Als je dat niet doet heb je straks uberhaupt geen mensen meer om te wassenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef donald_dick het volgende:
Godsamme, dat dit kanouderen kunnen niet gewassen worden maar we kunnen met 6 man wel twee zinnen uit een brief bespreken
Niks, is gewoon een running gagquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen van (excuus) middelbare leeftijd en Dan.
Hij is toch ook niet in dezelfde ruimte geweestquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Buch wilde zelf niets met die gozer te maken hebben in deze serie.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef donald_dick het volgende:
Godsamme, dat dit kanouderen kunnen niet gewassen worden maar we kunnen met 6 man wel twee zinnen uit een brief bespreken
Ik vind 'm anders wel lekker hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks, is gewoon een running gag
En ik ben niet middelbaardammit.
Mja, maar dit was ook gewoon een Nederlander.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij is toch ook niet in dezelfde ruimte geweest
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks, is gewoon een running gag
En ik ben niet middelbaardammit.
Volgens mij zat hij toch echt in de zelfde zaal.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij is toch ook niet in dezelfde ruimte geweest
Beetje klein, maar niks mis mee. Maar het is gewoon grappig om dat elke keer te posten.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vind 'm anders wel lekker hoor
Dan moet je het audiofragment luisteren wat ie tegen de moeder van Theo zegt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
+ een paar jaar baardgroei, hoezo denken jullie dat dat hem niet was?
Ja dat is waar, het is een ukkie.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje klein, maar niks mis mee. Maar het is gewoon grappig om dat elke keer te posten.
voel je niks van zeggen ze we danquote:Op donderdag 11 april 2013 22:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja dat is waar, het is een ukkie.
Tenzij hij in z'n geheel klein is natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
voel je niks van zeggen ze we dan
Nee, werd bij ons ook niet gedaan. Is bij wet verboden tenzij uiterst gevaarlijk persoontje.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef delano.888 het volgende:
Dusse, in normale gevangenissen worden telefoongesprekken niet afgeluisterd en brieven ook niet gelezen? Lekker dan!
Kleine mannen grote jannenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:17 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Tenzij hij in z'n geheel klein is natuurlijk
Nee, dat nietquote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En grote mannen kleine jannen? Nee toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |