Niet ineens, Suikertante, maar al wel al een tijdje. Vooral als ik drang heb, of er eentje in mijn blaas ligt te trappelen.quote:Op zondag 14 april 2013 09:30 schreef Suikertante het volgende:
Terwijl LB hopelijk al ligt te puffen.. Hebben de andere LLM's ook ineens zo enorm veel afscheiding?
Nog geen naaktslak?quote:Op zondag 14 april 2013 09:36 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat heb ik ook al een poosje, maar dat rekende ik eigenlijk bij urineverlies (want meestal eindigde het daar toch mee). Maar nu voel ik live dat ik afscheiding verlies, en het is ook anders van kleur.
Goedemorgen!![]()
Misschien gebroken vliezen? Vruchtwater dat je verliest??? Als je het niet vertrouwt bellen!!!quote:Op zondag 14 april 2013 09:36 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat heb ik ook al een poosje, maar dat rekende ik eigenlijk bij urineverlies (want meestal eindigde het daar toch mee). Maar nu voel ik live dat ik afscheiding verlies, en het is ook anders van kleur.
Goedemorgen!![]()
De vlos heeft overleg gehad met ziekenhuis nadat ik mijn twijfels had uitgesproken. Ivm de extra echo's omdat ze steeds zo klein was en dat de eerste echo uit kwam dat ik rond deze tijd zwanger moest zijn geworden terwijl ik 30 april ongesteld was. En de vlos vond me met 39 weken te moeilijk te strippen voor een 4de kind.quote:Op zondag 14 april 2013 04:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe is dat achteraf dan ontdekt? Ik vind het nogal wat, 3 weken verschil![]()
Vrijdagmorgen om 6:00 de laatste post, zie ik dat nou goed?!quote:Op zondag 14 april 2013 09:39 schreef Limone het volgende:
LB, ik denk aan je!
Tally heb ik al heul lang niet gezien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |