abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125183659
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:44 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Brits Engels is gewoon lelijk, klaar. Amerikaans Engels is gewoon 10x beter. Hoe is het trouwens in Rotterdam?
Amerikaans Engels is zum kotzen. Klinkt als een kleuter in een creche die jankt dat zn moeder weg is bij de juf. Te plat, te simpel, te traag - gewoon te kinderachtig.

Tenminste klinkt Brits Engels formeel, geciviliseeerd en hoogontwikkeld. Daarom heb je ook al die maatschappelijke problemen in de VS - de taal is lomp, onhandig, moeilijk, en onhelder.
pi_125183669
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:49 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Hahah, nee :D Alleen je presenteert jouw overtuiging als een feit, zeker met die "Brits Engels is gewoon lelijk, klaar." Amerikaans Engels is beter voor jou, maar waarschijnlijk niet voor de ander. Ikzelf heb er geen problemen mee though.
Amerikaans Engels is in alle gevallen beter. :') Dat is net zoiets als zeggen ''de ene vindt Lamborghini mooier, en de ander een opel corsa ''.

Het lijkt een mening, maar het is een feit. Lamborghini is gewoon mooier.
#freefrederike
pi_125183693
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:50 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

[..]

Amerikaans Engels is zum kotzen. Klinkt als een kleuter in een creche die jankt dat zn moeder weg is bij de juf. Te plat, te simpel, te traag - gewoon te kinderachtig.

Tenminste klinkt Brits Engels formeel, geciviliseeerd en hoogontwikkeld. Daarom heb je ook al die maatschappelijke problemen in de VS - de taal is lomp, onhandig, moeilijk, en onhelder.
:') . Zoveel onzin in 1 post. Schaam je!

Problemen koppelen aan de taal :') ! Aan de andere kant: dat verklaart wel waarom Marokkanen zovaak in de criminaliteit terecht komen, die taal is toch verschrikkelijk :D
#freefrederike
pi_125183697
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:51 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Amerikaans Engels is in alle gevallen beter. :') Dat is net zoiets als zeggen ''de ene vindt Lamborghini mooier, en de ander een opel corsa ''.

Brits is de moeder van Engels, Amerikaans is de bastaardzoon.

Helder?
pi_125183743
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:52 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

[..]

Brits is de moeder van Engels, Amerikaans is de bastaardzoon.

Helder?

vs

Keuze is snel gemaakt.
#freefrederike
pi_125183753
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:52 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

:') . Zoveel onzin in 1 post. Schaam je!

Problemen koppelen aan de taal :') ! Aan de andere kant: dat verklaart wel waarom Marokkanen zovaak in de criminaliteit terecht komen, die taal is toch verschrikkelijk :D
Taal is het vehikel der communicatie. En communicatie heeft een directe invloed op sociaal-maatschappelijke ontwikkeling.

Hoe men gezamenlijk problemen aanpakt, dingen oplost, samenwerkt, ga zo maar door.
pi_125183795
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:51 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Het is beter omdat vrijwel iedereen in bijna hun leven in aanraking is (geweest) met het Amerikaans Engels door de media. Meer mensen die dat accent en vocabulaire eerder kunnen verstaan en bijna alleen dat te horen en te lezen krijgen leidt dan dat men andere soorten Engels maar snel "vreemd" vindt. Dat zie je vooral terug bij pubers en kinderen die Brits Engels op school voorgeschoteld krijgen dat maar vreemd en raar vinden omdat het afwijkt van het Engels dat ze op MTV en Nickelodeon te horen krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 12-04-2013 02:00:02 ]
pi_125183819
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:59 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Het is beter omdat vrijwel iedereen in bijna hun leven in aanraking is (geweest) met het Amerikaans Engels door de media. Meer mensen die dat accent en vocabulaire eerder kunnen verstaan en bijna alleen dat te horen en te lezen krijgen leidt dan dat men andere soorten Engels maar snel "vreemd" vindt. Dat zie je vooral terug bij pubers en kinderen die Brits Engels op school voorgeschoteld krijgen dat maar vreemd en raar vinden omdat het afwijkt van het Engels dat ze op MTV en Nickelodeon te horen krijgen.
Hebben Mtv en nickolodeon niet hun eigen Britse dochterondernemingen?
pi_125183856
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 02:01 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

[..]

Hebben Mtv en nickolodeon niet hun eigen Britse dochterondernemingen?
Niet dat ik het weet over de dochterondernemingen, maar er wordt voor 80% Amerikaanse producties uitgezonden op die zenders. Het is niet zo dat ze van bijvoorbeeld Kenan & Kel een speciaal Britse versie gaan maken, speciaal voor GB :').
pi_125183881
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:59 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Dat zie je eerder terug komen bij mensen met verstand van zaken. Natuurlijk krijg je meer Amerikaans Engels in je gezogen aangezien Amerika goed is voor de meeste goede entertainment programma's.

Het Brits-Engels is gewoon zo gebaseerd op de elite, dat het lelijk is geworden. Je moet er echt van houden om het te willen spreken, in tegenstelling tot het Amerikaans, dat je simpelweg niet kan haten.
#freefrederike
pi_125183895
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:56 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

[..]

Taal is het vehikel der communicatie. En communicatie heeft een directe invloed op sociaal-maatschappelijke ontwikkeling.

Hoe men gezamenlijk problemen aanpakt, dingen oplost, samenwerkt, ga zo maar door.
Dan heb jij het meer over woordenkeus en intonatie van politici. Ik heb het hier over de taal van de burger.
#freefrederike
pi_125183928
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 april 2013 02:05 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat zie je eerder terug komen bij mensen met verstand van zaken. Natuurlijk krijg je meer Amerikaans Engels in je gezogen aangezien Amerika goed is voor de meeste goede entertainment programma's.

Het Brits-Engels is gewoon zo gebaseerd op de elite, dat het lelijk is geworden. Je moet er echt van houden om het te willen spreken, in tegenstelling tot het Amerikaans, dat je simpelweg niet kan haten.
Ligt er maar net aan waar je in Amerika zit. Sommige accenten zijn om te kotsen en sommige Amerikanen praten zo veel poep dat je wurgneigingen krijgt. Vooral de Ow Maaaaay Gaaaaawd dames hier. :r
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_125183955
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 april 2013 02:06 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dan heb jij het meer over woordenkeus en intonatie van politici. Ik heb het hier over de taal van de burger.
:')

De burgers zijn toch degenen die de maatschappij in stand houden door arbeid te leveren in allerlei vakgebieden. :')

Dus als zij een taal hanteren die niet voldoet aan de behoeftes van sociale ontwikkeling en vooruitgang, dan komt de welvaart dat ook te reflecteren.
pi_125184480
Bedoel je hoe maggie tatscher praatte
  vrijdag 12 april 2013 @ 03:39:43 #45
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_125184543
Ik dacht dat ik bijvoorbeeld goed Duits sprak tot mijn leraren me leerden dan ik andere woorden moest leren... want dat hadden ze zelf ooit geleerd.

De laatste tijd kijk ik elke dag tussen 18:00 uur en 19:00 uur naar de ZDF crimi's... en zie ik weer heel wat woorden terug die ik tijdens de Duitse les niet mocht gebruiken omdat ze zogenaamd fout waren... maar zie deze woorden vaak terugkomen op voorbeelden die door mijn leraren als fout werden bestempeld....

Dus sorry als wij gemiddelde Nederlanders niet alles weten... onze leraren waren ten slotte ook bijzonder onnozel.

Beter geef een volgende generatie een beter voorbeeld!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_125184544
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 02:12 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

[..]

:')

De burgers zijn toch degenen die de maatschappij in stand houden door arbeid te leveren in allerlei vakgebieden. :')

Dus als zij een taal hanteren die niet voldoet aan de behoeftes van sociale ontwikkeling en vooruitgang, dan komt de welvaart dat ook te reflecteren.
Probeer niet zo intellectueel over te komen, je hebt er geen aanleg voor. :{
pi_125184882
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:29 schreef PizzaMizza het volgende:
Brits Engels :') Dat is toch niet te verstaan man? Geef mij maar lekker het Amerikaans. Direct, goed verstaanbaar en leuk om te horen.
Amerikaans Engels is echt om te kotsen, die zeikerige janktoontjes en de hele tijd dat "like" er doorheen :r

Vreselijk
-XOXO-
  vrijdag 12 april 2013 @ 07:26:47 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125184883
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 03:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Probeer niet zo intellectueel over te komen, je hebt er geen aanleg voor. :{
Erg gelachen. Leuk wakker worden, met zo'n topic.
The love you take is equal to the love you make.
pi_125184901
Ben ik de enige die zich stoort aan de "nog" in de TT.

Brits-Engels. 14.gif.
  vrijdag 12 april 2013 @ 07:40:32 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125184971
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 07:30 schreef zarGon het volgende:

Brits-Engels. 14.gif.
Niemand beheerst het Nederlands nog optimaal.
The love you take is equal to the love you make.
pi_125185165
Liz wordt hier depressief van.
Hence, royal sadness.
Ja doei.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 april 2013 @ 10:02:28 #52
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125187235
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:25 schreef Seam het volgende:
haha heerlijk dat sarcasme van moblo _O_
Dat is echt fantastisch.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:03:25 #53
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_125187248
Hallo, ist dis das Deutschen topic?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Redactie Sport vrijdag 12 april 2013 @ 10:05:47 #54
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_125187299
Brits-Engels O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 april 2013 @ 10:14:11 #55
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125187506
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:03 schreef Muis006 het volgende:
Hallo, ist dis das Deutschen topic?
Mais non, maintenant il est une topique française.
pi_125204779
Proper Vlaams dan, wordt dat nog wel gesproken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_125204911
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 07:30 schreef zarGon het volgende:

Brits-Engels. 14.gif.
Ik dacht dat het een slecht garpje was. Nog meer/ no more. ;(
pi_125212093
Philip Bloemendal _O_ _O_
Farts are jazz to assholes
pi_125242387
For shits an' giggles!
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties