niks te doen in Somalië en gepestquote:Op donderdag 25 april 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom is ze dan naar Nederland gegaan? Had ze toch ook daar kunnen blijven?
Dan had ze ook bij haar tante kunnen gaan wonen toch? Waarom meteen in een relatie storten.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ouders vonden Nederland beter voor d'r
Wutquote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Is die griet wel helemaal goed in haar bovenkamer? .. lijkt wel alsof ze een steekje mist, het neigt zelfs lichtjes tegen down aan. En die gozer is een viezerik, als ie zijn bril opheeft doet ie me aan Dutroux denken. Onbegrijpelijk dat de ouders hierin meegaan.
Dat was een goede optie lijkt me, maar dat huis hadden ze toch overquote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan had ze ook bij haar tante kunnen gaan wonen toch? Waarom meteen in een relatie storten.
Gek hè?quote:
Ik vind het zielig.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat was een goede optie lijkt me, maar dat huis hadden ze toch over
Ik denk eigenlijk niet dat ze het gaat redden.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Weinig meisjes van haar leeftijd die het haar nadoen. Huis runnen, vwo6 afmaken met je familie op 8000km.
Ze zal best hulp hebben van d'r tante en haar ouders maar dan nog
Is haar keuze, wel fijn als je ouders die optie bieden. Ze heeft gelukquote:
Ze is erg verwend en vindt het best moeilijk om zonder personeel alles te regelen en te doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is haar keuze, wel fijn als je ouders die optie bieden. Ze heeft geluk
Oh jee. Hup naar BNWquote:Op donderdag 25 april 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Hij heeft een driehoekje op zjin hoofd.
Ongetwijfeld maar dat huis hadden ze toch al wslquote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie heeft dat huis eigenlijk ingericht voor hun? Ook pa en ma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |