Waarom zou je het niet zeggen? Daar zijn ze toch voor?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:07 schreef laiveneertiekje het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb het erg druk op mijn werk, ben ook erg moe daardoor.
Ik ben alleen de laatste dagen veel duizelig, heb hoofdpijn, en ben niet helemaal lekker. Ik ben gisteren in een duffe ruimte bijna flauw gevallen.
Ik moet dinsdag op controle, is het vroeg genoeg om het dan ter sprake te brengen?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet zeggen? Daar zijn ze toch voor?
Edit: het ging over de datum, uhm anders even bellen?
Jeetje spirit.. Wat een vreselijk verdrietig nieuws. Sterkte!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry hoor, niet OT, maar net gehoord dat ze de nacht niet gaat halen, m'n liefste tante. Ben helemaal van de kaart en kan alleen maar denken aan haar kinderen en dat ze nu nooit oma zal worden. Ze moest zo huilen van blijdschap toen ik haar vertelde dat ik zwanger was, en nou zal ze die kleine nooit zien...
Mamma gaat hem makenquote:[b]Op zaterdag 13 april 2013 19:29 schreef bellelena
Hilzillah, wat leuk dat je het hemeltje zelf gaat maken! Wel showen he! Ben benieuwd!
Bedoelt ze niet juist of ze nog tot dinsdag kan wachten om het te melden, of dat ze nu al eerder moet bellen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet zeggen? Daar zijn ze toch voor?
Hier net even overheen gelezen. Wat ontzettend verdrietig, sterkte joh..quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry hoor, niet OT, maar net gehoord dat ze de nacht niet gaat halen, m'n liefste tante. Ben helemaal van de kaart en kan alleen maar denken aan haar kinderen en dat ze nu nooit oma zal worden. Ze moest zo huilen van blijdschap toen ik haar vertelde dat ik zwanger was, en nou zal ze die kleine nooit zien...
Achquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Was een restaurant hier in de buurtquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je hebt nog een hele nacht!![]()
Mocht je nog zo in de auto of moet je op een zeiltje?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was een restaurant hier in de buurtdus vriendje liep, en ik fietste er in slakkentempo naast, ideaal.
De gynaecoloog legde uit dat na de 42 weken, de kans op complicaties harder gaat stijgen dan bijvoorbeeld tussen de 41 en 42 weken. En dat willen ze inderdaad voor zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:47 schreef Suikertante het volgende:
Maar waarom word je dan ingeleid, wordt t echt gevaarlijk als het langer blijft zitten? Ik weet eigenlijk helemaal niet waarom ze dat doen!
ik 'kreeg' een uur om zelf weeën te krijgen. En die kreeg ik ook! Het kan dus gewoon. Alsof mijn middelste zoon dacht: oooooooooooh! Is dat de bedoeling! Zég dat dan!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Oh poppedein wat fijn om te weten! Dankje!
En nu moet ik huilen omdat 14 april inderdaad nooit meer hetzelfde zal zijn![]()
Hoe is dat achteraf dan ontdekt? Ik vind het nogal wat, 3 weken verschilquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:55 schreef MeNicole2 het volgende:
Cwen ik was niet ingeleid maar paar keer gestript. En Liné is idd vroeger geboren ipv 10 dagen te laat bleek achteraf. Maar dat was fout aan de hand van de echo's. Ze was niet steeds te klein maar gewoon nog 3 weken jonger.
Niet ineens, Suikertante, maar al wel al een tijdje. Vooral als ik drang heb, of er eentje in mijn blaas ligt te trappelen.quote:Op zondag 14 april 2013 09:30 schreef Suikertante het volgende:
Terwijl LB hopelijk al ligt te puffen.. Hebben de andere LLM's ook ineens zo enorm veel afscheiding?
Nog geen naaktslak?quote:Op zondag 14 april 2013 09:36 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat heb ik ook al een poosje, maar dat rekende ik eigenlijk bij urineverlies (want meestal eindigde het daar toch mee). Maar nu voel ik live dat ik afscheiding verlies, en het is ook anders van kleur.
Goedemorgen!![]()
Misschien gebroken vliezen? Vruchtwater dat je verliest??? Als je het niet vertrouwt bellen!!!quote:Op zondag 14 april 2013 09:36 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat heb ik ook al een poosje, maar dat rekende ik eigenlijk bij urineverlies (want meestal eindigde het daar toch mee). Maar nu voel ik live dat ik afscheiding verlies, en het is ook anders van kleur.
Goedemorgen!![]()
De vlos heeft overleg gehad met ziekenhuis nadat ik mijn twijfels had uitgesproken. Ivm de extra echo's omdat ze steeds zo klein was en dat de eerste echo uit kwam dat ik rond deze tijd zwanger moest zijn geworden terwijl ik 30 april ongesteld was. En de vlos vond me met 39 weken te moeilijk te strippen voor een 4de kind.quote:Op zondag 14 april 2013 04:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe is dat achteraf dan ontdekt? Ik vind het nogal wat, 3 weken verschil![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |