Dankjewel! Gelukkig hebben we vorige week ook al een echo gehad en vertelde de gynaecoloog toen al dat we ons er niet druk om hoefden te maken en alles er prima uit zagquote:
Das kut zeg!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef -mandy- het volgende:
Cwen, wat is moxa?
Gaat het Cwen?
Zoals mini nu ligt is een vaginale bevalling niet mogelijk helaas.
Vanmiddag datum plannen voor een ks en volgende week nog een controle bij de gyn
Ah, nou is het helemaal balen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef -mandy- het volgende:
Cwen, wat is moxa?
Gaat het Cwen?
Vanmiddag datum plannen voor een ks en volgende week nog een controle bij de gyn
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef -mandy- het volgende:
Cwen, wat is moxa?
Gaat het Cwen?
Een alternatieve manier om je kindje te laten draaien, zie http://www.stuitlig.nl/quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef -mandy- het volgende:
Cwen, wat is moxa?
Gaat het Cwen?
Volgens mij wel. Ze waren mijn bloed kwijt dus ik moest opnieuw prikken en de uitslag stond op mijn voicemail. We vallen niet in een risicogroep.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:32 schreef Suikertante het volgende:
Mandy dat is natuurlijk kut met peren, hopelijk heb je nog genoeg tijd om aan 't idee te wennen.
Ferrari, dat is een mooie uitslag!Geldt dit voor alledrie de afwijkingen?
Rossdale succes en ook een beetje plezier vanmiddag, want een echo is ook babyspieken natuurlijk!
Yoga was heel stom vandaag. Door mezelf. Ik moest zelfs bijna huilen halverwege. Ik ben echt een walrus geworden de afgelopen week en ik moet het echt rustiger aan gaan doen. Heb besloten dat volgende week de laatste les is (dat is een themales: omgaan met pijn, leek me erg nuttig).
Nu ga ik straks de uitvoering van mijn nichtje op piano cancelen, dat vind ik heel moeilijk maar van het idee dat ik de deur nog uit moet stort ik een beetje in. Hormonale dag, heb ook weer bijna niet geslapen vannacht, morgen heb ik een bruiloft dus dan wil ik weer een beetje fris en fruitig zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |