Maar niet iedereen gaat met 4 halve vreemden mee en zich vervolgens lam zuipen. Het maakt niet goed wat er gebeurd is. Verre van, maar ik vind het ook erg stom van dr...quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken is rond zijn/haar 15e in aanraking gekomen met drank en drugs, en heeft wel eens teveel gezopen.
En die zijn nog niet eens bewust dronken gevoerd om geneukt te kunnen worden.
Ehmz pardon? Ik ben niet de moeder die aandacht vraagt. Ik ben niet degene die hier keihard gefaald heeft in de opvoeding.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:54 schreef De_Guidance het volgende:
Vosje heeft weer eens aandacht nodig.
Nou ik dus niet toen ik zo oud was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:15 schreef Knal_Erwt het volgende:
Wie zit er nou niet op z'n 15e met vodka en wiet te chillen, totaal geen excuus voor deze gruweldaden.
Ja vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou ik dus niet toen ik zo oud was.
Het zal wel de generatie van nu zijn denk ik dan maar.
20 jaar geleden was het niet normaal om op je 15de aan comazuipen te doen in elk geval.
True, maar de verkrachting danwel vrijwillige gangbang waar ze later spijt van kreeg is eigenlijk niet eens belangrijk. We zullen nooit weten wat de ware toedracht was, tenzij er bekentenissen volgen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar niet iedereen gaat met 4 halve vreemden mee en zich vervolgens lam zuipen. Het maakt niet goed wat er gebeurd is. Verre van, maar ik vind het ook erg stom van dr...
Eehm, dat was het wel. Sorry.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou ik dus niet toen ik zo oud was.
Het zal wel de generatie van nu zijn denk ik dan maar.
20 jaar geleden was het niet normaal om op je 15de aan comazuipen te doen in elk geval.
Nee, en dat lijkt helemaal nergens op. Ze was 15 at the time. Om dit meisje emotioneel zo naar de klote te helpen zou ook strafbaar moeten wezen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:19 schreef Grouch het volgende:
[..]
Wat we wel weten is dat mensen er voor kozen haar nog jarenlang hiermee te blijven treiteren, doelbewust er alles aan deden om haar het leven onmogelijk te maken en toen het leven voor haar daadwerkelijk onmogelijk bleek nog even lekker doorgingen met natrappen.
En DAT was niet haar schuld.
Goh, het is ook overal hetzelfdequote:Teleurgesteld in mensen die ze dacht te kunnen vertrouwen, zoals de school en de politie.
Wat ik raar vind is dat moeder het over verkrachting heeft terwijl ze er niet bij was, en dat mensen dan als pavlovhondjes beginnen te roepen om middeleeuwse praktijken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:33 schreef Bangerhart het volgende:
Grappig dat mensen dit soort dingen soms nog als eigen schuld afdoen. Wat zijn dat nou voor types?
Ja, vind ik ook raar maar dat doen mensen blijkbaar nou eenmaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat ik raar vind is dat moeder het over verkrachting heeft terwijl ze er niet bij was, en dat mensen dan als pavlovhondjes beginnen te roepen om middeleeuwse praktijken.
Alsof nu alles beter is dan in de middeleeuwenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat ik raar vind is dat moeder het over verkrachting heeft terwijl ze er niet bij was, en dat mensen dan als pavlovhondjes beginnen te roepen om middeleeuwse praktijken.
Een veroordeling voor Anonymous wegens het aantasten van de privacy van de daders slachtoffers.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Een veroordeling lijkt me toch ook nog wel op zijn plaats.
Wat like je dan? He feit dat ze dood is?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:00 schreef arjan1212 het volgende:
https://www.facebook.com/RipRehtaehParsons
op naar de miljoen likes
Als zij inderdaad stomdronken was, dan is het inderdaad verkrachting. Zij was blijkbaar niet meer in staat om bewust te weigeren of toe te stemmen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |