Ohw... kijk dat mag dan weer onbeperkt ;-) Hoe is het met zijn geduld, als man lijkt het me ook maar apart om zo lang te moeten wachten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Oh met jengelen bedoelde ik vooral dat ik wat zat te sniffen en snotteren hoor, gewoon lief met mn hoofd op zn schouder. En hij was vooral heel lief![]()
Is zo'n skippybal misschien een optie voor op je werk? Dat kan een heleboel schelen voor je bekken!
Mn vriend begint ook wel zenuwachtig te worden ja, die bekende net al dat ie last had van zn maag, zijn zwakke plek bij stressquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:37 schreef Sull het volgende:
[..]
Ohw... kijk dat mag dan weer onbeperkt ;-) Hoe is het met zijn geduld, als man lijkt het me ook maar apart om zo lang te moeten wachten.
We hebben op het werk wel van die fitnessballen inderdaad, maar ik werk tussen fysio's en ik moet nog even over de drempel heen om daar met een bal bij te gaan zitten (met alle goedbedoelde adviezen tot gevolg). Maar zoals het nu gaat is het ook geen optie voor de komende 13 weken...
Het lijkt mij ook echt super om het pas bij de geboorte te ontdekkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En het is juist zóoóó leuk om het pas bij de geboorte te ontdekken![]()
Voor mijn gevoel is dat toch anders dan op een echo, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
En ik was ook niet bijzonder ongeduldig om het geslacht te ontdekken, wél nieuwsgierigMaar echt, ik vond het niet weten juist heel leuk
![]()
En het moment dat ze uit mijn buik werd gehaald, en ze zeiden dat het een meisje wasDat staat me nog zo duidelijk bij, vond ik heel speciaal
![]()
.
Wat leuk om je hier te zien meldenquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:12 schreef Sethiwe het volgende:
Dank jullie voor het welkom heten.
Chanty ik kan je onzekerheid zo goed voorstellen.
Ik had dan weliswaar echt knalstrepen, maar dan nog vraag ik me wel af of dat wel goed is...
Mijngelooft het nog steeds niet, hij denkt dat de testen niet kloppen, gisteren nog een test gedaan (die lag er nog) en die was ook positief.
Komt omdat de echo's die ik had geen eisprong lieten zien en heb provera gekregen om een bloeding op te wekken, maar die bleef uit en toen wel een positieve test. Het is ook wel een beetje vreemd gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je 40 weken zwanger bent dan zou dat ook zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:22 schreef bellelena het volgende:
Zowel mijn moeder als m'n schoonmoeder menen trouwens aan m'n gezicht te zien dat het wel eens heel bijna zou kunnen komen. Ben benieuwd!
Ennnn dat werd huilbui nr 2 vandaagquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:22 schreef bellelena het volgende:
LB, ik begrijp je gesnotter wel hoor, ik vind het enorm dapper dat je het tot nu toe zo rustig hebt volgehouden! En dat je vannacht van alles voelde en het dan nu weer weg lijktIk denk de hele tijd aan je en de dag is nog niet voorbij, ik duim
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
als je 40 weken zwanger bent dan zou dat ook zomaar kunnen.
Prachtige foto's L0t!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |