toppertje ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:14 schreef my2cents het volgende:
Zonder gelul, ik zou zijn huis in de fik zetten terwijl hij op bed van kinderen ligt te dromen. Hoe kun je nou iedere dag iemand die aan je kind heeft gezeten überhaupt langs laten fietsen zonder hem iets aan te doen?
Andersom, waarom zou hij daar niet mogen wonen? Bij zijn eigen moeder?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waarom mag ie daar überhaupt wonen? Het lijkt mij het beste dat deze man ergens anders gaat wonen, aangezien de slachtoffers nu vaak met hem gaan worden geconfronteerd. Dit lijkt me niet goed voor het verwerkingsproces. Ik weet dat veel gemeentes niet happig zijn op een pedofiel in hun gemeente, maar er is altijd wel een oplossing mogelijk.
Omdat hij vlakbij de slachtoffers woont. Als het een grote gemeente is, dan kan ie best aan de andere kant wonen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef MPC60 het volgende:
Andersom, waarom zou hij daar niet mogen wonen? Bij zijn eigen moeder?
En ook nog eens even flink loopt te provoceren lees ik wel. Ik vind het knap van die vrouw, dat ze zoveel zelfbeheersing heeft, ik had hem allang van zijn fiets geschopt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Omdat hij vlakbij de slachtoffers woont. Als het een grote gemeente is, dan kan ie best aan de andere kant wonen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef tong80 het volgende:
Zie net mijn TT weer. Daar zit een nieuwe Suske en Wiske in.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef tong80 het volgende:
Kan ook zijn dat daar angst in meespeelt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En ook nog eens even flink loopt te provoceren lees ik wel. Ik vind het knap van die vrouw, dat ze zoveel zelfbeheersing heeft, ik had hem allang van zijn fiets geschopt.
allitereert nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef tong80 het volgende:
Dit inderdaad. Hij heeft z'n straf uitgezeten en er zal wel weinig kans zijn op recidive, anders had ie er nog wel een gebiedsverbod bij gekregen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Andersom, waarom zou hij daar niet mogen wonen? Bij zijn eigen moeder?
Jaha, maar hij heeft zijn straf uitgezeten hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:18 schreef popolon het volgende:
Dat moet een walgelijk gevoel geven als zo'n idioot elke dag vrolijk zwaaiend voorbij komt rijden. Ik had 'm van z'n fiets afgetrapt ben ik bang.
Och.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jaha, maar hij heeft zijn straf uitgezeten hoor
Dit zou ik ook doen, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:14 schreef my2cents het volgende:
Zonder gelul, ik zou zijn huis in de fik zetten terwijl hij op bed van kinderen ligt te dromen. Hoe kun je nou iedere dag iemand die aan je kind heeft gezeten überhaupt langs laten fietsen zonder hem iets aan te doen?
Ja en? Hij loopt daar te provoceren en laat duidelijk zien dat ie helemaal niks van z'n straf heeft geleerd. Dit soort figuren mogen van mij een nekschot krijgen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jaha, maar hij heeft zijn straf uitgezeten hoor
Wat heeft deze man/pedofiel precies gedaan bij de kinderen? Hoeveel slachtoffers heeft hij gemaakt en hoe oud waren de kinderen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waarom mag ie daar überhaupt wonen? Het lijkt mij het beste dat deze man ergens anders gaat wonen, aangezien de slachtoffers nu vaak met hem gaan worden geconfronteerd. Dit lijkt me niet goed voor het verwerkingsproces. Ik weet dat veel gemeentes niet happig zijn op een pedofiel in hun gemeente, maar er is altijd wel een oplossing mogelijk.
Ik zou inderdaad volledig vertrouwen op het oordeel van de 'deskundigen'quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hij heeft z'n straf uitgezeten en er zal wel weinig kans zijn op recidive, anders had ie er nog wel een gebiedsverbod bij gekregen.
Als iemand zou vermoeden dat die dader een stoornis zou hebben, dan was hij wel onderzocht. Daar zal nu wel geen vermoeden van zijn en daarom zal hij dan wel niet verder onderzocht zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad volledig vertrouwen op het oordeel van de 'deskundigen'
Die klootzak is heel niet onderzocht of behandeld, hoe weten ze dan of er geen kans op recidive is? Bovendien blijft ie ook zijn slachtoffers stalken en provoceren. Ik had het wel geweten als ik de vader van 1 van die misbruikte kinderen had; die vent kreeg een gigantisch pak rammel van 1 of meerdere heren met bivakmuts en alibi.
dyneema of toch nylon?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Hij fietst 14 x per dag voorbij, kleine moeite om een stevige vislijn over de weg te spannen op halshoogte
Ik denk dat ie een aardig stukje insnijdt voor hij breekt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zou de weerstand bij impact niet het hoogste zijn?
zonder rek is gewoon knapquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een aardig stukje insnijdt voor hij breekt.
Dat hangt af van de weerstand van het object dat de lijn raakt en de kracht die daardoor op de lijn komt te staan en de trekkracht van de lijn. Neem een stuk boter en je zult zien dat de lijn intact blijft en dwars door het stuk boter heengaat.quote:
keeltjes zijn doorgaans niet van boterquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hangt af van de weerstand van het object dat de lijn raakt en de kracht die daardoor op de lijn komt te staan en de trekkracht van de lijn. Neem een stuk boter en je zult zien dat de lijn intact blijft en dwars door het stuk boter heengaat.
Neuh, dat klopt, maar ook niet van staal ......quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
keeltjes zijn doorgaans niet van boter
Leg eens uitquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef Life2.0 het volgende:
fucking hell, wat een jankering ondebruik verhaal van die cunt
Het is ten eerste gelooft en niet geloofd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:56 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Als iemand zou vermoeden dat die dader een stoornis zou hebben, dan was hij wel onderzocht. Daar zal nu wel geen vermoeden van zijn en daarom zal hij dan wel niet verder onderzocht zijn.
Daarbij heeft hij zijn straf uitgezeten en is hij weer gewoon burger van Nederland, net als jij en ik. Verder een ongelooflijk Hart van Nederland bericht waarbij weer eens slechts één kant van het verhaal wordt belicht, dat van de bange moeder. Waarom wordt die man zelf niet geïnterviewd of iemand die niet geloofd dat hij schuldig is?
Hij heeft z'n straf uitgezeten en kan dus weer deelnemen in de maatschappij. Wat is nou verder het probleem?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het is ten eerste gelooft en niet geloofd.
Ten tweede, deze man is veroordeeld, en in principe wordt je pas veroordeeld als er bewijs is. In het bericht staat namelijk dat hij voor sommige kinderen niet is veroordeeld, alleen maar voor waar bewijs voor was. Dus hij is schuldig.
Dat ie veertien keer per dag zwaaiend bij het (de ouder van) het slachtoffer voorbij fietst......quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:54 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hij heeft z'n straf uitgezeten en kan dus weer deelnemen in de maatschappij. Wat is nou verder het probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |