Denk dat Barney niet op komtdagen als hij zometeen ook al geshaked word.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
Als hij zo blijft spelen gaat hij Barney schudden als een milkshake.
Ik zag hem stiekem naar zn mobiel loeren en smerig lachen ja.quote:
Ik word bijna moe van elke donderdagavond dat filmpje van Van Gerwen z'n bijna-twee-negendarters-achter-elkaarquote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Sky weet het weer mooi te brengen
Das net zoiets als moe worden van het herhalen van de goal van v. Basten tijdens het EK88quote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik word bijna moe van elke donderdagavond dat filmpje van Van Gerwen z'n bijna-twee-negendarters-achter-elkaar
Wat een kutgoal is het dan ook eigenlijk hè.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Das net zoiets als moe worden van het herhalen van de goal van v. Basten tijdens het EK88
Die herhaal je dan ook niet bij elke wedstrijd van het Nederlands elftal of elke wedstrijd van de club waarvan hij coach isquote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Das net zoiets als moe worden van het herhalen van de goal van v. Basten tijdens het EK88
Ja gelukkig zag hij zelf ook in dat hij een vrij beperkte voetballer was en stopte er op tijd mee.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een kutgoal is het dan ook eigenlijk hè.
Raakt hem helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een kutgoal is het dan ook eigenlijk hè.
RTL misgunt altijd de kijker op het gebied van darts. Voetbal kunnen ze nog wel goed verzorgen, maar ho maar met het DARTSquote:
Hahaquote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ho ho ho dit is niet Almelo waar zulke uitspraken gangbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |