Inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Scorpie het volgende:
Buch heeft wel ballen door te zeggen dat hij hem niet gelooft. Dat zou zomaar 'een reden' voor hem kunnen zijn.
Reken maar dat er 2 grote bewaarders staan, en het gevaarlijkste in die kamer de stoel is.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Scorpie het volgende:
Buch heeft wel ballen door te zeggen dat hij hem niet gelooft. Dat zou zomaar 'een reden' voor hem kunnen zijn.
Ik zat naar die koffie te kijken en dacht: hij gooit het zo in zijn gezicht als iets hem niet aan staat.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Reken maar dat er 2 grote bewaarders staan, en het gevaarlijkste in die kamer de stoel is.
Zal ook wel niet loeiheet geserveerd wordenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat naar die koffie te kijken en dacht: hij gooit het zo in zijn gezicht als iets hem niet aan staat.
Dacht ik ook aan jaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat naar die koffie te kijken en dacht: hij gooit het zo in zijn gezicht als iets hem niet aan staat.
Dat was mijn volgende gedachtequote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal ook wel niet loeiheet geserveerd worden.
en ik denk dat hij dan weer even in de eenzame opsluiting moetquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal ook wel niet loeiheet geserveerd worden.
Precies, maar ik heb zo'n vermoeden dat het daar niet bij bleef.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Drugshandel kan best eerlijk zijn natuurlijk.
Nee daarvoor zal je niet zo snel op die afdeling komen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, maar ik heb zo'n vermoeden dat het daar niet bij bleef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |