SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rel rel rel rel rel rel relquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Waar slaat dit nu weer op dan ecto
[..]
Fax date met Telexquote:
quote:
Ik doe lief!!quote:
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat, heeft faxie een nieuwe auto?
Ghehe een vriendin had zo een wagen incl. playboybunny op haar achterruit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Een echte babemagnet![]()
[ afbeelding ]
Misschien heeft ie em wel gepimpt gekochtquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
[ afbeelding ]
Ik wil die met beertjeswieldoppen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
[ afbeelding ]
De tering.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien heeft ie em wel gepimpt gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De tering.
Gaaf maar zo onpraktisch.
Uitstappen alleen al. Krassen op de auto naast je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De tering.
Gaaf maar zo onpraktisch.
In en uitstappen is juist ideaal met lambo style deuren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitstappen alleen al. Krassen op de auto naast je.
Instappen is onmogelijk als er een auto naast je staat
Een verkeersdrempel is onoverkomelijk.
Het zijn geen lambo style deuren. Kijk maar naar de scharnieren. Deze gaan ook naar buiten open, niet alleen omhoog.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In en uitstappen is juist ideaal met lambo style deuren.
Waarom? Die deuren moet zo ver open dat je niet even je auto naast een ander kan parkeren.quote:
Precies ja, ik hou niet van onpraktische auto's. Ik zou er eerder een deur opzetten die naar beneden zakt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitstappen alleen al. Krassen op de auto naast je.
Instappen is onmogelijk als er een auto naast je staat
Een verkeersdrempel is onoverkomelijk.
True, die gaan dan ook rechtomhoog. Deze juist niet. Dit is meer zo een mask auto.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In en uitstappen is juist ideaal met lambo style deuren.
Oh ja, dit zijn goedkope zelfgemaakte inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn geen lambo style deuren. Kijk maar naar de scharnieren. Deze gaan ook naar buiten open, niet alleen omhoog.
Omdat het way over the top is...quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom? Die deuren moet zo ver open dat je niet even je auto naast een ander kan parkeren.
[..]
Precies ja, ik hou niet van onpraktische auto's. Ik zou er eerder een deur opzetten die naar beneden zakt.
quote:
Goedemorgen! Slecht geslapen of slecht gedroomd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel me beroerd en moe en wil nu gewoon tegen iemand aankruipen en in slaap vallen
Ik hou meer van onopvallende snelle auto's.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het way over the top is...
ik vind dat grappig
Ik hou gewoon van auto's ....quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou meer van onopvallende snelle auto's.
Vlinderdeuren zijn gaver dan schaardeuren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn geen lambo style deuren. Kijk maar naar de scharnieren. Deze gaan ook naar buiten open, niet alleen omhoog.
als et maar hard gaatquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou meer van onopvallende snelle auto's.
Het ziet er best tof uit, ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vlinderdeuren zijn gaver dan schaardeuren.
Beetje kort. Ik viel rond half 6 eindelijk in slaap en om half 10 maakte mn hond mij weer wakkerquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen! Slecht geslapen of slecht gedroomd?
Aah ook niet bij mij?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om te zien, en die races zijn ook wel eens leuk om te zien....
Maar nee ik hoef er niet op
Jij hebt je rijbewijs nog geen eens en nee dan ook nietquote:
Nee, die komt heus wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt je rijbewijs nog geen eens en nee dan ook niet![]()
Ik vond het al heel wat dat ik bij mijn broer achterop ging ...
Nee oke, ik weet ook niet of ik wel 1.5 uur op de motor wil zitten. Lijkt me vrij lang.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, wil niet zeggen dat ik dan wel ineens bij je achterop wil
Nee, dat is weer wat anders.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ziet er best tof uit, ja.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |