Herken jij die woorden nog in de omgang? Volgens mij niet want het Engels van de huidige Brit is Bloody shame.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:25 schreef motorbloempje het volgende:
Niemand eet meer biscuits nee.
Roadworks staat ook nooit aangegeven op matrix borden.
Auto's hebben geen bonnets meer en tea komt niet meer uit een tea kettle.
/sarcasme
Ik kan het prima verstaan en vind sommige Britse accenten echt mooi. Maar als ik mijn favoriete accent moest kiezen zou het Australisch Engels zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:29 schreef PizzaMizza het volgende:
Brits EngelsDat is toch niet te verstaan man? Geef mij maar lekker het Amerikaans. Direct, goed verstaanbaar en leuk om te horen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:29 schreef PizzaMizza het volgende:
Brits EngelsDat is toch niet te verstaan man? Geef mij maar lekker het Amerikaans. Direct, goed verstaanbaar en leuk om te horen.
Good eye mite!quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik kan het prima verstaan en vind sommige Britse accenten echt mooi. Maar als ik mijn favoriete accent moest kiezen zou het Australisch Engels zijn.
Ongetwijfeld zullen sommige woorden tegenwoordig een andere naam hebben (net als in het Nederlands) maar de woorden die moblo en ik aanhaalden heb ik vaak genoeg in het dagelijks leven daar mogen horen en lezen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:31 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
Bijdehand is nodig want die dingen bestaan nog wel; alleen heten ze anders.
misschien moet je eerst nederlands leren pretentieuze battieboiquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:31 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Amerikaans is de riool, en het Brits is de wc.
Maar die zegt van juist niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zullen sommige woorden tegenwoordig een andere naam hebben (net als in het Nederlands) maar de woorden die moblo en ik aanhaalden heb ik vaak genoeg in het dagelijks leven daar mogen horen en lezen.
Misschien. Hoeft dus niet met zekerheid?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien moet je eerst nederlands leren pretentieuze battieboi
Oh God...quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:34 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Maar die zegt van juist niet?
als je het niet doet kom ik je kont verkrachtenquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:35 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Misschien. Hoeft dus niet met zekerheid?
Iz yus dizzy blud?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:34 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Maar die zegt van juist niet?
Het is een zekerheidje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:35 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Misschien. Hoeft dus niet met zekerheid?
Australisch Engelsquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik kan het prima verstaan en vind sommige Britse accenten echt mooi. Maar als ik mijn favoriete accent moest kiezen zou het Australisch Engels zijn.
Amerikaans accentloos?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Australisch EngelsDat is zoiets als het Limburgs mooi vinden. Brits Engels is zoiets als het Fries. Amerikaans = accentloos.
Brits Engels is gewoon lelijk, klaar. Amerikaans Engels is gewoon 10x beter. Hoe is het trouwens in Rotterdam?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Amerikaans accentloos?Gast. Omdat je het waarschijnlijk in de dagelijkse media consumeert is het niet meteen accentloos.
Op Brits Engels afgeven is zo makkelijk, er zitten minstens 10 accenten bij die jij waarschijnlijk nooit van je leven hebt gehoord.
Dat is jouw mening, geen feit. Gaat prima hier.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Brits Engels is gewoon lelijk, klaar. Amerikaans Engels is gewoon 10x beter. Hoe is het trouwens in Rotterdam?
cognitieve dissonantiequote:Op vrijdag 12 april 2013 01:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, geen feit. Gaat prima hier.
Hahah, neequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |