Truste! Ik zit weer in de bus naar mijn werk.quote:
Ik ga me ook maar eens aankleden en naar werkquote:Op vrijdag 12 april 2013 06:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Truste! Ik zit weer in de bus naar mijn werk.
Ah, kom je ook bij ons even langs? Ik zit op werk maar mijn vrouw is wel thuisquote:Op vrijdag 12 april 2013 07:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ik ga maar weer eens in Amstelveen rondneuzen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou nu dan maffen
prints zijn naar de drukker gestuurd!
Laten afkoelen, maar de bodem had nog wat langer moeten afkoelen voor ik die verwijderde denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je de vorm direct verwijderd of heb je de cake eerst even laten afkoelen?
Herkenbaar - dat zoiets blijft hangen. Mijn ex had ook wel eens dingen waar ik nu allergisch voor ben, en als E. dan zoiets doet dan triggert dat best wel. Gelukkig steeds minder. Bij jou is dat gevoel nog sterker denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
in het kort: mijn moeder is een verzamelaar (lees: hoarder) en heeft sinds bijna 10 jaar alleen maar op de bank geslapen. Ik ben nu ongeveer 7 jaar het huis uit, maar ik kan er nog steeds niet goed tegen als ErwinRommel het doet.
En dat weet hij wel maar hij is soms vermoeider dan hij wil toegeven.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil een baby in het volgende topic. Dan slow chatten we maar tot het zover is
Nou nu dan maffen
Nou nu dan maffen
Geen tijd helaasquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, kom je ook bij ons even langs? Ik zit op werk maar mijn vrouw is wel thuis
dat roep je al 3 dagen toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:53 schreef MaJo het volgende:
PS
Succes LBvandaag is de dag, ik voel het
Volgens mij welquote:
Ja, zo lukt het mij ook wel om de juiste dag te voorspellen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:53 schreef MaJo het volgende:
PS
Succes LBvandaag is de dag, ik voel het
Dat roept ze inderdaad al vakerquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij welals je na de geboorte roept 'ik zei toch dat het vandaag zou komen!', MaJo, dan ben je niet meer geloofwaardig
in elk geval op het gebied van verjaardagsvoorspellingen dan
Zou wel mooi zijn. Kunnen we meteen op de geboorte proosten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Morgen, als we bij elkaar zijn, komt de baby pas.
Allemaal je mobiel meenemen dan, dan kunnen we er over slowchatten...
dat zou ook wel leuk zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Morgen, als we bij elkaar zijn, komt de baby pas.
Allemaal je mobiel meenemen dan, dan kunnen we er over slowchatten...
Ik ga nog voor 30 april.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:24 schreef MaJo het volgende:
En iedereen loopt hier toch data te roepen? Snap niet zo goed waarom iedereen nu over mij valt
En ik val niet over jou hoor. Als ik zou vallen dan is het voor jou.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:24 schreef MaJo het volgende:
En iedereen loopt hier toch data te roepen? Snap niet zo goed waarom iedereen nu over mij valt
Omdat ik dacht dat jij de afgelopen drie dagen riep dat het die dag zou gebeurenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:24 schreef MaJo het volgende:
dat is wel een passende reactie jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:41 schreef B.ertha het volgende:
Ha. Ha. Hahahaha. Ha.
http://www.nu.nl/economie(...)uroshopper-fans.html
Aw, you just made my dayquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik val niet over jou hoor. Als ik zou vallen dan is het voor jou.
als ik het goed begrijp wordt alleen de naam aangepast en de kwaliteit verbeterd? Snap de ophef dus niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:41 schreef B.ertha het volgende:
Ha. Ha. Hahahaha. Ha.
http://www.nu.nl/economie(...)uroshopper-fans.html
Volgens mij werd er om gelachen, wat heel wat positiever isquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:24 schreef MaJo het volgende:
Snap niet zo goed waarom iedereen nu over mij valt
maar onterecht dus want zo vaak heb ik het er niet over gehadquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij werd er om gelachen, wat heel wat positiever is
Ik heb nu gewoon 9 dagen vrij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar onterecht dus want zo vaak heb ik het er niet over gehad
Bijna weekend
relaxed! Maar ook wel verdientquote:
Morgen naar de brouwerij van Nem dus. Dan een paar dagen niksen, de uitvaart van de Iron Lady kijken, weer wat niksen en dan volgende week zaterdag naar O'Connels in Utrecht met wat users en mijn "dochter".quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
relaxed! Maar ook wel verdientheb je leuke dingen gepland of ga je lekker niksen?
Ik zou teruggaan en het teveel aan wisselgeld teruggevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:12 schreef MaJo het volgende:
Net bij de appie: ik koop een salade en een vers sapje, kost in totaal 6,25. Ik geef 20 euro en ik krijg een 5 euro briefje en wat kleingeld. Ik zeg dat dat niet kan kloppen en ik sowieso een tientje moet krijgen, hij geeft me een tientje en zegt 'zo klopt het!'.
Als ik wegloop zie ik dat hij me 6,25 had teruggegeven, het bedrag dat ik eigenlijk moest betalen. Met dat tientje erbij heb ik dus 3,75 betaald voor een salade en een halve liter vers sap
Idem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou teruggaan en het teveel aan wisselgeld teruggeven
Maar het is gelukt. Mbv de transactiebon en camerabeelden heeft de persoon die het vergeten was het geld gekregen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Dat zou ik eigenlijk minder snel doen omdat dit geld niet van de supermarkt is en op geen enkele wijze terug zal komen bij de rechtmatige eigenaar. Maar ik snap je punt
Een soort skimmen door de bank zelf dan...quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
een pinautomaat eet het geld toch altijd weer op als je het er niet uitpakt?
of zie ik dat verkeerd?
ik gok dat je het dan ook weer op je rekening gestort krijgt, maar ik ben geen ervaringsdeskundige. Tot nu toe heb ik altijd het geld wat ik pinde uit de automaat gepaktquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort skimmen door de bank zelf dan...
Niet bij die automaten die in een supermarkt staan. Daar valt het geld in een bakje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
een pinautomaat eet het geld toch altijd weer op als je het er niet uitpakt?
of zie ik dat verkeerd?
zou ik normaal ook doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou teruggaan en het teveel aan wisselgeld teruggeven
klinkt goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen naar de brouwerij van Nem dus. Dan een paar dagen niksen, de uitvaart van de Iron Lady kijken, weer wat niksen en dan volgende week zaterdag naar O'Connels in Utrecht met wat users en mijn "dochter".
Misschien naar Schotland in oktober.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
klinkt goedheb je eigenlijk nog vakantieplannen dit jaar?
Ik krijg bij reguliere pinautomaten toch eerst mijn pas terug en dan pas mijn geld...quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
om die reden hebben ze ook veranderd dat je nu eerst je geld krijgt en dan je pasje: vroeger kreeg je eerst je pasje en liepen al veel mensen weg zonder geld. Op je pasje wacht je doorgaans wel.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg bij reguliere pinautomaten toch eerst mijn pas terug en dan pas mijn geld...
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg bij reguliere pinautomaten toch eerst mijn pas terug en dan pas mijn geld...
ow ja, het is juist omgekeerdquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het is gelukt. Mbv de transactiebon en camerabeelden heeft de persoon die het vergeten was het geld gekregen.
Ik krijg echt waar voor mn geld jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
42 weken was hier ook de grens hoor, alleen dat inleiden wilde niet zo.![]()
LBaby zoekt wel de grenzen van de deadline op.
Ja! Dat vond ik ook inderdaad, had eigenlijk maandag verwacht.quote:
Ze proberen van een inleiding altijd een 9 tot 17 bevalling te maken. En vaak lukt dat schijnbaar ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:28 schreef Mark het volgende:
Dan wordt het dus nog net de 14e, maar waarschijnlijker de 15e
Dat is omdat ze zo vroeg beginnenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze proberen van een inleiding altijd een 9 tot 17 bevalling te maken. En vaak lukt dat schijnbaar ook.
Hoe laat dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is omdat ze zo vroeg beginnenik moet me echt in het holst van de nacht al melden!
De 14e, dan is mijn zusje jarigquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
LBaby heeft een ultimatum aan dr broek hangen: als ze zich zaterdagnacht nog niet zelf heeft aangediend, wordt de bevalling zondagochtend ingeleid!
Autsj. Zul je zien dat LBaby zich om 6u aandient.quote:
Omdat het inleiden op dag één niet lukte. En op dag twee ook niet trouwens. (geen ontsluiting)quote:Waarom was jij ook alweer opgenomen?
Ziekenhuizen kennen geen weekendquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja! Dat vond ik ook inderdaad, had eigenlijk maandag verwacht.
Maarja, groot academisch ziekenhuis, dus dat maakt wellicht uit
Streekziekenhuizen vaak wel hoor!quote:
Twee weetjes om 6u om aan te tonen dat ze niet ingeleid hoeft te worden. En er dan alsnog tot maandag mee wachtenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Autsj. Zul je zien dat LBaby zich om 6u aandient.
LBaby, defying deadlines since 2013.
Nou, dat is bij ons geen enkele keer gelukt. Vaak duurt het al uren voordat die medicijnen beginnen te werkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze proberen van een inleiding altijd een 9 tot 17 bevalling te maken. En vaak lukt dat schijnbaar ook.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Autsj. Zul je zien dat LBaby zich om 6u aandient.
LBaby, defying deadlines since 2013.
1 Keer gedaan, gelukkig op een opblaasversie, want je gaat om de paar minuten verschrikkelijk op je bek...quote:
overhemden niet strijken is geen goed plan, ik draag ze regelmatig, dus dan ontkom je niet aan strijkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Wasjes draaien nu.
Strijken jullie je kleren? Ik niet, no way
zeldenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Wasjes draaien nu.
Strijken jullie je kleren? Ik niet, no way
Half uurtje/ uurtje, toen ging het keihard los.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Nou, dat is bij ons geen enkele keer gelukt. Vaak duurt het al uren voordat die medicijnen beginnen te werken
Ik koop daarom ook altijd van die "stay pressed" overhemdenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
overhemden niet strijken is geen goed plan, ik draag ze regelmatig, dus dan ontkom je niet aan strijken
Ik ken mensen die zelfs hun theedoeken en ondergoed strijkenquote:
jij kent mensen die niet sporenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken mensen die zelfs hun theedoeken en ondergoed strijken
Mag het gvd wel hopen, zondag met familie van Lotusss naar Bobbejaanland voor een jaarlijks familie uitje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:24 schreef MadMaster het volgende:
Net even naar buiten geweest, door de stromende regen heen en doorweekt teruggekomen op het werk.
Kan nog niet echt geloven dat het weer het aanstaande weekend zo veel beter zal zijn...
Ik geloof dat je die nogal duur vond, toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar nog even terug naar het bakfietsverhaal; welke hebben jullie/ zou je die aanraden?
Ik peins er niet overquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken mensen die zelfs hun theedoeken en ondergoed strijken
Dat dusquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik peins er niet overuit de wasmachine halen, goed uitkloppen en ophangen, voorkomt al een hele hoop kreukels
Ah, eentje van bakfiets.nl dus?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik geloof dat je die nogal duur vond, toch?
Ik had 'm nog niet bekeken, goed genoeg om een nog een keer te postenquote:
Och, dan snij je daar het stukje taart voor jezelf, ziet niemand hetquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef Etcetera het volgende:
De fondant ging verrassend makkelijk inderdaadalleen de onderkant had ik iets beter moeten afsnijden, en aan 1 kant zit ergens een scheur
maar ik ben zeer tevreden over het resultaat
Lief hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Mijn taarteerste keer met fondant gewerkt, de bloemetjes zijn gewoon gekocht (eetpapier)
https://www.dropbox.com/s(...)04-12%2011.33.28.jpg
Dat ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Mijn taarteerste keer met fondant gewerkt, de bloemetjes zijn gewoon gekocht (eetpapier)
Dropdoos is hier geblocked...quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Nee, niet van bakfiets.nl. We hebben een Babboe Big met trapondersteuningquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, eentje van bakfiets.nl dus?
Ik dacht dat we het verder niet over merken gehad hadden. En er valt natuurlijk meer te beleven dan alleen de trapondersteuning.
Is wel een beetje het planquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Och, dan snij je daar het stukje taart voor jezelf, ziet niemand het
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ziet er mooi uit
Is het een idee om de onderkant los te maken met een nylon vissersdraadje ipv mes/spatel?
quote:
Het zouden zachte balletjes moeten zijn, het zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Vooral de willekeurig gedrappeerde bloemen spreken mij aan.
/masterchefcommentaar
Die zilveren kogeltjes kosten je je kiezen...
Niet meer?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
Dat dacht ik ook MM maar ze zijn niet zo hard meer!
Madmasterchef bedoel je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Vooral de willekeurig gedrappeerde bloemen spreken mij aan.
/masterchefcommentaar
Die zilveren kogeltjes kosten je je kiezen...
Met wat water en poedersuiker 'lijm' gemaakt en er in gedruktquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:42 schreef B.ertha het volgende:
Heb je de decoratie vastgeplakt of erin gedrukt eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Herkenbaar! Maar ze zijn dus new and improvedquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet meer?
Ik eet zelden of nooit gebak, dus ik kan me die kogeltjes alleen van vroegâh herinneren en toen heb ik mijn melkkies er mee uitgekregen...
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
NSFW
Zie net pas wat NSFW betekent, te laat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw chef zag het?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie net pas wat NSFW betekent, te laat...
Ik heb geen chef, maar een cheffin.quote:
Dat dacht ik al, ze liggen er zo losjes opquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met wat water en poedersuiker 'lijm' gemaakt en er in gedrukt
Kijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen chef, maar een cheffin.
Maar ze is op vakantie en anders had het me ook mijn NSFW geroest...
Ja, en die zijn allemaal heiligquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik maar niet, heb wel vele collega's hier rondlopen...
Als ik het zo bekijk buiten (ik zie de bui zogezegd al hangen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Gaat ff goed los hier, rukwinden en flinke regen
Daarom tik ik er ook altijd een NSFW bij, en doe het in een spoiler-tagquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:59 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat niet om heilig of niet heilig zijn, het gaat om rekening houden met elkaar.
Niet iedereen kan hier tegen/wil dit tijdens werktijd zien.
Aangezien ik een hekel heb aan die popie internetafkortingen, heb ik me er nooit in verdiept en had ik dus geen idee...quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom tik ik er ook altijd een NSFW bij, en doe het in een spoiler-tag
Bij deze dusquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien ik een hekel aan die popie internetafkortingen, heb ik me er nooit in verdiept en had ik dus geen idee...
Over pyramide spelen gesproken, in de jaren 90 was ik daar bijna ingetrapt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:07 schreef MadMaster het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)maakt-vrije-val.html
Elke keer weer leuk, mensen die in pyramidespelen en dit soort onzin geloven, zeker ten tijde van een hype er over.
Over een paar maanden ook maar iets verzinnen...
Chickenwings...quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Rundervinkjes, slavinkjes, zigeunerscnitzels, wat zat ik vandaag eens maken?
Naast Stairway to Heaven of bij Midland? In het laatste geval zal ik naar je zwaaien, ik rij daar pal langs met de autoquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:44 schreef B.ertha het volgende:
Wie herinnert zich nog de meet in Utrecht waarbij we gingen bowlen? Volgens mij ga ik vanavond naar dezelfde bowlingbaan
Ziet er goed uit Etc!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Bij inleiden ga je aan het infuus. Kon dat ooit thuis?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:21 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat je thuis wilde bevallen LB? Maar inleiden dus blijkbaar in het ziekenhuis, dat kan ook gewoon thuis toch? Mijn moeder is in ieder geval thuis ingeleid, weet niet of ze dat nog steeds doen
bisonbowling naast Stairway to heaven?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:44 schreef B.ertha het volgende:
Wie herinnert zich nog de meet in Utrecht waarbij we gingen bowlen? Volgens mij ga ik vanavond naar dezelfde bowlingbaan
Ik heb het even gevraagd en ze kreeg injecties waarmee de weeën werden opgewekt. Is dat niet hetzelfde als inleiden?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij inleiden ga je aan het infuus. Kon dat ooit thuis?
Dat van het aanpassen lijkt me het voornaamste. Mijn moeder kreeg op een gegeven moment een weeënstorm omdat ze meerdere injecties had gekregen die in eerste instantie niet leken te werken, dat schijnt echt verschrikkelijk te zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lijkt me wel, maar dat doen ze niet meer thuis voor zover ik weet, is verantwoordelijkheid van de gynaecoloog. Voordel van infuus is dat de dosering iig as you go kan worden aangepast.
Corrigeer ff...quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lijkt me wel, maar dat doen ze niet meer thuis voor zover ik weet, is verantwoordelijkheid van de gynaecoloog. Voordel van infuus is dat de dosering iig as you go kan worden aangepast.
Daarom kolf ik ook niet...quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Werken/ kolven/ fok!ken is geen ideale combo.
* B.ertha googeltquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Naast Stairway to Heaven of bij Midland? In het laatste geval zal ik naar je zwaaien, ik rij daar pal langs met de auto
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
bisonbowling naast Stairway to heaven?
Die is ook wel leukerquote:
Ik krijg beelden:quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bij die vriendin van mIj ging de verloskundige zo naar binnen met dr hand en brak het water voor haar.
Goed dat ik het vroeg, want die zijn een stuk betaalbaarder. Hoe is de kwaliteit/ duurzaamheid? Daar lees ik her en der wat matige verhalen over. (maar dat kan ook van de bakfiets.nl-maffia komen, wie weetquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:35 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, niet van bakfiets.nl. We hebben een Babboe Big met trapondersteuning
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat dat kcal zijn....quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb misschien wat te weinig gegeten bij de lunchHeb nu 800 calorieën op en heb alleen nog een appel als tussendoortje tot het avondeten
\
Dat is wel heel zuigendquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:03 schreef B.ertha het volgende:
Bij een vriendin en bij een nichtje hebben ze bij de geboorte te hard aan het armpje getrokken. Beiden kunnen nu hun arm niet hoog genoeg optillen. Die vriendin kan bijvoorbeeld het parkeerticket niet via het autoraampje invoeren en moet dit met rechts doen
uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat kcal zijn....
Ik ken iemand dat overkomen is, en die is nu spastisch. Was mijn grootste angst bij alle bevallingen....quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:07 schreef MaJo het volgende:
Wel de broer van G. die te weinig zuurstof had bij de geboorte (was gestikt door zijn navelstreng). Een deel van zijn psychische problemen komt daar waarschijnlijk vandaan. Wel heftig dat zoiets je zo tekent voor het leven!
Ik ken er ook eentje, zwakbegaafd nu.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ken iemand dat overkomen is, en die is nu spastisch. Was mijn grootste angst bij alle bevallingen....
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuigendNooit van gehoord zoiets
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Was één van de redenen om in het ziekenhuis te willen bevallen. Had toch het idee dat ze daar beter/ sneller kunnen inspelen op onverwachte complicaties.
Je moet er niet aan denken inderdaadquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ken iemand dat overkomen is, en die is nu spastisch. Was mijn grootste angst bij alle bevallingen....
Ik wilde altijd thuis bevallen maar als ik dit zo lees ga ik daar wel aan twijfelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ken er ook eentje, zwakbegaafd nu.
Was één van de redenen om in het ziekenhuis te willen bevallen. Had toch het idee dat ze daar beter/ sneller kunnen inspelen op onverwachte complicaties.
Waarom zou je? Het is echt niet romantisch, het wordt een grote bende, en in het ziekenhuis barst het van de specialisten (even een ruggeprikje!). En als het gecompliceerd wordt, moet je alsnog. Dan kun je er net zo goed meteen naar toe gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde altijd thuis bevallen maar als ik dit zo lees ga ik daar wel aan twijfelen.
Oh, ziet dat er zo uit. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zuigt pas bij een bevalling...
Ik zou bij de afhaalchinees nasi gaan halen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef Etcetera het volgende:
Goed, organiseer je een feestje, en dan krijg je vandaag te horen dat er 2 graag willen mee eten. Prima, was al een beetje ingecalculeerd. En net kwam daar (op ons initiatief) iemand bij. En toen werd er gebeld, en kwamen er nog 2 eters bij.
Dikke prima jongens, regel het maarDus eter nummer 3 is nu onderweg naar zijn huis voor de big wok en brander, en E. is nog even boodschappen scoren voor de extra eters
Gelukkig niet een stel dat om 18:00 de deuren potdicht gooitquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef Etcetera het volgende:
Goed, organiseer je een feestje, en dan krijg je vandaag te horen dat er 2 graag willen mee eten. Prima, was al een beetje ingecalculeerd. En net kwam daar (op ons initiatief) iemand bij. En toen werd er gebeld, en kwamen er nog 2 eters bij.
Dikke prima jongens, regel het maarDus eter nummer 3 is nu onderweg naar zijn huis voor de big wok en brander, en E. is nog even boodschappen scoren voor de extra eters
Ja, dat snap ik ook nooit zo. In het ergste geval is de diepvries leeg, dan bestellen we wel wat als bijgerecht hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelukkig niet een stel dat om 18:00 de deuren potdicht gooit
dat is vaak standaard in Nederland.
Er staat chicken tonight op het menuquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou bij de afhaalchinees nasi gaan halen...
Ben jij gek, het wordt vast chaos, het is nog niet eens zeker of de 2 laatste eters op tijd zijn, maar dan warmen ze het maar op hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij ons vaak zat bezoek gehad, die we vroegen te blijven eten. Niet dat we daarop gerekend hadden, dan improviseer jequote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook nooit zo. In het ergste geval is de diepvries leeg, dan bestellen we wel wat als bijgerecht hoor.
Ach, gewoon je plan trekkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er staat chicken tonight op het menu
[..]
Ben jij gek, het wordt vast chaos, het is nog niet eens zeker of de 2 laatste eters op tijd zijn, maar dan warmen ze het maar op hoorik vind het wel gezellig allemaal
Daarom, er zijn meer wegen die naar Rome leidenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik snap dat ook niet. We wonen boven een supermarkt maar anders zou je ook welkom zijn. Desnoods eet de een gewoon pasta met tonijn en wat diepvriesgroente, de ander tosti's en de rest frietjes, maar je komt er heus wel uit.
Zonder kinderen kun je dat inderdaad doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Om 17:30 avond eten, en niet gestoord willen worden, ook niet door je matties. Standaard die tijd handhaven![]()
Ik vreet wel wanneer ik trek heb, al is dan om 23:00.
Kan ook met kinderen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Zonder kinderen kun je dat inderdaad doen
Nou kinderen hebben wel degelijk belang bij structuur, op tijd eten, en op tijd naar bed hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan ook met kinderen.
Waarom kan het wel in bv Brazilië maar niet in NL?
Waarom ook bij enkele vrienden van mij met kinderen?
Denk echt dat het een typische kaaskop mentaliteit is.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou kinderen hebben wel degelijk belang bij structuur, op tijd eten, en op tijd naar bed hoor.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
eter nummer 8 heeft zich net nog even gemeld
9, ben onderweg...quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
eter nummer 8 heeft zich net nog even gemeld
behalve dat onze maatschappy er op gebouwd is dat kinderen om half negen, welgevoed en uitgerust, in het klaslokaal zitten. Jouw persoonlijke ervaring komt niet per definitie overeen met wat de studies naar het onderwerp (waarvan ik er helaas velen heb moeten lezen) verklaren, of dat je het 'fijner' vindt maakt het niet per se 'beter'.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Waarom?
Mijn petekind in Brazilië leeft naar die maatstaven die daar gelden, en ze is er niet minder om.
Dat wat wij denken wat goed is hoeft niet per definitie überperfect te zijn. Integendeel juist.
Met het klimaat ben ik het met je eens. Kinderen in Brazilië spelen nog vrolijk buiten tegen een uurtje of 22:00 terwijl de ouders rond de churrasco hangen met vrienden en kennissen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
behalve dat onze maatschappy er op gebouwd is dat kinderen om half negen, welgevoed en uitgerust, in het klaslokaal zitten. Jouw persoonlijke ervaring komt niet per definitie overeen met wat de studies naar het onderwerp (waarvan ik er helaas velen heb moeten lezen) verklaren, of dat je het 'fijner' vindt maakt het niet per se 'beter'.
Ondermeer is er in Brazilië een ander klimaat, wat invloed heeft op het metobalisme, en daardoor eetgewoontes verandert. En zo zijn er nog een 101 redenen
Gaat niet om romantiek hoor, maar meer dat je je thuis voeltquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Waarom zou je? Het is echt niet romantisch, het wordt een grote bende, en in het ziekenhuis barst het van de specialisten (even een ruggeprikje!). En als het gecompliceerd wordt, moet je alsnog. Dan kun je er net zo goed meteen naar toe gaan.
Ik herken me daar dus absoluut niet in. Ik hoor mensen dit wel vaker zeggen maar uit eigen ervaring ken ik echt niemand die zo is. Mijn ouders, schoonmoeder, vrienden, vrienden van G, kennissen en broer en zus zijn allemaal types waar je zo aan kunt schuiven. Bevind ik me dan in zo'n andere kring of valt het gewoon wel mee met de Nederlandse gastvrijheid?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het is zelf helaas wel mijn ervaring, zelfs bij een kraambezoek.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef MaJo het volgende:
Ik herken me daar dus absoluut niet in. Ik hoor mensen dit wel vaker zeggen maar uit eigen ervaring ken ik echt niemand die zo is. Mijn ouders, schoonmoeder, vrienden, vrienden van G, kennissen en broer en zus zijn allemaal types waar je zo aan kunt schuiven. Bevind ik me dan in zo'n andere kring of valt het gewoon wel mee met de Nederlandse gastvrijheid?
Net als dat Nederlanders zuinig zijn, dat herken ik ook niet uit eigen ervaring. Ik heb 1 vriendin die zuinig is maar die is Duits
Ik weet dat je half indo bentquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het is zelf helaas wel mijn ervaring, zelfs bij een kraambezoek.
Ben zelf half Indo, en je weet denk ik dat Indo's meer dan gastvrij zijn.
makan makan
Nee, bij echte kaaskoppen families, daar is men echt van "do not disturb" na 18:00.
Of pas weer welkom na etenstijd.
Dat vind ik zo vreemd.
Hier als men komt, ook al eten we, iedereen is welkom, schuif aan aub, hoe meer zielen hoe meer vreugde
Dat is zeker weten wel lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Een tosti met chorizo, dat moet wel lekker zijn toch?
Ik heb geen zin om te koken en geen zin om naar de winkel te lopen
We hebben alles in huis voor de kip en rijst, geen chinees nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
Wat vinden jullie van dit nummer?
Vond het na de eerste keer al meteen goed, zit een lekkere groove inLeuke relaxte clip ook, al zullen de mannen het origineel interessanter vinden
kapotgedraaid op 3fm en het gaat mij erg snel vervelen. Beetje saai en vlak nummer vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Grappig hoe meningen kunnen verschillenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kapotgedraaid op 3fm en het gaat mij erg snel vervelen. Beetje saai en vlak nummer vind ik.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
Wat vinden jullie van dit nummer?
Vond het na de eerste keer al meteen goed, zit een lekkere groove inLeuke relaxte clip ook, al zullen de mannen het origineel interessanter vinden
Ik vind m leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar inderdaad, 3fm krijgt het wel voor elkaar dat ie na een week als megahit wat grijsgedraaid is...
Ik vind die ander ook tof, over grandpa's clothes
-edit- deze dus:
Trift Shop is ook tofquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind m leuk!![]()
Maar inderdaad, 3fm krijgt het wel voor elkaar dat ie na een week als megahit wat grijsgedraaid is...
Ik vind die ander ook tof, over grandpa's clothes
-edit- deze dus:
Ik ga zo kijken, ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie nu voor het eerst pas de clip van de Thrift shop, nu vind ik het nummer helemaal hilarisch!![]()
Om te janken.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef MadMaster het volgende:
Come baby, zing een liedje @ 0:42.
Was de mama appelsap een tijdje terug...
Ik vind het juist een soort Prince meets Michael Jackson, and that I likequote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om te janken.
Muzikaal gaat het nog wel, maar ik hou niet van dat soort gekreun en gejammer...
Come baby, zing een liedje @ 0:42.
Was de mama appelsap een tijdje terug...
Ik had met infuus ook een weeënstorm. De banden waarmee ze de weeën kunnen meten waren verschoven, daardoor hebben ze iets te veel opgehoogd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat van het aanpassen lijkt me het voornaamste. Mijn moeder kreeg op een gegeven moment een weeënstorm omdat ze meerdere injecties had gekregen die in eerste instantie niet leken te werken, dat schijnt echt verschrikkelijk te zijn.
En mijn moeder houdt het record met mijn broer, zij beviel een maand te laat
Hier doen ze dat bij een inleiding ook, maar dan met een soort haaknaald?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey now rustig aan hier we moeten nog tot zondag dusbij die vriendin van mIj ging de verloskundige zo naar binnen met dr hand en brak het water voor haar. Het was haar uitgerekende datum en ze was het zo zat.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had met infuus ook een weeënstorm. De banden waarmee ze de weeën kunnen meten waren verschoven, daardoor hebben ze iets te veel opgehoogd.Ik heb Wiebel in paniek in z'n buik gebeten.
M'n eigen verloskundige heeft achteraf nog gezegd dat ze me er wel doorheen hadden gejaagd, toen ze het dossier las. Maarja, daarna kreeg ik een ruggenprik.
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier doen ze dat bij een inleiding ook, maar dan met een soort haaknaald?
Dat is snel! Ben je tevreden?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En vanmiddag naar Peoria foto's ophalen
Dat besluit ik pas als ik ze ziequote:
Daarna even snel die foto's bekijken en vervolgens een flesje wijn klaarzetten om vanavond te kunnen toasten op je goede werk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En vanmiddag naar Peoria foto's ophalen
Voordeel is wel dat je er snel vanaf bent. Het infuus lager zetten hielp bij jou ook niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had met infuus ook een weeënstorm.
quote:Ik heb Wiebel in paniek in z'n buik gebeten.![]()
Goed plan!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
en vervolgens een flesje wijn klaarzetten om vanavond te kunnen toasten op je goede werk.
Heel soms heb ik die wel eens.quote:
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarna even snel die foto's bekijken en vervolgens een flesje wijn klaarzetten om vanavond te kunnen toasten op je goede werk.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:33 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga zo het weekend maar eens inleiden, niet via een infuus, maar gewoon uit een flesje.
Beter.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]ben er al aan begonnen met een lekkere pint Guinness in de bar
zo klink je als een anorexiapatiëntquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
uiteraardMaar aangezien bijna iedereen calorieën zegt en niet kilocalorieën heb ik dat overgenomen
Inmiddels nog een eierkoek erbij gehad dus zit nu op de 890 kcal![]()
Als dat verspreid over de hele bodem was misschien wel. Als het in een geconcentreerd gebied was dan kan het ook nog zijn dat het daar niet voldoende ingevet wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Laten afkoelen, maar de bodem had nog wat langer moeten afkoelen voor ik die verwijderde denk ik.
Uiteindelijk wordt het kasverschil opgemaakt en probeert men het geld bij de rechtmatige eigenaar terug te krijgenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik gok dat je het dan ook weer op je rekening gestort krijgt, maar ik ben geen ervaringsdeskundige. Tot nu toe heb ik altijd het geld wat ik pinde uit de automaat gepakt
Pas na drie keer lezen had ik door dat het hier niet om leuke feitjes gingquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Twee weetjes om 6u om aan te tonen dat ze niet ingeleid hoeft te worden. En er dan alsnog tot maandag mee wachten
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:44 schreef B.ertha het volgende:
Netjes heur!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef Etcetera het volgende:
zucht story of my lifequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben bang dat PS niet haar zin gaat krijgen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bovenstaande post is tot stand gekomen door de automatische woord aanvulling van mijn Samsung te gebruiken
Ah, duidelijk. Waar doelde je eigenlijk op?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bovenstaande post is tot stand gekomen door de automatische woord aanvulling van mijn Samsung te gebruiken
Nergens. Heb gewoon telkens dezelfde knop ingedruktquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Waar doelde je eigenlijk op?
Stuur je zo de info per PM door...quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maarre, hoe laat moet ik nou morgen waar zijn? Ligt de bestemming enigszins in de buurt van Schiphol of is het voor mij veel handiger om in de trein naar Rotterdam te stappen?
je hebt pm, denk dat rechtstreeks die kant op voor jou sneller is. Ongeveer 14:00 daarquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nergens. Heb gewoon telkens dezelfde knop ingedrukt
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuur je zo de info per PM door...
Dank en dankquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt pm, denk dat rechtstreeks die kant op voor jou sneller is. Ongeveer 14:00 daar
Mooi, dan heb ik nog even tijd om in de Foodvillage wat beefjerkey te gaan kopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:06 schreef MadMaster het volgende:
De meesten pakken geloof ik de trein die om 13.17u vanaf Schiphol vertrekt. Ik stap iets eerder in Amsterdam in die trein...
Je bent van harte welkom hoor.quote:
Truste.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga een redje doen, sta van mezelf te kijken maar ik ben echt moe!
Goed, ik kom ook. Zal zorgen dat ik ook tegen die tijd op Schiphol ben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik nog even tijd om in de Foodvillage wat beefjerkey te gaan kopen.
ik zeg maar niks.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Goed, ik kom ook. Zal zorgen dat ik ook tegen die tijd op Schiphol ben.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
Het eten was verrukelijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:46 schreef Tinuviel het volgende:
Etcie leuke taart.
Wij zijn ook erg gastvrij. Maar ik ben Duits en IARL is ook niet echt een standaard Nederlander. Bij ons schuiven ook vaak familie, collega's en vrienden aan, geen probleem. Wel eten we dan idd op gezette tijden vanwege de kids. Maar als iemand later zou willen komen aanschuiven, dan krijgt die het gewoon opgewarmd of iets anders.
Wij eten trouwens kip, champignons, rijst, bloemkool vanavond. Nog iemand, die wil aanschuiven?
Idem.quote:
nee, snel het deksel er weer op!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als je 597 ongelezen mails in je mailbox hebt, moet je hem dan opruimen?
Done.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, snel het deksel er weer op!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo klink je als een anorexiapatiënt
Gezelligquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Goed, ik kom ook. Zal zorgen dat ik ook tegen die tijd op Schiphol ben.
Opheffen, als je ze toch niet leest...quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Instellen op je mobiel dat verwijderde berichten ook op de server verwijderd moeten worden dan en je mailbox op je pc/laptop niet meer laten synchroniseren...quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik lees mijn mail meestal mobiel, gewone mailbox nauwelijks gelezen/ opgeruimd sinds Otje geboren is.
We gaan toch straks wel samen op een stoepje zitten om een saffie te doen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
GezelligDan ben je de enige die komt die ik nog nooit in het echt gezien heb
Red komt Tinu ook mee morgen?
Uiteraardquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We gaan toch straks wel samen op een stoepje zitten om een saffie te doen?
Slaap lekker.quote:
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik val overigens wel onder de categorie 'Nederlanders waar je niet zomaar welkom bent'. Dat komt echter meer omdat het hier over het algemeen zó'n puinzooi is dat ik het niet vind kunnen om onder die omstandigheden gasten te ontvangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ha, dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Vandaag heb ik expres de mensen bij mij uitgenodigd. Ben dan ook de hele middag bezig geweest om het hier toonbaar te maken.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Foto's zijn fenomenaalAls je ze dan maar wel laat zien, kunnen wij zeggen of je dat mocht zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben je aan het bevallen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 04:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je ze dan maar wel laat zien, kunnen wij zeggen of je dat mocht zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |