SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Blijkbaar ben ik geen man dusquote:
Laatstaan een vrouw met een scheermesquote:Op donderdag 11 april 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever niet. Ik vind aanraken al doodeng.
Ik snap niet zo dat mannen naar een barbier durvenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laatstaan een vrouw met een scheermes
/kras
Ik heb wel eens een man geschoren, als je in een moorddadige bui bent dan biedt het perspectiefquote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laatstaan een vrouw met een scheermes
/kras
Ah, je bent gewoon heel oud.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al dusdanig ver geėvolueerd dat ik eigenlijk geen baardgroei meer heb.![]()
Nee, dan zou ik juist een paar stappen terug in de evolutie zijn.quote:
Ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op donderdag 11 april 2013 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik juist een paar stappen terug in de evolutie zijn.
Nee, maar wel een vinniiee.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn hoofd? Ik heb geen vin op mijn rug hoor
Scheelt een hoop geldquote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al dusdanig ver geėvolueerd dat ik eigenlijk geen baardgroei meer heb.![]()
Alleen maar voordelen dus.quote:
Ik moest zo lachen. In mijn hoofd.quote:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Volgens mij was lachte je gewoon hardopquote:Op donderdag 11 april 2013 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen. In mijn hoofd.
ik zou er voor tekenen om op.sommige plekken geen haargroei te hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen maar voordelen dus.
Hoe is het met jou?
Dankjequote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand hier heeft humor, behalve ik
Het kan altijd nóg minder ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
ik zou er voor tekenen om op.sommige plekken geen haargroei te hebben.
Alles is primamet jou?
Hihaho.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand hier heeft humor, behalve ik
Nee want telefoneren.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Volgens mij was lachte je gewoon hardop
Nee hoor. Ik moet niet zo lachen van de opmerking dat jij een Vinniee op je rug heb. De opmerking wanneer sommige dames van hier een Vinniee op hun rug zouden hebben daarentegen. Maar dat begint inmiddels ook al oud te worden.quote:
Beter apart dan helemaal geen eh!quote:
Nu pas erachter komen dat er iets mis met mij isquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je, als je daar al niet om kan lachen is er toch iets mis met je
Tering hee, ongestelt?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet niet zo lachen van de opmerking dat jij een Vinniee op je rug heb. De opmerking wanneer sommige dames van hier een Vinniee op hun rug zouden hebben daarentegen. Maar dat begint inmiddels ook al oud te worden.
Oh, dat kan ik niet ruiken natuurlijkquote:
Ja, behoorlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet niet zo lachen van de opmerking dat jij een Vinniee op je rug heb. De opmerking wanneer sommige dames van hier een Vinniee op hun rug zouden hebben daarentegen. Maar dat begint inmiddels ook al oud te worden.
Weet je wat ook oud begint te worden?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Frikandelbroodje als avondeten, jwz.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef muhahaha het volgende:
Sarcasme niet proeven van het beeldscherm af.
Krijgen jullie niets fatsoenlijks te vreten ofzo?
Whehehe... What is wrong with youquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu pas erachter komen dat er iets mis met mij is
Dat is wel een beetje weinig broeder en bovendien ongezond.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frikandelbroodje als avondeten, jwz.
Het waren er 2quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje weinig broeder en bovendien ongezond.
Ik heb verder alleen bier en pizza in huis.quote:
Dat weet je best.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe... What is wrong with you
Dalijk moeten ze je het huis uit takelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb verder alleen bier en pizza in huis.
Ow, en pepersaus.
Dan pas ga ik trainen. Constant Eye of the Tiger op enzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dalijk moeten ze je het huis uit takelen.
Dan ben je wel wat te laat.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan pas ga ik trainen. Constant Eye of the Tiger op enzo.
Als je een 6-pack fixed is dat ook knap hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is de comeback juist knapper.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan pas ga ik trainen. Constant Eye of the Tiger op enzo.
Deed Rocky ook aan squatten?quote:
Dat is niet mijn doel. Mijn doel is om het vet kwijt te raken.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je een 6-pack fixed is dat ook knap hoor.
Je kunt er beter voor zorgen dat het er nooit aankomt. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is niet mijn doel. Mijn doel is om het vet kwijt te raken.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je wat ook oud begint te worden?
Daar ben ik 10 jaar te laat mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt er beter voor zorgen dat het er nooit aankomt. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af.
Jij hebt niet zoveel vetjens hoor. Niet zo vissen naar complimentjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik 10 jaar te laat mee.
Ahh, ik kan er niet tegen als je sip kijkt.quote:
Ik heb gewoon overgewicht. Er moet 5-10 kilo af.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt niet zoveel vetjens hoor. Niet zo vissen naar complimentjes.
Geen frikandellen eten dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gewoon overgewicht. Er moet 5-10 kilo af.
Het is waar, en daarnaast nog eens een topic waar goede comebacks net zo zeldzaam zijn als bekeerbare lesbiėnnes. Wat doen wij hier eigenlijk nog?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ahh, ik kan er niet tegen als je sip kijkt.
Zie hier:quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed Rocky ook aan squatten?
[..]
Dat is niet mijn doel. Mijn doel is om het vet kwijt te raken.
Ik praat hier met andere mensen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Het is waar, en daarnaast nog eens een topic waar goede comebacks net zo zeldzaam zijn als bekeerbare lesbiėnnes. Wat doen wij hier eigenlijk nog?
Dat is waarquote:
Als je gewoon in Leiden was gaan wonen, was dit nooit gebeurd natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Het is waar, en daarnaast nog eens een topic waar goede comebacks net zo zeldzaam zijn als bekeerbare lesbiėnnes. Wat doen wij hier eigenlijk nog?
Ik ben bekeerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Hier wellicht wat duidelijker en ook back squat ipv front
[ afbeelding ]
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:31 schreef muhahaha het volgende:
Mijn broer is naar The Host geweest.
Ik had hem nog zo gewaarschuwt om NIET te gaan want deze film komt van dezelfde schrijfster als de Twilight saga.
Hij vond er niks aan.
VERASSING!
DAT geloven we dus niet hequote:
Net wakkerquote:
Dan kan je me beter appen ofzo hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef muhahaha het volgende:
I need Huppel.
Let's make a grammatical error.
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef muhahaha het volgende:
I need Huppel.
Let's make a grammatical error.
Ik maak ze liever niet meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan je me beter appen ofzo hoor
Hoe noem jij het dan?quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn moeder heeft een heel gesprek met mn "stalker" over kikkers en dat ik op zoek moet naar de prins en anti-ajax
Ik vind het niet zo heel geweldig hoorquote:
Ik vind het wel grappigquote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel geweldig hoor
Dan ga je mee kletsen met zequote:
Inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben ZO blij dat mijn moeder geen facebook heeft...
Echt hequote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
TopGear blijft een geweldig programma
BBC zeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
TopGear blijft een geweldig programma
Nee Veronica, oudere aflevering al.quote:
Oh die afleveringquote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee Veronica, oudere aflevering al.
Ze gingen kijken of een Kia een geschikte auto zou zijn. Iets wat je alleen kan testen door te kijken of je er een gitaar op kan aansluiten en of Detective John McClane de toeter kan vinden natuurlijk.
Mooi tochquote:
YESquote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Als je gewoon in Leiden was gaan wonen, was dit nooit gebeurd natuurlijk.
[..]
Ik ben bekeerd.
Sowieso hebben die lui altijd van die geniale dingenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Even Eric Clapton regelen om te kijken of je een gitaar op een auto kan aansluiten want dat is natuurlijk heeeeeeeeeeeel belangrijk om te weten!!
Ik hou drvanquote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso hebben die lui altijd van die geniale dingen
Ik heb in Oegstgeest gewoond, mang.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
YES
Ik laat in de zomer mijn ogen laseren in Oestgeest (vlak bij Leiden je weet) Als je wil kan ik dan personal trainer zijn
Ik gok 200kgquote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb in Oegstgeest gewoond, mang.
Wat is je oogsterkte nu?
-2 en -2,25quote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb in Oegstgeest gewoond, mang.
Wat is je oogsterkte nu?
Je kan ook een keer besluiten om al het gedwonloade te gaan kijken.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde alle seizoenen van Top Gear gaan downloaden, maar dat zijn er een beetje veel
Ik heb gisteren een paar films gekeken. Maar films vind ik meestal zo lang durenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan ook een keer besluiten om al het gedwonloade te gaan kijken.
Volgens mij vergeet je dat gedeelte elke keer
Vroeger duurde elke film ongeveer 90 minutenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een paar films gekeken. Maar films vind ik meestal zo lang duren
Ja zoiets jaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger duurde elke film ongeveer 90 minuten![]()
Tegenwoordig is dat de lengte van de voorfilmpjes
Als ik in mn eentje film kijk dan flikker ik in slaapquote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja zoiets ja![]()
Vaak heb ik ook gewoon geen zin om film te kijken als ik 'm eenmaal op heb gezet
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik in mn eentje film kijk dan flikker ik in slaap![]()
Als er iemand bij is kan ik gerust een filmmarathon houden
Top Gearquote:
Wij zijn 2 geweldige vrouwenquote:
Heldquote:
Ik zal dat binnenkort eens aanschaffen ja. Nu ligt het hier nog vol met Hardcore IPA en Hertog Jan.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Held![]()
Ik heb niks meer gehoord van de slijter hier dus ik denk niet dat ie aan 77 lager kan komen
Ik wil ook HJ!!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zal dat binnenkort eens aanschaffen ja. Nu ligt het hier nog vol met Hardcore IPA en Hertog Jan.
Mag niet!quote:
Oh, ieuw.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag niet!
Iets met biohazard! Teveel snot enz
Mooi, des te meer HJ er voor mij over blijftquote:
Godverdommequote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit moest ik gewoon even delen met jullie![]()
Ik moest namelijk best wel keihard lachen om Muhahaha![]()
[ afbeelding ]
Prachtig tochquote:
Smoesjes schatquote:
Het is wel zo eigenlijk...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smoesjes schat![]()
Hij is gewoon prachtig!!
Pareltje wel jaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Samzz het volgende:
Aankomen met hoe je glijden moet vervoegen. Briljant.
Nee hoor lieverd, we houden wel van jequote:
Haten op Vin heeft geen zin, die moet je zelf laten nadenken. Hij is nog jong, voor hem heb ik nog hoop. Jij bent oud, jij bent niet meer te reddenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht gewoon, verklaard van vin moet wel goed zijn anders gaat huppel altijd zo haten.
Ja, dan moet het gleed wel zijn.
ZATEN ZE ALLEBEI TE DUBBEN DAAR HIHAHO ARME MUHAHAH IN DE VAL.
Penis penis penis penis penis penis penis. Dit is mijn intercom!quote:
Je blijft het wel proberen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haten op Vin heeft geen zin, die moet je zelf laten nadenken. Hij is nog jong, voor hem heb ik nog hoop. Jij bent oud, jij bent niet meer te redden
Ze zaten niet te dubben, Huppel liet Vin zelf nadenkenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht gewoon, verklaard van vin moet wel goed zijn anders gaat huppel altijd zo haten.
Nee, op jou doe ik gewoon hatenquote:
Dat dus!!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zaten niet te dubben, Huppel liet Vin zelf nadenken.
Ik wil ook zo een fluwelen behandeling.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zaten niet te dubben, Huppel liet Vin zelf nadenken.
Daarvoor moet je bij je vriendin zijn, niet bij Huppel.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil ook zo een fluwelen behandeling.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
We zijn beide van school af. Ik zie het punt niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, op jou doe ik gewoon haten![]()
Jij bent verdorie 33, jij hoort het te weten
Zal die zijn foutjes wel herkennen?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij je vriendin zijn, niet bij Huppel.
Die leest daaroverheen, net als ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij je vriendin zijn, niet bij Huppel.
Fysiek?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We zijn beide van school af. Ik zie het punt niet.
Je moest eens weten wat voor teksten mijn leidinggevende fabriceert. Vanmiddag vroeg ie nog hoe je physiek schreef.
Man is in de 40.
Ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal die zijn foutjes wel herkennen?
Awesomequote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haten op Vin heeft geen zin, die moet je zelf laten nadenken. Hij is nog jong, voor hem heb ik nog hoop. Jij bent oud, jij bent niet meer te redden
Geen flauw ideequote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal die zijn foutjes wel herkennen?
quote:
Uhmquote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die leest daaroverheen, net als ik.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, op jou doe ik gewoon haten![]()
Jij bent verdorie 33, jij hoort het te weten
[..]
Dat dus!!
Doe ik bij mijn zoon ook altijd. Zoiets werkt best goed bij pubers
Mja, ik heb misschien andere wegen bewandelt?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Het punt is dat wij 13 jaar voorlopen op Vin. Het onderwijs was toen veel beter maar dankzij jou merkt niemand daar nog iets van
Ze let daar niet zo op zoals jij.quote:
Uhm ik heb echt geen hoog onderwijs genoten hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, ik heb misschien andere wegen bewandelt?
Het werkt tochquote:
Dude! Bewandeld.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, ik heb misschien andere wegen bewandelt?
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb echt geen hoog onderwijs genoten hoor![]()
En![]()
Ik ontdekte feestjes en drank. Heb "met moeite" de MAVO kunnen halenquote:
Wat scheelt het?quote:
Kinders van nu weten niet eens wat mavo is joh.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ontdekte feestjes en drank. Heb "met moeite" de MAVO kunnen halen
Mijn basisschool was crap, toen ik naar 's-Hertogenbosch kwam waren ze verbaasd dat mijn achterstand zo groot was. En nee, daar kan ik niks aan doen. Ik kreeg laag LBO advies mee toendertijd.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ontdekte feestjes en drank. Heb "met moeite" de MAVO kunnen halen
Mijn basisschool was ook baggerquote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn basisschool was crap, toen ik naar 's-Hertogenbosch kwam waren ze verbaasd dat mijn achterstand zo groot was. En nee, daar kan ik niks aan doen. Ik kreeg laag LBO advies mee toendertijd.
Verder vond ik Nederlands altijd saai. Dat was ook niet echt bevorderend.
Ze hebben door dat VMBO een faalactie was dus MAVO is weer aan het terugkomenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kinders van nu weten niet eens wat mavo is joh.
Nee, MAVO was terug. Nu is het weer VMBOquote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn basisschool was ook bagger![]()
Ik heb het gepresteerd om 3 jaar op rij een krap zesje op mijn rapport te krijgen voor Nederlands
[..]
Ze hebben door dat VMBO een faalactie was dus MAVO is weer aan het terugkomen
De chicks van kaderquote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het gepresteerd om 3 jaar op rij een krap zesje op mijn rapport te krijgen voor Nederlands
[..]
Ze hebben door dat VMBO een faalactie was dus MAVO is weer aan het terugkomen
Wat een non-argumentquote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Genoeg om een kind te kunnen produceren
Liep je ook zo enorm achter dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat is dus niet meteen de norm voor heel NL hequote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, MAVO was terug. Nu is het weer VMBO
Althans bij m'n zusje op school.
Ik ging naar het middelbare met het advies: verstand van een VWO-leerling, prestaties van een LTS-leerlingquote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Liep je ook zo enorm achter dan?
Ik kwam van LOM naar LOM overigens. Altijd op gezeten terwijl dat achteraf eigenlijk helemaal niet nodig was.
Nu wel, toen ik net zo oud als hij nu is was nietquote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een non-argument![]()
Mijn zoon kan ook een kind produceren.
Nee. Dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dus niet meteen de norm voor heel NL he
Dan ben je toch zelf verwijtbaar?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging naar het middelbare met het advies: verstand van een VWO-leerling, prestaties van een LTS-leerling
Kan je die zin even herformulerenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu wel, toen ik net zo oud als hij nu is was niet
Ik zie serieus nu pas dat jij Patrick als UI hebt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu wel, toen ik net zo oud als hij nu is was niet
LTS Staalbouwquote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging naar het middelbare met het advies: verstand van een VWO-leerling, prestaties van een LTS-leerling
Ik heb een concentratie probleemquote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ben je toch zelf verwijtbaar?
Aan je intellect heeft het niet gelegen.
Sorryquote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je die zin even herformuleren
Dat heb ik al aardig lang zo geloof ikquote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie serieus nu pas dat jij Patrick als UI hebt.
Hm of een gebrek aan interesse?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een concentratie probleem![]()
Volgens de standaard van nu had ik vast wel een stempel als ADHD ofzo gehad
Ik had denk ik een bingokaart wel volgekregen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een concentratie probleem![]()
Volgens de standaard van nu had ik vast wel een stempel als ADHD ofzo gehad
Jij kon als bijna 15-jarige wel kinderen produceren en mijn zoon kan dat niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry
Toen ik net zo oud was als hij nu is, kon ik het wel en hij niet.
Jawel. Op dat moment was hij 6 jaar jonger, toen kon hij dat niet en ik wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kon als bijna 15-jarige wel kinderen produceren en mijn zoon kan dat niet?
Wel 2 ookquote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had denk ik een bingokaart wel volgekregen.
Mind all over the place ofzoquote:
Hij snapt zichzelf volgens mij ook niet meerquote:Op donderdag 11 april 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel grappig dat je het blijft proberen. Ik volg je ook niet meer.
Het is nog steeds een non-argument dusquote:Op donderdag 11 april 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel. Op dat moment was hij 6 jaar jonger, toen kon hij dat niet en ik wel.
Jawelquote:Op donderdag 11 april 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij snapt zichzelf volgens mij ook niet meer
Ja, dat is zo. Ik ben een gekke jongen, niet geheel geschikt gemaakt voor deze wereld.quote:
Zullen we allebei terug naar school gaan?quote:
Neequote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog steeds een non-argument dus
Ik kijk nooit echt naar UI's, ik zie een roze vlek en denk 'ah, da's Vinnie'.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik al aardig lang zo geloof ik
Ik ben gediplomeerd secretaressequote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zullen we allebei terug naar school gaan?
Jij om een richting op te gaan, ik om op te frissen.(en een andere richting
)
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je moeder gewoon aan je "stalker" vraagt of hij misschien de status "vriendje" zou kunnen krijgen![]()
Ik ga mij nu ophangen in het trapgat terwijl ik mijn polsen bewerk met een scheermesje!!
Herkenbaarquote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk nooit echt naar UI's, ik zie een roze vlek en denk 'ah, da's Vinnie'.
Is dat wat je wilt?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gediplomeerd secretaresse
Jouw moeder doet het niet openbaar!!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vond je ook alweer van mijn moeder?
Dat heb ik dus ook bij anderen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk nooit echt naar UI's, ik zie een roze vlek en denk 'ah, da's Vinnie'.
Ja, nu nog een baan erin vindenquote:
Zou ze dat dan niet beter aan jou kunnen vragen in plaats van aan je stalker?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je moeder gewoon aan je "stalker" vraagt of hij misschien de status "vriendje" zou kunnen krijgen![]()
Ik ga mij nu ophangen in het trapgat terwijl ik mijn polsen bewerk met een scheermesje!!
Ik heb daar zo geen beeld bij he, ik weet niet waarom niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, nu nog een baan erin vinden
Ik vind dit toch wel een stapje ergerquote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw moeder doet het niet openbaar!!
Maar die wil mij meteen uitnodigen bij allemaal familiedingenDas heus wel erg!!
Heb ik bij 97% van de beroepen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb daar zo geen beeld bij he, ik weet niet waarom niet.
Ik bedoel huppel als secretaresse.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik bij 97% van de beroepen.
Bij de functie van secretaresse of bij mij als secretaresse?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb daar zo geen beeld bij he, ik weet niet waarom niet.
Hoihoiquote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Stom schoolwerk. Ik wil niet meer.En moet nog zoveel, hahaha.
Nou ja zegquote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel huppel als secretaresse.
Huppel zie ik meer als chef, iedereen alles vertellen wat ie moet doen.
Dat 2e, ik bedoel het niet negatief hoor. Ik vind je gewoon te dominant voor een beroep als dat.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de functie van secretaresse of bij mij als secretaresse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo die is stil. Achterlijk wijf
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee, het is al een tijdje geledenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hai! Doe je het nog een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Stom schoolwerk. Ik wil niet meer.En moet nog zoveel, hahaha.
Een goede secretaresse werkt zelfstandig en heeft geen orders van de baas nodig hequote:Op donderdag 11 april 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat 2e, ik bedoel het niet negatief hoor. Ik vind je gewoon te dominant voor een beroep als dat.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dus dat MSN ermee genokt was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo die is stil. Achterlijk wijfBeter onethisch dan oneetbaar
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo die is stil. Achterlijk wijf![]()
Precies, die weet wat ze moet doen nog voor de baas erom vraagt. Secretaresse is zo ongeveer het meest ondergewaardeerde beroep in de wereld.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een goede secretaresse werkt zelfstandig en heeft geen orders van de baas nodig he
weeeeeeeeeeeeejooooooooooooooooquote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef arachide. het volgende:
Ik kom morgen niet naar de meet, was dat al door?
Je mag niet langskomen hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef arachide. het volgende:
Dat is FB chatquote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat MSN ermee genokt was?
Ik kan je garanderen dat het nu minstens een week gaat duren voor ze weer normaal op mijn fb durft te reageren!quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef arachide. het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies, die weet wat ze moet doen nog voor de baas erom vraagt. Secretaresse is zo ongeveer het meest ondergewaardeerde beroep in de wereld.
En terecht. Zoiets doe je niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is FB chat
[..]
Ik kan je garanderen dat het nu minstens een week gaat duren voor ze weer normaal op mijn fb durft te reageren!
Er is ook een kans dat straks mijn telefoon overgaat en ze heel nederig excuses gaat maken.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, het is al een tijdje geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het met jou goed gaat! Mja, met mij verder ook wel hoor. Ook heel druk met allemaal sociaal leven buiten fok om enzo.
Een map samenstellen voor een meisje wat heel veel algemene ontwikkeling mist omdat ze haar moeder op jonge leeftijd verloren is. Op zich helemaal niet vervelend, maar bronvermelding vinden. En er een samenhangend verhaal van maken. En het morgen inleveren.quote:![]()
De meet gaat niet door, is ook al een halve rel over geweestquote:
Ik ga zo even op haar FB inloggen want ik zie haar er nog wel voor aan dat ze nu gezellig zit te pm-en met hemquote:
Waarom gaat ie niet door?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De meet gaat niet door, is ook al een halve rel over geweest
Soms is meelezen.genoeg.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom kom je niet eerder meesmullen dan.
Ai, succes dan. Deadlines zuigen, maar maken je wel productief.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Een map samenstellen voor een meisje wat heel veel algemene ontwikkeling mist omdat ze haar moeder op jonge leeftijd verloren is. Op zich helemaal niet vervelend, maar bronvermelding vinden. En er een samenhangend verhaal van maken. En het morgen inleveren.
Muhahaha kan niet ofzoquote:
Mja, gaat alweer wat beterquote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Fijn dat het met jou goed gaat! Mja, met mij verder ook wel hoor. Ook heel druk met allemaal sociaal leven buiten fok om enzo.
Oh sorryquote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij gaat niet door... je kan ook via pm reageren.
Dat zou pas erg zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo even op haar FB inloggen want ik zie haar er nog wel voor aan dat ze nu gezellig zit te pm-en met hem
Ik zie dat ik je niet had meegenomen in de pm, sorry.quote:
Dat was gewoon grappig!!quote:
Ja, ik had ook tijd genoeg dus het is mijn eigen schuld. Ik ben gewoon zo bang dat het niet goed genoeg is.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ai, succes dan. Deadlines zuigen, maar maken je wel productief.
quote:
Dat is dan wel weer een leuk uitzichtquote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik had ook tijd genoeg dus het is mijn eigen schuld. Ik ben gewoon zo bang dat het niet goed genoeg is.Gewoon even doorbikkelen, dan is het klaar en kan ik morgen mijn nieuwe telefoon halen en lekker lasergamen.
Veel plezier dan morgen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik had ook tijd genoeg dus het is mijn eigen schuld. Ik ben gewoon zo bang dat het niet goed genoeg is.Gewoon even doorbikkelen, dan is het klaar en kan ik morgen mijn nieuwe telefoon halen en lekker lasergamen.
Ja joh. Vet eng.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, gaat alweer wat beter![]()
Mooi zo.Sociaal leven. was da? Is dat iets met mensen?
Ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een leuk uitzicht
Dat komt sowieso wel goed. Als ik nog enige energie heb.quote:
1 keer proberen en ik kneus zijn andere pols.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha niet te hard in die wangetjes knijpen he![]()
Nee, zal ik niet doenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha niet te hard in die wangetjes knijpen he![]()
Sarcasme.quote:
Oh kut, ik haalde 2 dingen door elkaarquote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sarcasme.Maar ja, het is ook echt leuk, maar wel heftig, gecombineerd met stage. Ik houd niet heel veel tijd voor mezelf over.
Ik moest sowieso als misschien in de lijst maar dat werd telkens niet aangepastquote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie dat ik je niet had meegenomen in de pm, sorry.
Aangezien je op de andere niet had gereageerd had ik het idee gekregen dat je niet meer wilde.
Mag ik het doen dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 keer proberen en ik kneus zijn andere pols.
Ik heb geen pm ontvangen daarover.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moest sowieso als misschien in de lijst maar dat werd telkens niet aangepast
Ik kan niet eens hard knijpen met rechts momenteelquote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 keer proberen en ik kneus zijn andere pols.
Jij wel maar alleen mijn wangen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik het doen dan?
In je wangen knijpen, niet Vin zijn pols kneuzen...
Aaaawe koetsiekoetsiekoe
He hoe gaat het met je woning eigenlijk?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moest sowieso als misschien in de lijst maar dat werd telkens niet aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |