DOET DAT ER IETS TOE??? NEE, WANT OOK AL GA JE DAAR NAARTOE KRIJG JE TOCH ALLEEN MAAR TE ZIEN WAT ZE WILLEN DAT JE ZIET VERDER NIETS.quote:
ja in de tussentijd heb ik heel dat boek gelezen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
DOET DAT ER IETS TOE??? NEE, WANT OOK AL GA JE DAAR NAARTOE KRIJG JE TOCH ALLEEN MAAR TE ZIEN WAT ZE WILLEN DAT JE ZIET VERDER NIETS.
HEB JE DAT BOEK AL GELEZEN WAT IK JE AANRAADDE?
Als reactie op de dreigementen. Hoe klinkt dat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
de VS ligt er anders met boten aan de kust en doet samen met een corrupt land als ZK oefeningen bij de voordeur van een autonoom land.
Hoe klinkt dat?
Degene die daar geweest zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja in de tussentijd heb ik heel dat boek gelezen.
tevens wie heeft je verteld dat 'ze ook alleen maar laten zien wat ze willen dat je ziet en verder niets' ?
precies.
Autonoom land // corrupt land < > oorlog.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als reactie op de dreigementen. Hoe klinkt dat?
Zoals ik net al zei: een aantal mensen proberen de aandacht van de dreigementen van Noord Korea af te leiden door de aandacht op iets anders te vestigen. Jij doet dat dus ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Autonoom land // corrupt land < > oorlog.
Vs helpt corrupt land.
nog iets?
mwa, je ziet veel wat ze willen zien. Maar je kan ook gewoon met je begeleiders praten hoor, vooral met een goedkope slok wodka opquote:
Ik had je al aangegeven dat het van een debiliteit getuigt als je de mening van een land waar geen persvrijheid of vrijheid van meningsuiting bestaat prefereert boven de landen waar dat wel is (maar daar reageerder je niet op). Dus als je dat principe niet snapt valt er weinig te discussiëren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
prachtige inhoudsvolle argumenten! bedankt.
Wij kiezen onze premier niet. Als je iets van ons staatsbestel zou weten zou je begrijpen waarom.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
net als onze 'democratisch gekozen' premier rutte?
Persvrijheid hahaha. Ja die kennen wij inderdaad, totdat men te dicht bij de corrupte waarheid van "onze leiders" komt. Wikileaks is een bekend voorbeeld. De VS reageerden daar kortgezegd zo op "Als je iets lekt, maken we jullie koud".quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:47 schreef truthortruth het volgende:
Ik had je al aangegeven dat het van een debiliteit getuigt als je de mening van een land waar geen persvrijheid
Die 'dreigementen' horen we al 30 jaar lang en voornamelijk uit westerse media van horen zeggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei: een aantal mensen proberen de aandacht van de dreigementen van Noord Korea af te leiden door de aandacht op iets anders te vestigen. Jij doet dat dus ook.
Het doet er niet toe of Zuid Korea corrupt is of niet. Dat heeft niks met de dreigementen van Noord Korea te maken.
Jij wil daar de aandacht op vestigen omdat je niks ter verdediging van Noord Korea hebt als het gaat om hun dreigementen.
wat ondemocratischquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wij kiezen onze premier niet. Als je iets van ons staatsbestel zou weten zou je begrijpen waarom.
Onze inperking van persvrijheid is inderdaad vergelijkbaar met die van een NKquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Persvrijheid hahaha. Ja die kennen wij inderdaad, totdat men te dicht bij de corrupte waarheid van "onze leiders" komt. Wikileaks is een bekend voorbeeld. De VS reageerden daar kortgezegd zo op "Als je iets lekt, maken we jullie koud".
De persvrijheid in het Westen is niets meer dan het recht om individuen kapot te schrijven. Wees er vooral blij mee.
Nee, eerst waren er de oefeningen, toen begon N-Korea met de retoriek.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:24 schreef Blaadjes het volgende:
Als reactie op de dreigementen. Hoe klinkt dat?
We moeten Rusland dan ook maar bedreigen na die constante oefeningen van hun bommenwerpers in/bij ons luchtruim?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:02 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, eerst waren er de oefeningen, toen begon N-Korea met de retoriek.
quote:In een recent rapport van de Verenigde Naties worden westerse landen met elkaar vergeleken: hoe veel kinderen groeien op in armoede? Na Roemenië, staat Amerika op de tweede plaats. 1 op de tien kinderen groeit op in diepe armoede.
En Cuba geeft in verhouding meer dan 2,5 keer zoveel uit aan onderwijs als de VS.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:09 schreef PierreBetfair het volgende:
Best triest dat de VS zich zo druk maken om NKorea terwijl hun eigen volk amper te vreten heeft.
[..]
Ik zie er maar één.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:18 schreef Doler12 het volgende:
Damn waar komen opeens die mafkezen vandaan die Noord-Korea helemaal ophemelen.
Die bommen hebben ze nu eenmaal al. Die kunnen ze dus beter gewoon op NK gooien, want eetbaar zijn ze niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:09 schreef PierreBetfair het volgende:
Best triest dat de VS zich zo druk maken om NKorea terwijl hun eigen volk amper te vreten heeft.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |