abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 april 2013 @ 19:49:05 #176
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_125451685
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:30 schreef Bilge het volgende:

[..]

Hoe kom je aan zoveel kaartjes? :P

[..]

Ben je gepest om je naam?

[..]

Baris Akar Su. :7 En Sezen Ak Su als het een meisje wordt.

Sowieso rocken dubbele voornamen. oO<

[..]

Nederland telt circa 453 moskeeen. Misschien heb jij net de verkeerde 4 te pakken en zijn de overige moskeebesturen wel betrouwbaar?

[..]

Herinner je het Wildersproces? Zijn advocaat probeerde de rechter te overtuigen dat Wilders de Islam bekritiseerde en niet de intentie had om Moslims te beledigen of haat op te wekken. Ook de rechter zag geen groepsbelediging/ opruiing, maar dat betekent dat het beledigen van groepen mensen hier verboden is. Een Nederlandse rechter zou Say dus vermoedelijk ook veroordelen.

In kranten lees ik dat de Turkse rechter niet wegens groepsbelediging maar wegens het beledigen van religieuze waarden heeft veroordeeld tot een voorwaardelijke gevangenisstraf. Ik weet niet of dat waar is, maar deze onderbouwing zou het EHRM onacceptabel kunnen achten, omdat de vrijheid van meningsuiting slechts mag worden beperkt voor bepaalde doelen. 'Goede zeden' is zo'n doel, met een beetje fantasie kun je religieuze waarden daaronder scharen, maar aan de andere kant kun je daarmee alle beperkingen van vrije meningsuiting wel goedpraten. Ik weet niet hoe het EHRM 'de goede zeden' precies interpreteert. Het Nederlandse verbod op groepsbelediging is in ieder geval toegestaan, omdat dat duidelijk onder de 'bescherming van goede naam' valt.

Ik zou ook liever zien dat beledigen van mensen en religieuze waarden wordt toegestaan, om talloze redenen Het is de vraag of het mensenrechtenverdrag uitkomst biedt, maar als dat niet zo is heb je je aan de wet te houden en kun je slechts proberen om een meerderheid te vinden om deze wetten in het parlement aan te passen. Jouw voorstelling van zaken, dat Erdogan een vinger in deze zaak zou hebben, en de insinuaties van sommige media, dat Fazil Say een arme, beschaafde pianist met keurig onderbouwde kritiek op het Islamitische geloof is, kloppen iig niet. Fazil Say is een megalomane viswijf die in Nederland ook veroordeeld zou worden.

[..]

Eens, ik ben ook voor een ruime vrijheid van meningsuiting. Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat deze zaak iets anders ligt dan wat men beweerde/ insinueerde.
Gekregen wil je kopen???
pi_125451861
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:49 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Gekregen wil je kopen???
Op zaterdag 20 april vindt INESPO plaats! Dit is een jaarlijkse duurzaamheidsolympiade waarbij jongeren aan het grote publiek tonen wat hun oplossingen zijn voor problemen rondom milieu en duurzaamheid. Denk bijvoorbeeld aan het zuiniger omgaan met energie, verbeteringen in de voedselproductie, de stijgende zeespiegel.. Noem het maar op! Dit jaar wordt INESPO gehouden in het Koninklijk Instituut voor de Tropen, met gratis toegang tot het Tropenmuseum voor alle bezoekers die het evenement komen bekijken. Deze duurzaamheidsdag duurt van 10.00 tot 17.00 uur, met voor ieder wat wils (het dagprogramma wordt binnenkort bekend gemaakt). Kom dus ook! En neem uw vrienden en familie mee voor dit leuke dagje uit.
http://www.tropenmuseum.n(...)id=6314&paid=2949470
:') :') :')
  donderdag 18 april 2013 @ 19:57:26 #178
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_125452098
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:52 schreef Bilge het volgende:

[..]

Op zaterdag 20 april vindt INESPO plaats! Dit is een jaarlijkse duurzaamheidsolympiade waarbij jongeren aan het grote publiek tonen wat hun oplossingen zijn voor problemen rondom milieu en duurzaamheid. Denk bijvoorbeeld aan het zuiniger omgaan met energie, verbeteringen in de voedselproductie, de stijgende zeespiegel.. Noem het maar op! Dit jaar wordt INESPO gehouden in het Koninklijk Instituut voor de Tropen, met gratis toegang tot het Tropenmuseum voor alle bezoekers die het evenement komen bekijken. Deze duurzaamheidsdag duurt van 10.00 tot 17.00 uur, met voor ieder wat wils (het dagprogramma wordt binnenkort bekend gemaakt). Kom dus ook! En neem uw vrienden en familie mee voor dit leuke dagje uit.
http://www.tropenmuseum.n(...)id=6314&paid=2949470
:') :') :')
Als je geen toegangsbewijs heb mag je niet gratis in die tropenmuseum
pi_125452147
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:46 schreef Bilge het volgende:
Wat is je naam?

Mijn naam (Ihsan) komt ook niet zo vaak voor, wordt steeds verkeerd uitgesproken (iesjan/ igsan/ iexan) en ik hoorde van een Arabisch meisje dat haar nichtje ook zo heette. ;(

@X: ik ken 3 moskeeen aardig goed, nul keer gesjoemeld. Ik denk echt dat jij net de verkeerde te pakken hebt. :P
Of je kent ze niet goed genoeg, of ze hebben het jaren geleden gedaan of ze doen het wel maar merk jij het niet op.

Mja zoals ik zei 60% (abartili da olabilir :P ) dus niet allemaal hoeft zo te zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door xminator op 18-04-2013 20:14:35 ]
pi_125452943
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 04:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vinden jullie als moslims van deze banner op FOK! bovenaan?

[ afbeelding ]
best geil die tepel!!!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_125452962
Noem haar gewoon 'Doku'.
pi_125452989
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

best geil die tepel!!!
Viel mij ook als eerste op. :').

Ach, de vorige banner met varkens was ook vunzig.
pi_125453869
Zübeyde, ook wel een nette naam toch?
pi_125453890
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Viel mij ook als eerste op. :').

Ach, de vorige banner met varkens was ook vunzig.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef DrDentz het volgende:
lente_10.jpg

:r

Ik zie er een man in die zijn gezicht en rode neus tegen de harige kont van een andere man drukt.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 01:04 schreef zarGon het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lucky pigs

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 20:40:33 ]
pi_125455536
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:46 schreef Bilge het volgende:
Wat is je naam?

Mijn naam (Ihsan) komt ook niet zo vaak voor, wordt steeds verkeerd uitgesproken (iesjan/ igsan/ iexan) en ik hoorde van een Arabisch meisje dat haar nichtje ook zo heette. ;(

Destan.

Wat is er mis met dat een Arabisch meisje ook zo heet? :)
pi_125455586
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:41 schreef xminator het volgende:
Namen moet je niet kiezen om een betekenis.
Beter Sueda oid dan Su.
Nee, de toekomstige papa wilt Su.
pi_125456367
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Nee, de toekomstige papa wilt Su.
Waarom :?
pi_125456426
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Waarom :?
Wat waarom? :') Omdat hij die naam mooi vindt. Net zoals ik jongensnamen heb die ik mooi vind. Is dat zo raar? :?
pi_125457346
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:57 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Als je geen toegangsbewijs heb mag je niet gratis in die tropenmuseum
Oh sorry, ik dacht dat je de boel belazerde, verkeerd gelezen dus. :@ :@ Maar ik ben niet geinteresseerd in het milieu, succes met verkopen. Misschien kun je basisscholen benaderen?

@X,
De bestuursleden van moskeeën zijn geen evil marsmannetjes ofzo, maar onze eigen vaders/ moeders/ ooms/ tantes die net zo corrupt/ eerlijk zijn als de gemiddelde Turk. Niet meer, niet minder. De veralgemenisering van <1% van alle gegevens over de resterende >99% is nattevingerwerk, bedoeld om jouw onderbuikgevoelens een wetenschappelijk tintje te geven. :O

Moskeeën doen heel nuttig werk voor de Turkse gemeenschap (niet alleen religieus!!! maar ook sociaal, economisch, politiek en cultureel) en daarom worden ze steeds door nationalistische Nederlanders beklad, in brand gestoken en met wetten geminimaliseerd. Ik vraag me af waar jouw irrationele antipathie jegens moskeeën vandaan komt. Ik hoop dat het jeugdige baldadigheid is, en dat je naar mate je leeftijd toeneemt tot inkeer komt. :@

@Isetmyfriendsonfire: Als jongen wil ik geen meisjesnaam, netzoals jij geen jongensnaam wilde. Een meisjesnaam wekt bij anderen verwachtingen op waar ik liever niet mee geassocieerd wil worden. Dat is verder niet vrouwonvriendelijk bedoeld ofzo.
pi_125457741
Universal Studios wil 3 miljard dollar investeren in Istanbul
Een van de grootste filmmaatschappijen ter wereld, het Amerikaanse Universal Studios, is bereid om een flinke investering te doen in Istanbul.

Er liggen plannen op tafel om in samenwerking met Entertainment Development Partners (EDP) een “Hollywood Film Studios & Theme Park” te bouwen in het Europese gedeelte van Istanbul. Dit maakte de Turkse minister van Economie, Zafer Çağlayan, deze week bekend. De minister heeft de plannen besproken tijdens zijn bezoek aan Los Angeles.

Als de voornemens doorgaan, is Universal Studios bereid om 3 miljard dollar te steken in het project dat de naam “Hollywood on Bosphorus” zal krijgen.
w/
pi_125458588
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef Bilge het volgende:
@Isetmyfriendsonfire: Als jongen wil ik geen meisjesnaam, netzoals jij geen jongensnaam wilde. Een meisjesnaam wekt bij anderen verwachtingen op waar ik liever niet mee geassocieerd wil worden. Dat is verder niet vrouwonvriendelijk bedoeld ofzo.
:o :o
Ik dacht altijd dat jij een meisje was (en Bilge heette). Sorry. :+
Nee, ik snap je.
pi_125459009
Toen ik klein was kende ik een meisje met dezelfde naam als jij, Isetmyfriendsonfire. Misschien was jij het wel bedenk ik mij nu. :P
pi_125459156
quote:
11s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Toen ik klein was kende ik een meisje met dezelfde naam als jij, Isetmyfriendsonfire. Misschien was jij het wel bedenk ik mij nu. :P
Waar woonde dat meisje? :P
pi_125459672
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Wat waarom? :') Omdat hij die naam mooi vindt. Net zoals ik jongensnamen heb die ik mooi vind. Is dat zo raar? :?
Soms hebben mensen een reden waarom ze een naam kiezen, mesela hun jeugdliefde oid. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef Bilge het volgende:
@X,
De bestuursleden van moskeeën zijn geen evil marsmannetjes ofzo, maar onze eigen vaders/ moeders/ ooms/ tantes die net zo corrupt/ eerlijk zijn als de gemiddelde Turk. Niet meer, niet minder. De veralgemenisering van <1% van alle gegevens over de resterende >99% is nattevingerwerk, bedoeld om jouw onderbuikgevoelens een wetenschappelijk tintje te geven. :O

Moskeeën doen heel nuttig werk voor de Turkse gemeenschap (niet alleen religieus!!! maar ook sociaal, economisch, politiek en cultureel) en daarom worden ze steeds door nationalistische Nederlanders beklad, in brand gestoken en met wetten geminimaliseerd. Ik vraag me af waar jouw irrationele antipathie jegens moskeeën vandaan komt. Ik hoop dat het jeugdige baldadigheid is, en dat je naar mate je leeftijd toeneemt tot inkeer komt. :@

Ze kunnen goed werk verrichten, maar op het moment dat 2 ton aan gemeenschapsgeld verduisterd wordt, vind ik het toch een slechte bedoeling. Je moet je schamen om als moslim zelfs 10 euro te stelen. Vervolgens houden ze elke maand zielig hun handje open (buiten jaarlijkse contributie), opdat zij weer door kunnen gaan met het verkloten van het gemeenschappelijk geld. Dan hoeft het niet van mij. Overdag zijn ze in de moskee, 's nachts bij de hoeren. Hypocriete bedoeling. Wil daar geen deel van uitmaken.

Ik doe mijn gebed in een moskee en that's it. Plus kom op wat is nou de kans dat je at random vier moskeeën uit een groep van 453 selecteert en alle vier betrokken zijn met het verduisteren van geld?

Oftewel hou je ogen open en leef al
pi_125459787
quote:
11s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Waar woonde dat meisje? :P
Waar jij vandaan komt.
pi_125459986
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Waar jij vandaan komt.
Nee, dan kan dat niet.
pi_125460033
Hoe lang heb jij in het Zuiden gewoond? :P
pi_125460045
Een jaartje.
pi_125460144
Oh maar dan. :')

Je bent iig niet alleen en was je er blijven wonen dan had je een naamgenoot. :D
pi_125461234

Hoe verzinnen ze het allemaal
_O-

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')