Welkom Minerva en purple!
Chanty, ik heb de eerste maand ook echt heel veel testen gedaan, elke keer met 1 dag ertussen. Mijn tweede streep is nooit donkerder geweest dan de controle streep. Na een poosje ben ik gestopt omdat ik hoorde dat het op een gegeven moment een negatieve uitslag kan geven juist doordat je al heel veel hcg hebt. Bij mij kwam de onzekerheid heel erg door de miskraam die ik daarvoor had gehad. Daar had ik namelijk eerste positief getest en toen ik daarna begon te bloeden heb ik na 1 week nog een test gedaan en was het tweede streepje verdwenen.
Het testen zelf gaf me dus wel enige geruststelling, maar ik had ook net als jij dat soms een test wat minder fel uitsloeg en dan was ik meteen de hele dag onzeker! Al met al maakt het qua onzekerheid dus eigenlijk niets uit of je elke keer test of niet. Ik hoop dat je snel wat kleine kwaaltjes krijgt en je lekker zwanger gaat voelen

En natuurlijk dat de weken voorbij vliegen en je een echo krijgt!
LB! Dat klonk wel heel spannend vannacht, ongesteldheidsgevoel noemde mijn moeder als eerste teken van de bevallingen bij haar. En slijm en zulks! Wel fijn dat je nog even wat geslapen hebt net, wanneer het dan zometeen losbarst, ben je lekker uitgerust! Ik duim heeeeel hard dat mini Lady vandaag wil komen

Hier gisteravond buikkrampen gehad, maar dat was van het eten (denk ik) en voelde voornamelijk als lucht in m'n buik. We aten wraps en ik lust geen bonen maar ik had toch 3 bonen oid op... C at de rest van de bonen en had nergens last van

Ik denk ook echt dat ik nu harde buiken heb gehad! Soms werd m'n buik heel hard en strak en voelde het bijna alsof ie zou ontploffen, zo strak was het! Het deed soms een soort van pijn (de krampen deden sowieso ook wel pijn). Uiteindelijk toch in slaap gevallen, maar wel pas best laat en nu net pas wakker.

Spirit, wat een akelig nieuws... Sterkte!
En hoe is het met Tally en Piekie?