quote:Week One
February 7 Odyssey Arena, Belfast
Andy Hamilton 5-7 Robert Thornton
James Wade 7-4 Wes Newton
Raymond van Barneveld 7-4 Gary Anderson
Simon Whitlock 7-3 Adrian Lewis
Phil Taylor 6-6 Michael van Gerwen
Week Two
February 14, AECC, Aberdeen
Wes Newton 2-7 Raymond van Barneveld
Andy Hamilton 7-4 James Wade
Gary Anderson 7-5 Simon Whitlock
Adrian Lewis 4-7 Phil Taylor
Robert Thornton 6-6 Michael van Gerwen
Week Three
February 21 - BIC, Bournemouth
James Wade 7-4 Adrian Lewis
Robert Thornton 6-6 Wes Newton
Simon Whitlock 2-7 Phil Taylor
Michael van Gerwen 7-3 Raymond van Barneveld
Andy Hamilton 7-5 Gary Anderson
Week Four
February 28 - Westpoint Arena, Exeter
Robert Thornton 7-2 Gary Anderson
Andy Hamilton 2-7 Michael van Gerwen
James Wade 6-6 Phil Taylor
Wes Newton v Adrian Lewis
Raymond van Barneveld v Simon Whitlock
Week Five
March 7 - Capital FM Arena, Nottingham
James Wade 7-1 Robert Thornton
Raymond van Barneveld 7-4 Andy Hamilton
Adrian Lewis 7-3 Michael van Gerwen
Phil Taylor 5-7 Gary Anderson
Wes Newton 5-7 Simon Whitlock
Week Six
March 14 Manchester Arena
Michael van Gerwen(101,52) v Wes Newton(98,14) 7-4
Adrian Lewis(91,89) v Gary Anderson(95,86) 6-6
Simon Whitlock(97,80) v James Wade(97,49) 7-4
Raymond van Barneveld(95,08) v Robert Thornton(98,78) 6-6
Phil Taylor(93,81) v Andy Hamilton(101,40) 3-7
Week Seven
March 21 - Motorpoint Arena, Cardiff
Andy Hamilton 7-4 Simon Whitlock
Gary Anderson 1-7 Michael van Gerwen
Robert Thornton 5-7 Adrian Lewis
Wes Newton 2-7 Phil Taylor
James Wade 6-6 Raymond van Barneveld
Week Eight
March 28 SECC, Glasgow
Adrian Lewis 7-4 Andy Hamilton
Simon Whitlock 1-7 Robert Thornton
Phil Taylor 7-3 Raymond van Barneveld
Gary Anderson 5-7 Wes Newton
Michael van Gerwen 4-7 James Wade
Week Nine
April 4 - The Brighton Centre
Adrian Lewis 2-7 Raymond van Barneveld
Phil Taylor 4-7 Robert Thornton
Wes Newton 5-7 Andy Hamilton
Gary Anderson 3-7 James Wade
Michael van Gerwen 7-3 Simon Whitlock
Week Ten
Week 11
April 18 The O2, Dublin
Six matches to be played
Tickets: 00353 818 719 3000 or www.theo2.ie
Week 12
April 25 NIA, Birmingham
Six matches to be played
Tickets: 0844 338 8000 or www.theticketfactory.com
Week 13
May 2 The Echo Arena, Liverpool
Five matches to be played
Tickets: 0844 8000 400 or www.echoarena.com
Week 14
May 9 Metro Radio Arena, Newcastle
Five matches to be played
Tickets: 0844 493 6666 or www.metroradioarena.co.uk
Play-Offs
May 16 - The O2, London
Semi-Finals
Final
Plus PDC Unicorn World Youth Championship Final
Tickets: 0844 856 0202 or www.theo2.co.uk[
Speelrondes 1, 4, 7, 8, 11, 14 & 15 zijn live op RTL7
Credits voor artikelen in OP aan sport.fok
Ik ga nu naar de highlightjes kijken, niks mis mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
Mighty Mike heeft goede zaken gedaan vanavond.
Wat een avond voor Barneyquote:Op donderdag 11 april 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Andy Hamilton v Phil Taylor
Raymond van Barneveld v Michael van Gerwen
Robert Thornton v James Wade
Simon Whitlock v Andy Hamilton
Raymond van Barneveld v Phil Taylor
Michael van Gerwen v Adrian Lewis
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:24 schreef OverRated het volgende:
Is er niet een leuk MVG gifje of zo?
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Van Gerwen had er zelfs 19. Zijn laatste twee darts vóór de 9-darter waren twee T19's om hem op een dubbel weg te zetten, waarna Wade die leg uitgooide.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Taylor ooit zestien perfecte darts op rij had. [ afbeelding ]
Heel verhaal over tocht op het podium en weet ik watquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef Szura het volgende:
Barney die altijd al z'n hele partij analyseert zonder dat die Robby wat tegenvragen kan stellen
En als hij dan verliest komt hij 9 van de 10 keer niet opdagen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef Szura het volgende:
Barney die altijd al z'n hele partij analyseert zonder dat die Robby wat tegenvragen kan stellen
Als je het zo neerzet lijken het net de uitslagen van gisteren. Wat moeten we zo vroeg al met het programma voor volgende week en nog erger: wat boeit het ons wat jij (nu) voorspelt? Niks idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Andy Hamilton 7-5 Phil Taylor
Raymond van Barneveld 3-7 Michael van Gerwen
Robert Thornton 6-6 James Wade
Simon Whitlock 6-6 Andy Hamilton
Raymond van Barneveld 7-5 Phil Taylor
Michael van Gerwen 7-1 Adrian Lewis
Jou kan het misschien geen reet boeien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je het zo neerzet lijken het net de uitslagen van gisteren. Wat moeten we zo vroeg al met het programma voor volgende week en nog erger: wat boeit het ons wat jij (nu) voorspelt? Niks idd.
Morgen lekker lurken via live.dartsdata.comquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:42 schreef Nappie-Oleon het volgende:
hebben we allemaal nog een beetje kunnen slapen na de geweldige dartsavond?
en zondag zeker naar Almere voor de NDB rankingquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen lekker lurken via live.dartsdata.com
Ik vind het wel interessant anders, laat je niet op de kast jagen door dat zure sport mannetje Ajacied422.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je het zo neerzet lijken het net de uitslagen van gisteren. Wat moeten we zo vroeg al met het programma voor volgende week en nog erger: wat boeit het ons wat jij (nu) voorspelt? Niks idd.
Bedankt voor het programma.quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Andy Hamilton 7-5 Phil Taylor
Raymond van Barneveld 3-7 Michael van Gerwen
Robert Thornton 6-6 James Wade
Simon Whitlock 6-6 Andy Hamilton
Raymond van Barneveld 7-5 Phil Taylor
Michael van Gerwen 7-1 Adrian Lewis
Is trouwens live op tvquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant anders, laat je niet op de kast jagen door dat zure sport mannetje Ajacied422.
[..]
Bedankt voor het programma.
Mental nutcase /Maijerquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog meegekregen wat er nu met Wade was vlak voor de wedstrijd met MvG
Gister nog wel MvG afgekeken uiteraard, maar het vroege opstaan vanochtend was toch wel zwaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:42 schreef Nappie-Oleon het volgende:
hebben we allemaal nog een beetje kunnen slapen na de geweldige dartsavond?
volgens mij was hij zeer onder de indruk van de walkon meisjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog meegekregen wat er nu met Wade was vlak voor de wedstrijd met MvG
Die zit de komende paar maanden dan weer in een materiaaldipje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:00 schreef hafcfan het volgende:
Wat was Michael baas tegen Phil zeg. Die heeft geen 1x zijn eigen leg gewonnen en eigenlijk moest het 7-1 zijn. Zou wel lache zijn als phil het niet zou halen.Denk volgende week geen intervieuw met Barney, want zie hem 2 x klop krijgen.
interview.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:00 schreef hafcfan het volgende:
Wat was Michael baas tegen Phil zeg. Die heeft geen 1x zijn eigen leg gewonnen en eigenlijk moest het 7-1 zijn. Zou wel lache zijn als phil het niet zou halen.Denk volgende week geen intervieuw met Barney, want zie hem 2 x klop krijgen.
En laten we de briljante analyses van Co en Ronald niet vergetenquote:Op donderdag 18 april 2013 09:06 schreef Kw4Kje het volgende:
Fijn vanavond gewoon op tv, vorige week liep de stream niet helemaal lekker.
Weer mooi avondje darts!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:43 schreef tja77 het volgende:
Liever darts dan die 2e rangs europese wedstrijden.
Potje bier erbij, en op tijd voor de buis....
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
En laten we de briljante analyses van Co en Ronald niet vergetenVvdV toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.floep floep
Want?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:31 schreef hafcfan het volgende:
Als Barney 2x verliest en daar ga ik wel van uit dan is die ook de lul.
Alleen Thornton-Wade gelijk verder wel eens.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Laat ik maar eens een voorspelling doen:
Andy Hamilton v Phil Taylor 5-7
Raymond van Barneveld v Michael van Gerwen 3-7
Robert Thornton v James Wade 5-7
Simon Whitlock v Andy Hamilton 7-4
Raymond van Barneveld v Phil Taylor 5-7
Michael van Gerwen v Adrian Lewis 7-2
Met hoeveel gelijk?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen Thornton-Wade gelijk verder wel eens.
Oh dat zou ook kunnen, maar dat maakt het niet bepaald beter.quote:
0-7quote:Op donderdag 18 april 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
hamilton 7-4 taylor
van barneveld 2-7 mvg
thornton 6-6 wade
whitlock 5-7 hamilton
barneveld 0-7 taylor
mvg 7-1 lewis
grgrq
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Met 2 nederlagen komt van Barneveld op 12 wedstrijden 14 punten.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan zakt hij en komen andere weer dichter bij dat snap je toch zelf ook wel?
Ik denk dat die mensen dan helaas pech hebben en beter even een minuutje kunnen wachten met lezen hier.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:23 schreef Grifte het volgende:
Mensen met streams please niets verklappen ivm RTL kijkers als ik, mocht het niet synchroon lopen
Hij schijnt te willen winnenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:26 schreef Monolith het volgende:
Phil speelt voor de verandering eens een goede pot.
quote:
Beetje lafjes dat hij dan die 9 darter niet gewoon gooit.quote:
Denk dat ie nog wat meer moet oefenenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje lafjes dat hij dan die 9 darter niet gewoon gooit.
Ik zou het niet te hard roepen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Hamiton heeft geen faalangst zoals Barney.
Mwoah.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij shockt niet op de dubbels zoals Barney.
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij shockt niet op de dubbels zoals Barney.
Denk dat Barney niet op komtdagen als hij zometeen ook al geshaked word.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
Als hij zo blijft spelen gaat hij Barney schudden als een milkshake.
Ben ik trotsquote:
Ik zag hem stiekem naar zn mobiel loeren en smerig lachen ja.quote:
Ik word bijna moe van elke donderdagavond dat filmpje van Van Gerwen z'n bijna-twee-negendarters-achter-elkaarquote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Sky weet het weer mooi te brengen
Das net zoiets als moe worden van het herhalen van de goal van v. Basten tijdens het EK88quote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik word bijna moe van elke donderdagavond dat filmpje van Van Gerwen z'n bijna-twee-negendarters-achter-elkaar
Wat een kutgoal is het dan ook eigenlijk hč.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Das net zoiets als moe worden van het herhalen van de goal van v. Basten tijdens het EK88
Die herhaal je dan ook niet bij elke wedstrijd van het Nederlands elftal of elke wedstrijd van de club waarvan hij coach isquote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Das net zoiets als moe worden van het herhalen van de goal van v. Basten tijdens het EK88
Ja gelukkig zag hij zelf ook in dat hij een vrij beperkte voetballer was en stopte er op tijd mee.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een kutgoal is het dan ook eigenlijk hč.
Raakt hem helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een kutgoal is het dan ook eigenlijk hč.
RTL misgunt altijd de kijker op het gebied van darts. Voetbal kunnen ze nog wel goed verzorgen, maar ho maar met het DARTSquote:
Hahaquote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ho ho ho dit is niet Almelo waar zulke uitspraken gangbaar zijn
Ik ook, de stream stopte bij "he's back" en ging verder bij "erweeeeeeeeen"quote:
Serieus ja ?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
MVG staat al op het podium, bij RTL de tune nog niet gestart
quote:
quote:
RTL heeft verdomme bij het voetbal altijd haar zaakjes op orde en bij het darts benadelen ze de kijker standaard. Het is echt niet te geloven,quote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt stom, net lagen ze maar 5 seconde achter.. nu gewoon een paar minuten.
Over 3 jaar mag je ook een unibet account aanmaken.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RTL heeft verdomme bij het voetbal altijd haar zaakjes op orde en bij het darts benadelen ze de kijker standaard. Het is echt niet te geloven,
Tja, voetbal is heilig, daar mag je niet aanzitten. Nooit.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RTL heeft verdomme bij het voetbal altijd haar zaakjes op orde en bij het darts benadelen ze de kijker standaard. Het is echt niet te geloven,
Rot toch op manquote:
Als er "live" in beeld staat kun je klagen ja, geen idee of dat zo is nu, ik kijk streamquote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch op man. Die kutRTL moet eens beter werken op het gebied van 'live'. Dit is verdomme geen live, we lopen minstens een halve leg achter.
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ga klagen bij RTL op hun twitter account
Logisch tochquote:Op donderdag 18 april 2013 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
5 seconde lag kan ik wel mee leven maar ik ga niet 1 a 2 legs me bek houden omadt RTL zo amateuristisch is.
Dublinquote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef barocci het volgende:
Mooie partij en een prachtige sfeer daar in die zaal, waar spelen ze eigenlijk?
Dublin, 02quote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef barocci het volgende:
Mooie partij en een prachtige sfeer daar in die zaal, waar spelen ze eigenlijk?
Had het even gemist, lijkt me toch wel eens een gave bestemming voor een reisje maar ik had begrepen dat die zalen al in de zomer zijn uitverkochtquote:
137.5 zo uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:13 schreef Monolith het volgende:
Wat was het gemiddelde van v. Gerwen uiteindelijk?
heerlijkquote:
Op zich logisch als je zo'n wedstrijd met 14 - 0 wint.quote:
Dan pas ik opquote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pas op met zulke verwijzingen, meerdere users hebben een stadionverbod ermee opgelopen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pas op met zulke verwijzingen, meerdere users hebben een stadionverbod ermee opgelopen.
weet niemand, het is een groot raadsel.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef FortunaHome het volgende:
Waarom kiest RTL ervoor om achter te lopen eigenlijk? weet iemand dat?
Het begon al met dat gepruts met dat domme transport programma te lang laten doorlopen
Slechte zaak, adverteren met live en vervolgens gewoon niet live zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet niemand, het is een groot raadsel.
Ik heb wat tientjes op Van Gerwen gezet voor straksquote:
uhuhquote:Op donderdag 18 april 2013 21:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat chicken skin deed hij bewust als geintje
Op 1.5 bij unibet mehquote:Op donderdag 18 april 2013 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb wat tientjes op Van Gerwen gezet voor straks
Ah, dat kan. Maar toch slaat het nergens op dat ze bij deze pot wel live inschakelenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
10 seconde, maar dit is te overzien
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dat kan. Maar toch slaat het nergens op dat ze bij deze pot wel live inschakelen
ik vraag me alleen af waarom niet bij MvG - RvBquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wees blij dat ze weer bij liggen ..
Tja ik ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vraag me alleen af waarom niet bij MvG - RvB
Voor forums als dit is het kut, maar verder heeft de thuiskijker er weinig hinder van als ze iets achter liggen, de match bleef even goedquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vraag me alleen af waarom niet bij MvG - RvB
Dat klopt dan weer wel, niet iedereen zit het te volgen met internet erbij natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voor forums als dit is het kut, maar verder heeft de thuiskijker er weinig hinder van als ze iets achter liggen, de match bleef even goed
Phil zal er wel bijzitten denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Op basis van dit jaar Premier League zouden Thornton, Wade, van Barneveld & van Gerwen het wel verdienen om de play-offs te mogen spelen
Stop daarmee.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dat Thorngod het opeens opgaf.
Thor God > Thorngodquote:Op donderdag 18 april 2013 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dat Thorngod het opeens opgaf.
Op papier wel de minste wedstrijd van vandaag.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef tja77 het volgende:
Van Gerwen, Taylor en Wade zullen bij de laatste 4 zitten, de 4e speler zal OF Thornton OF van Barneveld zijn.
quote:
Taylor op 1 leg na goed voorspeldquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:51 schreef ejfaar het volgende:
voorspelling
Andy Hamilton - Phil Taylor 4-7
Raymond van Barneveld - Michael van Gerwen 4-7
Robert Thornton - James Wade 2-7
Simon Whitlock - Andy Hamilton 7-5
Raymond van Barneveld - Phil Taylor 5-7
Michael van Gerwen - Adrian Lewis 7-4
quote:
Wie had dat ooit gedachtquote:
Ik zet nooit geld inquote:Op donderdag 18 april 2013 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie had dat ooit gedacht
Als jij over een jaar niet op de Bahama's zit weet ik het ook niet meer hoor
quote:
Correct, en op Taylor nuquote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef Majkool het volgende:
Wij zetten liever op mvg @1.55 toch woodu
quote:
Ik hoop het ook, maar ik vrees van niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Robbiedd het volgende:
En toch zou het mooi zijn als Barney het flikt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Robbiedd het volgende:
En toch zou het mooi zijn als Barney er met 0-7 af gaat.
Als ze allebei 100+ gooien vind ik het sowieso leukquote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Robbiedd het volgende:
En toch zou het mooi zijn als Barney het flikt.
Dat zou ook leuk zijn jaquote:
Oh toch wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:44 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Kan af en toe een leg verschil tussen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |