Inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Scorpie het volgende:
Buch heeft wel ballen door te zeggen dat hij hem niet gelooft. Dat zou zomaar 'een reden' voor hem kunnen zijn.
Reken maar dat er 2 grote bewaarders staan, en het gevaarlijkste in die kamer de stoel is.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Scorpie het volgende:
Buch heeft wel ballen door te zeggen dat hij hem niet gelooft. Dat zou zomaar 'een reden' voor hem kunnen zijn.
Ik zat naar die koffie te kijken en dacht: hij gooit het zo in zijn gezicht als iets hem niet aan staat.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Reken maar dat er 2 grote bewaarders staan, en het gevaarlijkste in die kamer de stoel is.
Zal ook wel niet loeiheet geserveerd wordenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat naar die koffie te kijken en dacht: hij gooit het zo in zijn gezicht als iets hem niet aan staat.
Dacht ik ook aan jaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat naar die koffie te kijken en dacht: hij gooit het zo in zijn gezicht als iets hem niet aan staat.
Dat was mijn volgende gedachtequote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal ook wel niet loeiheet geserveerd worden.
en ik denk dat hij dan weer even in de eenzame opsluiting moetquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal ook wel niet loeiheet geserveerd worden.
Precies, maar ik heb zo'n vermoeden dat het daar niet bij bleef.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Drugshandel kan best eerlijk zijn natuurlijk.
Nee daarvoor zal je niet zo snel op die afdeling komen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, maar ik heb zo'n vermoeden dat het daar niet bij bleef.
volgens mij had hij het over zijn schoonvaderquote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Willekeurige vreemden overhoop steken want dan ben je er vanaf.
En de daders waardoor het zogenaamd komt in hun eigen vet gaar laten koken.
Daar klopt iets niet.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volgens mij had hij het over zijn schoonvaderO
Ja maar dan zou je denken dat hij die zou neersteken.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volgens mij had hij het over zijn schoonvaderO
Dat bedoel ik. Maar die laat ie lopen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dan zou je denken dat hij die zou neersteken.
Ja precies. Ik begreep dat je dat bedoelde.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar die laat ie lopen.
Volgens mij was dat vluchten ook een eufemisme voor zelfmoord. Als ik het goed heb.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef donald_dick het volgende:
je spullen ophalen als je gevlucht bent
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef donald_dick het volgende:
buch gaat meteen in zijn geintreseerde houding zitten
volgens mij nietquote:Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was dat vluchten ook een eufemisme voor zelfmoord. Als ik het goed heb.
ik zag er 4 staan?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Er stonden aardig wat dozen met ontvlucht erop, zouden die allemaal ontsnapt zijn dan?
Allemaal met dezelfde datum, dus volgens mij gewoon van 1 gedetineerde.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Er stonden aardig wat dozen met ontvlucht erop, zouden die allemaal ontsnapt zijn dan?
Volgens mij hadden ze ook dezelfde datum - 1 persoon met meerdere dozen?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht er meer te zien. Omdat ze het erna ook over zelfmoord hadden bracht ik die 2 met elkaar in verband.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Allemaal met dezelfde datum, dus volgens mij gewoon van 1 gedetineerde.
Zelfmoord was "in afwachting van directie", niet "Ontvlucht"quote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht er meer te zien. Omdat ze het erna ook over zelfmoord hadden bracht ik die 2 met elkaar in verband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |