopbaar te maken. Heel dubbel.
Er gaat zoveel door me heen en ondanks alle shit hoop ik nog steeds dat het goedkomt :/ Ik snap mezelf niet..
Hm, ja. Ik denk dat ik die dingen ook wel mis (min het grappen en grollen want het minste vatte ze verkeerd op en werd ze boos). Weet het eigenlijk wel zeker. Maar alsnog ben ik voorzichtig in het denken/beginnen van een relatie, ben ook nog niet halsoverkop geweest ofzo tot nu toe. Heeft wel iemand interesse gehad in me :3 Dat was op zich achteraf wel leuk (al zat ik op het moment zelf met ''oh jeez wat moet ik hiermee..'' wou niet kwetsen ofzo obviously. zijn nu vrienden.)quote:Op zondag 28 april 2013 19:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb wel hetzelfde. Ik wil gewoon normaal contact. Mijn ex, wel, die gaat van de ene uiterste van schelden naar excuses en mij weer de schuld geven. Ik wil gewoon rust in de tent. Het is continu vingertje wijzen. En maar claimen dat ze niks(!) fout heeft gedaan en dat ik de volledige schuldige ben van die relatie dat het op de klippen is gelopen. Vandaag duidelijk een mindere dag en dacht ik weer veel over haar na.
Een goede vriend wees me er al weer op dat ik haar niet als persoon miste, maar bepaalde zaken, zoals een arm om je heen, grappen en grollen, gezamelijk wakker worden etc. Fair point.
1e ex ging vreemd toen ze dronken was, en de jaren erna (zelfs tijdens de twee relaties die volgden) bleef ze zeggen dat ze van me hield, maar ze is brits en ik ging dat sowieso niet meer trekken. Ik wilde op zich wel normaal met haar praten, maar doordat ze zo vaak opbiechtte raakte ik steeds meer awkward en nam afstand. Toen ze dreigde met zelfmoordpogingen heb ik haar geblockt.. Dat heeft een jaar geduurd ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:08 schreef eenvogeltje het volgende:
Nou moe.
Als ik dit topic zo doorlees schijnt uit elkaar gaan nooit normaal te kunnen.
Mijn vriend heeft het vorige week uitgemaakt,begreep z'n redenen wel en hij had ook heel graag dat we op een vriendschappelijke manier contact zouden blijven houden. Nja,prima want ik kan contact niet in 1x afkappen,bij niemand niet.
Merkte wel dat ie nog heel gefrustreerd was over het uitmaken (wilden wel bij elkaar blijven maar het kon niet door de afstand) en nu heeft ie gezegd geen contact meer te willen.dan denk ik ook van..mja wat wil je nou? Jij hebt het uitgemaakt dus jij zou je nu (een beetje) opgeluchter moeten voelen.
Hey, ik ben echt blij voor je! Hopelijk worden jullie weer gelukkig samen. Hoe lang is het uit geweest, als ik vragen mag?quote:Op zondag 28 april 2013 19:43 schreef saaw het volgende:
Donderdag een ons gehad die superleuk was en waardoor ik eindelijk dacht dat ik misschien wel een leven zonder mn ex voor me zag. Gister werd zijn nichtje 3 en omdat ik die mensen al zo lang ken wilde ik er toch even langs. Hij was er ook, vroeg achteraf of ik misschien wilde komen eten en vertelde vervolgens dat hij spijt heeft, eindelijk beseft wat hij weggooit, me mist en het weer wil proberen.
Dat van die egobreuk herken ik wel. Ik begin nu wel meer over dat probleem heen te komen. Er is niets mis met jou. Ik geloof ook niet in het feit dat echt niemand iets meer om zijn/haar ex geeft, tenzij er echt hele duidelijke redenen zijn waarom dat niet zou kunnen. Het komt goed! Dit komt van iemand die altijd een heel laag zelfbeeld heeft gehad, dus geloof me.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Perzephone het volgende:
Bah, bijna een jaar later en ik kan het gewoon nog steeds niet loslaten. Ik stelde hem toen voor een keuze: helemaal voor mij kiezen of helemaal niets. Hij vond zichzelf niet klaar voor die keuze en sinds toen geen contact meer. En twee maanden later bedenkt hij zich dat een vriendin die hij zn hele leven al kent de liefde van zijn leven is en kiest hij wel helemaal voor haar. Schijtliefde echt.
Heb vanalles geprobeerd om het los te laten maar het wil niet lukken. Er blijft een 'wat als'. Wat als ik hem niet had laten kiezen.
Hij wil in ieder geval geen contact omdat hij dat te lastig vindt en oneerlijk naar zijn nieuwe vriendin. Eigenlijk mis ik dat nog het meest, van elke dag urenlang contact naar 0. Kan me niet voorstellen dat het hem helemaal niets doet, gevoelloze lul. Sindsdien ook een verschrikkelijke egodeuk opgelopen, als hij het wel met haar kan en niet met mij... Dan zal er vast iets echt mis zijn met mij. Voor iemand herkenbaar?
Precies dit. Natuurlijk hadden mijn ex en ik wel eens een ruzietje, maar die werd dan altijd vrij snel opgelost. We genoten tot op de laatste dag van elkaar en ik had ook echt het gevoel dat ze voor me ging. Dat zag ik aan alles: hoe ze de laatste tijd met me omging, de dingen die ze tegen mij zei. Tot die ene dag, 14 januari, dat ze mij vertelde dat ze al een tijdje wat minder voor me voelt en mij dit niet gunt. Dat ze wil dat ik iemand heb die volledig voor mij gaat. Dit deed mij zo veel pijn want ik hield zo veel van haar... Ze was echt mijn alles. Alles wat ik nodig had.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:14 schreef sporu het volgende:
[..]
Dat van die egobreuk herken ik wel. Ik begin nu wel meer over dat probleem heen te komen. Er is niets mis met jou. Ik geloof ook niet in het feit dat echt niemand iets meer om zijn/haar ex geeft, tenzij er echt hele duidelijke redenen zijn waarom dat niet zou kunnen. Het komt goed! Dit komt van iemand die altijd een heel laag zelfbeeld heeft gehad, dus geloof me.
Hij kan blijkbaar zijn gading meer vinden bij haar dan bij jou. Doet dat dan afbreuk aan jou? Nee, zeker niet. Het enige wat het nu zegt is dat hij iets niet kon vinden bij jou, maar wel bij iemand anders. Dit betekent dat jij dat ook kan.
Ik snap ook nog steeds niet helemaal waarom mijn ex opeens er geen zin meer in had, terwijl ik duidelijk had aangegeven te werken aan mijn tekortkomingen en voordat we uit elkaar gingen ging het ook een stuk beter met mij als persoon. Toch is ze weggegaan. Doet dit tekort aan mij? Vind ik niet. Het is eerder haar verlies dat ze mij nu heeft verstoten, want ik voel me beter dan ooit.
Voor mij was het duidelijk een les in, je vriendin kan niet je beste vriendin zijn, heb er vrienden naast.quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:07 schreef Marmal het volgende:
Dat is overigens wel erg jammer want mijn ex en ik waren elkaars beste vrienden en alles wat wij samen hebben meegemaakt voor en in de relatie is zo speciaal maar heeft ons ook sterker gemaakt. Heeft ons verbonden met elkaar. Maar ik ik zie het wel, voorlopig spreek ik mijn ex nog niet. De gehele verandering is zo moeilijk: Van elke dag elkaar zien naar elkaar maanden niet spreken. Ik ben benieuwd hoe het er aan toe zal gaan als ik ooit weer ergens alleen met haar ben zonder invloeden van buitenaf.
Ik weet niet of hij het moeilijk heeft.. we hebben alleen het noodzakelijke contact ivm het huis. Het lijkt alsof hij zijn leven weer heeft opgepakt en het allemaal wel oké vindt.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Marmal het volgende:
[..]
Hey, ik ben echt blij voor je! Hopelijk worden jullie weer gelukkig samen. Hoe lang is het uit geweest, als ik vragen mag?
Serieus? Ben het wel met je eens dat je er vrienden naast moet hebben, maar als je lief niet ook een van je beste vrienden is zit er wat mij betreft toch echt iets mis.quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Voor mij was het duidelijk een les in, je vriendin kan niet je beste vriendin zijn, heb er vrienden naast.
En uren contact per dag is niet gezond.
Ja, maar je verdient dan beter. Je wilt toch geen vent hebben die steeds in jouw relatie loopt te acteren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:09 schreef Girlslovebeyonce het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het moeilijk heeft.. we hebben alleen het noodzakelijke contact ivm het huis. Het lijkt alsof hij zijn leven weer heeft opgepakt en het allemaal wel oké vindt.
Van drie jaar lang samenwonen naar alleen zijn. Het voelt allemaal zo onwerkelijk. Ik vraag me iedere minuut van de dag af, wat is hij het doen, met wie etc. En of hij al met iemand bezig is, en of hij dan wel anders is en zich wel kan gedragen. Bah, verschrikkelijk dit.
Ja, je moet inderdaad leuke dingen gaan doen en weer nieuwe dingen waarderen. Missen is een vreselijk gevoel, maar ondanks je gevoel komt ze toch niet terug..realiseer je dat wel:)quote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn vriendin zal nooit ook mijn aller beste vriend zijn. Wel 1 van de .. maar niet de 'beste' vriend. Natuurlijk deel je alles met je partner, maar dat doe ik ook met mijn beste vriend. Die twee wil ik voortaan echt los van elkaar houden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:57 schreef saaw het volgende:
Serieus? Ben het wel met je eens dat je er vrienden naast moet hebben, maar als je lief niet ook een van je beste vrienden is zit er wat mij betreft toch echt iets mis.
En uren contact per dag proberen te vermijden als je samenwoont lijkt me ook ongezond.
Geen probleem. Ik vind het gewoon zo hartstikke mooi om te zien dat twee mensen weer bij elkaar kunnen komen ondanks wat er allemaal over gezegd wordt en wat er is gebeurd. Liefde kan zo mooi zijn...quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:57 schreef saaw het volgende:
[..]Wat lief, dankjewel! Hoop het ook natuurlijk, denk dat het wel goed zit. Heb vanaf het begin gedacht dat het allemaal onzin was dit en het wel weer goed zou komen tussen ons maar als iedereen roept dat je er overheen moet komen verlies je toch enige hoop.
Het is 2 nu 2 maanden uit en ik heb nog geen idee wanneer het weer officieel aan gaat maar heb er wel vertrouwen in dat het er aan zit te komen
[..]
Serieus? Ben het wel met je eens dat je er vrienden naast moet hebben, maar als je lief niet ook een van je beste vrienden is zit er wat mij betreft toch echt iets mis.
En uren contact per dag proberen te vermijden als je samenwoont lijkt me ook ongezond.
Wat houdt je tegen? Je denkt dat er geen betere dame is dan je ex?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:36 schreef Yreal het volgende:
Ik vind het zo moeilijk om weer echt om mij heen te gaan kijken,..
Het voelt als vreemd gaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Je denkt dat er geen betere dame is dan je ex?
Maar dat is het niet ..quote:
Wat ze waarschijnlijk deed... of niet, dat zal ze nooit toegeven. Maar toch. Iets met hart en hoofd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar dat is het niet ..
Wat nu als je er achter komt dat je ex al liep te knallen een aantal dagen nadat het uit was tussen jou?
Maar toch, je zult er over heen komen en zelf ook weer iets met een nieuwe dame beginnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat ze waarschijnlijk deed... of niet, dat zal ze nooit toegeven. Maar toch. Iets met hart en hoofd.
Klopt, ik wil wel, maar het voelt verkeerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar toch, je zult er over heen komen en zelf ook weer iets met een nieuwe dame beginnen.
Ik zit nu alweer 3 maanden thuis, geen idee wat ik nou verder moet doen met mijn leven. Ik werk en slaap. Ik wil verder, ik moet verder maar ik kan het niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef saaw het volgende:
Dan wacht je het toch nog even afJe merkt vanzelf wanneer je er klaar voor bent, zou zoiets ook weer niet gaan forceren!
Heb je ook geen behoefte om eens wat leuks met vrienden te doen ofzo?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zit nu alweer 3 maanden thuis, geen idee wat ik nou verder moet doen met mijn leven. Ik werk en slaap. Ik wil verder, ik moet verder maar ik kan het niet.
niet echt.. 3 jaar lang, zij had na een maand alweer een ander.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef saaw het volgende:
[..]
Heb je ook geen behoefte om eens wat leuks met vrienden te doen ofzo?
Weet niet hoelang je relatie was maar zelf weer goed in je vel zitten lijkt me een stap die je hoe dan ook moet gaan nemen voor je ooit weer toe bent aan een relatie
Je kan het wel!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zit nu alweer 3 maanden thuis, geen idee wat ik nou verder moet doen met mijn leven. Ik werk en slaap. Ik wil verder, ik moet verder maar ik kan het niet.
nop. Ook niet echt tijd voor overigens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je kan het wel!Geen vrienden die je meesleuren naar een pub, club, kroeg?
Lijkt me wel iets om tijd voor vrij te maken!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
nop. Ook niet echt tijd voor overigens.
Weekenden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
nop. Ook niet echt tijd voor overigens.
DAt moet ik echt eens doen, al is al het grote werk al weg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:44 schreef saaw het volgende:
Precies, alles van je ex in een doos, flink opruimen, kamer/huis anders inrichten, muurtje verven, iets leuks voor jezelf kopen
Ik ben er ook aan begonnen hoor. Grote plastic tassen en alles er in gemieterd. Ik ben zelfs zo ver gegaan dat ik zo'n beetje elk kledingstuk wat ik destijds droeg toen ik met haar was weg heb geflikkerd. (Dit kwam ook omdat ze continu in mijn kleding liep te pitten).quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
DAt moet ik echt eens doen, al is al het grote werk al weg.
Inderdaad! Ook al heb je geen zin, gewoon overheen zetten en doen. Ik heb het ook gemerkt de laatste tijd. Dan kom je onder de mensen en leer je misschien weer andere mensen kennen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:12 schreef saaw het volgende:
Verandering helpt Maar ook met vrienden afspreken is imo belangrijk. Al ga je alleen even samen eten ofzo, dat moet toch gebeuren en heb je toch even afleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |