SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rel rel rel rel rel rel relquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Waar slaat dit nu weer op dan ecto
[..]
Fax date met Telexquote:
quote:
Ik doe lief!!quote:
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat, heeft faxie een nieuwe auto?
Ghehe een vriendin had zo een wagen incl. playboybunny op haar achterruit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Een echte babemagnet![]()
[ afbeelding ]
Misschien heeft ie em wel gepimpt gekochtquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
[ afbeelding ]
Ik wil die met beertjeswieldoppen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
[ afbeelding ]
De tering.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien heeft ie em wel gepimpt gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De tering.
Gaaf maar zo onpraktisch.
Uitstappen alleen al. Krassen op de auto naast je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De tering.
Gaaf maar zo onpraktisch.
In en uitstappen is juist ideaal met lambo style deuren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitstappen alleen al. Krassen op de auto naast je.
Instappen is onmogelijk als er een auto naast je staat
Een verkeersdrempel is onoverkomelijk.
Het zijn geen lambo style deuren. Kijk maar naar de scharnieren. Deze gaan ook naar buiten open, niet alleen omhoog.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In en uitstappen is juist ideaal met lambo style deuren.
Waarom? Die deuren moet zo ver open dat je niet even je auto naast een ander kan parkeren.quote:
Precies ja, ik hou niet van onpraktische auto's. Ik zou er eerder een deur opzetten die naar beneden zakt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitstappen alleen al. Krassen op de auto naast je.
Instappen is onmogelijk als er een auto naast je staat
Een verkeersdrempel is onoverkomelijk.
True, die gaan dan ook rechtomhoog. Deze juist niet. Dit is meer zo een mask auto.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In en uitstappen is juist ideaal met lambo style deuren.
Oh ja, dit zijn goedkope zelfgemaakte inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn geen lambo style deuren. Kijk maar naar de scharnieren. Deze gaan ook naar buiten open, niet alleen omhoog.
Omdat het way over the top is...quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom? Die deuren moet zo ver open dat je niet even je auto naast een ander kan parkeren.
[..]
Precies ja, ik hou niet van onpraktische auto's. Ik zou er eerder een deur opzetten die naar beneden zakt.
quote:
Goedemorgen! Slecht geslapen of slecht gedroomd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel me beroerd en moe en wil nu gewoon tegen iemand aankruipen en in slaap vallen
Ik hou meer van onopvallende snelle auto's.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het way over the top is...
ik vind dat grappig
Ik hou gewoon van auto's ....quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou meer van onopvallende snelle auto's.
Vlinderdeuren zijn gaver dan schaardeuren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn geen lambo style deuren. Kijk maar naar de scharnieren. Deze gaan ook naar buiten open, niet alleen omhoog.
als et maar hard gaatquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou meer van onopvallende snelle auto's.
Het ziet er best tof uit, ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vlinderdeuren zijn gaver dan schaardeuren.
Beetje kort. Ik viel rond half 6 eindelijk in slaap en om half 10 maakte mn hond mij weer wakkerquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen! Slecht geslapen of slecht gedroomd?
Aah ook niet bij mij?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om te zien, en die races zijn ook wel eens leuk om te zien....
Maar nee ik hoef er niet op
Jij hebt je rijbewijs nog geen eens en nee dan ook nietquote:
Nee, die komt heus wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt je rijbewijs nog geen eens en nee dan ook niet![]()
Ik vond het al heel wat dat ik bij mijn broer achterop ging ...
Nee oke, ik weet ook niet of ik wel 1.5 uur op de motor wil zitten. Lijkt me vrij lang.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, wil niet zeggen dat ik dan wel ineens bij je achterop wil
Nee, dat is weer wat anders.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ziet er best tof uit, ja.
[ afbeelding ]
Volgens mij hangt het er ook helemaal vanaf wat voor soort motor je hebt....quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee oke, ik weet ook niet of ik wel 1.5 uur op de motor wil zitten. Lijkt me vrij lang.
1 die tussen toer en race in valt. Suzuki Bandit vind ik tof, Diversion en de Kawasaki zx6r maar die laatste is meer race dan toer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij hangt het er ook helemaal vanaf wat voor soort motor je hebt....
Niet???quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
ff googlen naar plaatjes, ben niet zo thuis in motormerkjes
Is ook meer mijn ding...quote:
Mja ook als je gewoon normaal op een motor rijdt heb je altijd weer andere gekken... bewijst maar weer... Vinnie uit dit topic is van de week nog van zijn motor gereden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:45 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Is ook meer mijn ding...
Durf mijn motorrijbewijs niet te halen..
Dat wordt mijn dood....
Lijkt wel heel erg op de zzr.... ook zo'n populair motortjequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef muhahaha het volgende:
Deze lola;
V&A / [TK] Kawasaki ZX9R 2002 (in de juiste kleur)
De zx9r. Hij is al verkocht.
Geil ding hoor maar veelsteveel vermogen voor me.
Dan rij ik mezelf de eerste week dood.
Mijn grootste zorgen zijn altijd de andere weggebruikers... dat ze mij wel zien. Niet eens zozeer het weer, wegdek of andere zaken. Daar kan ik me nog wel op aanpassen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ook als je gewoon normaal op een motor rijdt heb je altijd weer andere gekken... bewijst maar weer... Vinnie uit dit topic is van de week nog van zijn motor gereden.
Je bent als motorrijder gewoon zo kwetsbaar
Ik ben al lang al blij dat ik mijn auto-angst heb overwonnen. En dat ik met plezier in de auto kan stappen ipv gestressed.... en met hoofdpijn enzo
Helemaal waar...quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ook als je gewoon normaal op een motor rijdt heb je altijd weer andere gekken... bewijst maar weer... Vinnie uit dit topic is van de week nog van zijn motor gereden.
Je bent als motorrijder gewoon zo kwetsbaar
Ik ben al lang al blij dat ik mijn auto-angst heb overwonnen. En dat ik met plezier in de auto kan stappen ipv gestressed.... en met hoofdpijn enzo
lekker fucked up ritmequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje kort. Ik viel rond half 6 eindelijk in slaap en om half 10 maakte mn hond mij weer wakker
Ja precies.... Maar motorrijders kunnen ook stom zijn... dat ze even net voor je langs scheuren enzo...quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn grootste zorgen zijn altijd de andere weggebruikers... dat ze mij wel zien. Niet eens zozeer het weer, wegdek of andere zaken. Daar kan ik me nog wel op aanpassen.
True, iedereen kan stom doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies.... Maar motorrijders kunnen ook stom zijn... dat ze even net voor je langs scheuren enzo...
Doe ik ook wel eens... in de autoquote:
Ohhhh....was jij dat???quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens... in de auto![]()
Als iemand dan heel lang staat te kijken, zwaai ik, of ik steek me tong uit
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta zelden in de filequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..].
Laatste keer dat ik uitgebreid bekijks had was op de A12 in de file richting Utrecht. 4 dames die mij leuk vonden.
Ik vind het eerder vermoeiendquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wees blij, file is kut en ik heb er een hekel aan.
DEAL!!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en de volgende keer gas ik je eruit![]()
Want dat vind ik ook leuk om te doen...
Ook niet altijd hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Met de motor kun je er gewoon tussendoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat ik ziek benquote:
Ik heb een fileflirtbordjequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor
Candy crush.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zwijg!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zit wat ik.
Vanavond langs mijn broer, meteen wat films meenemen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor
Je speelt op je foon? Als je levens op zijn verder gaan op de pc, die levens zijn er dan nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Klopt!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat is gewoon snelheid, geen gebrek aan kennis.
Nope mijn telefoon ondersteund dat nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je speelt op je foon? Als je levens op zijn verder gaan op de pc, die levens zijn er dan nog
Das knudde!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope mijn telefoon ondersteund dat niet
Dat gaat net zolang duren als het Sonos apparaat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das knudde!!
Maar bijna nieuwe foon toch
Ik val om van de slaap maar ik moet nog zeker tot een uur of 9 wakker blijvenquote:
Dat is gewoon evil om te zeggen!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat gaat net zolang duren als het Sonos apparaat.
Jouw ritme is verkloot.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik val om van de slaap maar ik moet nog zeker tot een uur of 9 wakker blijven![]()
Heb medelijden
Ik was al opzoek naar een storing in Alkmaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gewoon evil om te zeggen!!
Zeker tegen de vrouw die zo vaak met liefde voor je kookt!!
Behoorlijk, ik begin er ook goed chagrijnig door te wordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jouw ritme is verkloot.
[..]
Ik was al opzoek naar een storing in Alkmaar.![]()
Die mensen zijn best zuinig op hun spullen.
Ja eind april ofzo.. geloof ik kijk begin mei we evenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das knudde!!
Maar bijna nieuwe foon toch
Vind ik minder erg.. ik heb een telefoon die het doet. Sonos komt vanmiddagquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat gaat net zolang duren als het Sonos apparaat.
Stank voor dank he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gewoon evil om te zeggen!!
Zeker tegen de vrouw die zo vaak met liefde voor je kookt!!
Zoek lekker verder, vanavond eet ik lekker met mijn gezin PANNENKOEKENquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jouw ritme is verkloot.
[..]
Ik was al opzoek naar een storing in Alkmaar.![]()
Die mensen zijn best zuinig op hun spullen.
Dat is al bijnaquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja eind april ofzo.. geloof ik kijk begin mei we even
Ik zou hem slaanquote:[..]
Vind ik minder erg.. ik heb een telefoon die het doet. Sonos komt vanmiddag
[..]
Stank voor dank he?
quote:[..]
Zoek lekker verder, vanavond eet ik lekker met mijn gezin PANNENKOEKENnomznomz
Ik ben niet zo van het slaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is al bijna
[..]
Ik zou hem slaan
[..]
Yordi ook al bijna!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het slaan
Begin mei is idd al snelen dan ook alweer bijna jarig
Eigen schuldquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik hoor het alweer, muhahaha is niet welkom in huize lola/cryothic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |