Dankjewel! Gelukkig hebben we vorige week ook al een echo gehad en vertelde de gynaecoloog toen al dat we ons er niet druk om hoefden te maken en alles er prima uit zagquote:
Das kut zeg!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef -mandy- het volgende:
Cwen, wat is moxa?
Gaat het Cwen?
Zoals mini nu ligt is een vaginale bevalling niet mogelijk helaas.
Vanmiddag datum plannen voor een ks en volgende week nog een controle bij de gyn
Ah, nou is het helemaal balen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef -mandy- het volgende:
Cwen, wat is moxa?
Gaat het Cwen?
Vanmiddag datum plannen voor een ks en volgende week nog een controle bij de gyn
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef -mandy- het volgende:
Cwen, wat is moxa?
Gaat het Cwen?
Een alternatieve manier om je kindje te laten draaien, zie http://www.stuitlig.nl/quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef -mandy- het volgende:
Cwen, wat is moxa?
Gaat het Cwen?
Volgens mij wel. Ze waren mijn bloed kwijt dus ik moest opnieuw prikken en de uitslag stond op mijn voicemail. We vallen niet in een risicogroep.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:32 schreef Suikertante het volgende:
Mandy dat is natuurlijk kut met peren, hopelijk heb je nog genoeg tijd om aan 't idee te wennen.
Ferrari, dat is een mooie uitslag!Geldt dit voor alledrie de afwijkingen?
Rossdale succes en ook een beetje plezier vanmiddag, want een echo is ook babyspieken natuurlijk!
Yoga was heel stom vandaag. Door mezelf. Ik moest zelfs bijna huilen halverwege. Ik ben echt een walrus geworden de afgelopen week en ik moet het echt rustiger aan gaan doen. Heb besloten dat volgende week de laatste les is (dat is een themales: omgaan met pijn, leek me erg nuttig).
Nu ga ik straks de uitvoering van mijn nichtje op piano cancelen, dat vind ik heel moeilijk maar van het idee dat ik de deur nog uit moet stort ik een beetje in. Hormonale dag, heb ook weer bijna niet geslapen vannacht, morgen heb ik een bruiloft dus dan wil ik weer een beetje fris en fruitig zijn!
Oeh! Goed idee!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef Suikertante het volgende:
Haha neeEn van perenfestini's ook niet!
Hoe laat moet jij?
Oh!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef Suikertante het volgende:
LB, het strippen, uren geledenSorry ik zit weer niet op te letten.. maar dat in combi met rammelvisite moet toch iets doen!!
Echt welquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
LB wil gewoon zo lang mogelijk hier meeposten, dat is het gewoon.
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef Kyara het volgende:
Bizar he LadyBlack. Hier is het deze week precies 2 jaar geleden dat we de eerste afspraken op de fertiliteitspoli hadden. En de samenlevingstest waar geen levende zaadcellen te vinden waren. En nu zijn we 2 jaar en kinderen verder.....
Die kans is er wel, maar is klein.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is balen mandy is er nog een kleine kans dat hij/zij vanzelf draait?
Ik heb ook de uitslag van de nekplooimeting kans van 1:5000
Nog niet, hebben over anderhalf uur de echoquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
19 weken vandaag alweer, wat gaat het snel
Eindelijk klein buikje bij vriendin te zien, zo leuk!
En Rossdale, al nieuws?
Wij zaten op 1 op 13.000 ofzo.
Bizar Mandy, dat je dan gewoon weet wanneer je kindje komt! Zo'n dag om naar toe te levenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:22 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Die kans is er wel, maar is klein.
Mini ligt nu dwars, daarom is een normale bevalling niet mogelijk nu. Afgelopen dinsdag lag mini nog recht (in stuit) en was een normale bevalling wel een optie.
We hebben een datum voor een ks gekregen, maar die houden we voor onszelf.
Ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bizar Mandy, dat je dan gewoon weet wanneer je kindje komt! Zo'n dag om naar toe te levenook al had je liever anders gezien, maar het idee went vast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt is ook heel bizar. Het idee is wel even wennen, maar ook heel fijn. Je kunt er gewoon naar toe leven, en je ook op het ziekenhuisverblijf voorbereiden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bizar Mandy, dat je dan gewoon weet wanneer je kindje komt! Zo'n dag om naar toe te levenook al had je liever anders gezien, maar het idee went vast!
Niets is onmogelijk!quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
Gaaf Belle! Ik vind het altijd zo gek om te zien dat ze van die felle bewegingen kunnen maken
En Mandy, hopen mag altijd, maar maak jezelf niet gek he?
Mini is goed voorzien van een eigen wil net als beide ouders, lekker eigenwijsje!!!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een wiebelkont dat ze nog zoveel draait!
Was van die moxa-therapie toch? DIe heb ik gezien en gelezen in het ziekenhuis. Dank je!!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:20 schreef zandsculptuur het volgende:
Heb je mijn link nog bekeken, Mandy?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:24 schreef Cwen het volgende:
tegelijkertijd kan de arbo-arts nu echt het heen en weer krijgen: ik ga m'n lijf zo lang mogelijk heel houden!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:51 schreef Suikertante het volgende:
Haha, volgens mij hebben alle zwangeren een onderdrukte passie voor baden
Bij jou wel ja! Suiker reageerde op mandy denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:05 schreef Cwen het volgende:
Maar er staat toch 'baat'? Da's toch goed? Of snap ik het nog steeds niet?
LB, ik duim voor je!
sorrie ....quote:
Zo goed om te lezen, dat ik niet de enige ben met van die momenten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef martine1984 het volgende:
Mandy balen!
Ik heb vandaag een hormonale dag. Allemaal vervelende klanten en personeelsleden op t werk. Heb er zelfs eentje vertelt als hij niet doet wat ik zeg dan mag hij helemaal wegblijven. Terwijl ik normaal de rust zelve ben...... mn buik is nu ook pijnlijk en hard van alle stress. Kan je hier al last van hebben met 8 weken? Al is mn buik nu al bijna niet meer te verbergen. Hij groeit als een malle.....
Houden zo!!!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik geniet ook nog best van het zwanger zijnhet ziekenhuis had me best al in willen leiden als ik daarom had gevraagd
ze hebben me echt vrije keus gegeven.
Maar ik vind mn meisje nog best gezellig in mn buik, en het besef dat het nog maximaal 3 dagen is, maakt het des te specialer![]()
Voor mij is t mn tweede zwangerschap dus t lichaam schiet gelijk weer in de zwangerschapstand. Zelf met maat 44 is t goed te zien. Heb vandaag open kaart gespeeld met mn directe collega's. Vond dat ik mijn gedrag moest uitleggen. Wederom enthousiaste reacties gelukkig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:30 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Zo goed om te lezen, dat ik niet de enige ben met van die momenten.
Je loopt 1,5 week op mij voor en hier nog weinig buik.
Al zie je het bij mij denk minder snel met mijn maat 42.
Ik denk steeds maar dat iedereen mijn gedrag achteraf wel zal snappen![]()
En probeer me natuurlijk een beetje in te houden!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:31 schreef Juud79 het volgende:
Lang douchen, ja dat lukt je de eerste maanden zelden....ik was al blij als douchen en aankleden binnen 10 minuten gelukt was, zonder dat mijn mupke ging huilen.
Baby's horen dat... 'mama denk nu even tijd voor zichzelf te hebben' weeeehhhh
Om het nog maar niet te hebben over scheren/nagels knippen/epileren e.d.
Wacht maar, straks kun je het echt niet meer zelf bijharkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef Purple010 het volgende:
Hahah LOL, ik ging ook aan het shaven voor de VK.
Toch raar om daar met een bush aan te komen,
al hebben ze vast alles al gezien.
en goed uitrusten voor de bevalling!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een dagen, dit... ik ben nu al bekafen ik heb echt niks gedaan behalve het ziekenhuis en die kraamvisite!
Ga er zo toch maar lekker aan toegeven en mn bedje opzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik epileer wel dagelijks mijn unibrauw![]()
LB wat bijzonder dat je lichaam dat aangeeft he: vroeg naar bed zodat je over een paar uurtjes midden in de nacht vol goede moed aan de bevalling kunt beginnen!
Minerva, zo'n pretecho met ouders/schoonouders hebben we niet gedaan, mijn moeder is wel een keer meegeweest en die vond het heel leuk, maar zag de helft van de tijd wat wij er wel in zagenToch was het wel een mooi moment!
Sethiwewelkom!!!
En Hilz, als ik in de winkel moest werken voelde ik hem ook bijna niet, terwijl ik op een dag thuis werken achter de computer de héle dag gewoel voelde. Dus ik denk dat als je morgen weer wat rustiger aan doet, je misschien ook weer meer beweging voelt!
En het is juist zóoóó leuk om het pas bij de geboorte te ontdekkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:55 schreef Minerva_ het volgende:
Suikertante: nu achteraf zou ik het ook wel willen doen, want ik ben echt mega benieuwd. We hebben met zo'n 3 weken al de 20 weken echo, dus ik wacht wel even.....(met moeite)... Met 25 weken doen we een pretecho voor de ouders en schoonouders. Dat lijkt me ook erg leuk!
Als je hele dagen bezig bent, dan ben je je ook vaak minder bewust van de (minder harde) bewegingen. Als je rustig zou zitten, zou je ze waarschijnlijk sneller/beter voelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef Hilzillah het volgende:
Goedenavond allen! Ik heb geen babies gemist in mijn afwezige dagen. Wel een beetje meegelezen maar niet veel gereageerd... Knetter kapot van al het geklus in huis en mag nu welverdiend bank hangen van mezelf. Vriendje is gelukkig zondag weer thuis!
kan het trouwens zo zijn dat buikbabies meer slapen rond de 22/23 weken? Olli is niet meer zo aanwezig gedurende de dag... Of kan dat komen doordat ik hele dagen bezig ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |