SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Blijkbaar ben ik geen man dusquote:
Laatstaan een vrouw met een scheermesquote:Op donderdag 11 april 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever niet. Ik vind aanraken al doodeng.
Ik snap niet zo dat mannen naar een barbier durvenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laatstaan een vrouw met een scheermes
/kras
Ik heb wel eens een man geschoren, als je in een moorddadige bui bent dan biedt het perspectiefquote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laatstaan een vrouw met een scheermes
/kras
Ah, je bent gewoon heel oud.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al dusdanig ver geėvolueerd dat ik eigenlijk geen baardgroei meer heb.![]()
Nee, dan zou ik juist een paar stappen terug in de evolutie zijn.quote:
Ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op donderdag 11 april 2013 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik juist een paar stappen terug in de evolutie zijn.
Nee, maar wel een vinniiee.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn hoofd? Ik heb geen vin op mijn rug hoor
Scheelt een hoop geldquote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al dusdanig ver geėvolueerd dat ik eigenlijk geen baardgroei meer heb.![]()
Alleen maar voordelen dus.quote:
Ik moest zo lachen. In mijn hoofd.quote:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Volgens mij was lachte je gewoon hardopquote:Op donderdag 11 april 2013 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen. In mijn hoofd.
ik zou er voor tekenen om op.sommige plekken geen haargroei te hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen maar voordelen dus.
Hoe is het met jou?
Dankjequote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand hier heeft humor, behalve ik
Het kan altijd nóg minder ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
ik zou er voor tekenen om op.sommige plekken geen haargroei te hebben.
Alles is primamet jou?
Hihaho.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand hier heeft humor, behalve ik
Nee want telefoneren.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Volgens mij was lachte je gewoon hardop
Nee hoor. Ik moet niet zo lachen van de opmerking dat jij een Vinniee op je rug heb. De opmerking wanneer sommige dames van hier een Vinniee op hun rug zouden hebben daarentegen. Maar dat begint inmiddels ook al oud te worden.quote:
Beter apart dan helemaal geen eh!quote:
Nu pas erachter komen dat er iets mis met mij isquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je, als je daar al niet om kan lachen is er toch iets mis met je
Tering hee, ongestelt?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet niet zo lachen van de opmerking dat jij een Vinniee op je rug heb. De opmerking wanneer sommige dames van hier een Vinniee op hun rug zouden hebben daarentegen. Maar dat begint inmiddels ook al oud te worden.
Oh, dat kan ik niet ruiken natuurlijkquote:
Ja, behoorlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet niet zo lachen van de opmerking dat jij een Vinniee op je rug heb. De opmerking wanneer sommige dames van hier een Vinniee op hun rug zouden hebben daarentegen. Maar dat begint inmiddels ook al oud te worden.
Weet je wat ook oud begint te worden?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Frikandelbroodje als avondeten, jwz.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef muhahaha het volgende:
Sarcasme niet proeven van het beeldscherm af.
Krijgen jullie niets fatsoenlijks te vreten ofzo?
Whehehe... What is wrong with youquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu pas erachter komen dat er iets mis met mij is
Dat is wel een beetje weinig broeder en bovendien ongezond.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frikandelbroodje als avondeten, jwz.
Het waren er 2quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje weinig broeder en bovendien ongezond.
Ik heb verder alleen bier en pizza in huis.quote:
Dat weet je best.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe... What is wrong with you
Dalijk moeten ze je het huis uit takelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb verder alleen bier en pizza in huis.
Ow, en pepersaus.
Dan pas ga ik trainen. Constant Eye of the Tiger op enzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dalijk moeten ze je het huis uit takelen.
Dan ben je wel wat te laat.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan pas ga ik trainen. Constant Eye of the Tiger op enzo.
Als je een 6-pack fixed is dat ook knap hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is de comeback juist knapper.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan pas ga ik trainen. Constant Eye of the Tiger op enzo.
Deed Rocky ook aan squatten?quote:
Dat is niet mijn doel. Mijn doel is om het vet kwijt te raken.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je een 6-pack fixed is dat ook knap hoor.
Je kunt er beter voor zorgen dat het er nooit aankomt. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is niet mijn doel. Mijn doel is om het vet kwijt te raken.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je wat ook oud begint te worden?
Daar ben ik 10 jaar te laat mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt er beter voor zorgen dat het er nooit aankomt. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af.
Jij hebt niet zoveel vetjens hoor. Niet zo vissen naar complimentjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik 10 jaar te laat mee.
Ahh, ik kan er niet tegen als je sip kijkt.quote:
Ik heb gewoon overgewicht. Er moet 5-10 kilo af.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt niet zoveel vetjens hoor. Niet zo vissen naar complimentjes.
Geen frikandellen eten dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gewoon overgewicht. Er moet 5-10 kilo af.
Het is waar, en daarnaast nog eens een topic waar goede comebacks net zo zeldzaam zijn als bekeerbare lesbiėnnes. Wat doen wij hier eigenlijk nog?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ahh, ik kan er niet tegen als je sip kijkt.
Zie hier:quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed Rocky ook aan squatten?
[..]
Dat is niet mijn doel. Mijn doel is om het vet kwijt te raken.
Ik praat hier met andere mensen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Het is waar, en daarnaast nog eens een topic waar goede comebacks net zo zeldzaam zijn als bekeerbare lesbiėnnes. Wat doen wij hier eigenlijk nog?
Dat is waarquote:
Als je gewoon in Leiden was gaan wonen, was dit nooit gebeurd natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Het is waar, en daarnaast nog eens een topic waar goede comebacks net zo zeldzaam zijn als bekeerbare lesbiėnnes. Wat doen wij hier eigenlijk nog?
Ik ben bekeerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Hier wellicht wat duidelijker en ook back squat ipv front
[ afbeelding ]
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:31 schreef muhahaha het volgende:
Mijn broer is naar The Host geweest.
Ik had hem nog zo gewaarschuwt om NIET te gaan want deze film komt van dezelfde schrijfster als de Twilight saga.
Hij vond er niks aan.
VERASSING!
DAT geloven we dus niet hequote:
Net wakkerquote:
Dan kan je me beter appen ofzo hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef muhahaha het volgende:
I need Huppel.
Let's make a grammatical error.
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef muhahaha het volgende:
I need Huppel.
Let's make a grammatical error.
Ik maak ze liever niet meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan je me beter appen ofzo hoor
Hoe noem jij het dan?quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn moeder heeft een heel gesprek met mn "stalker" over kikkers en dat ik op zoek moet naar de prins en anti-ajax
Ik vind het niet zo heel geweldig hoorquote:
Ik vind het wel grappigquote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel geweldig hoor
Dan ga je mee kletsen met zequote:
Inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben ZO blij dat mijn moeder geen facebook heeft...
Echt hequote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
TopGear blijft een geweldig programma
BBC zeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
TopGear blijft een geweldig programma
Nee Veronica, oudere aflevering al.quote:
Oh die afleveringquote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee Veronica, oudere aflevering al.
Ze gingen kijken of een Kia een geschikte auto zou zijn. Iets wat je alleen kan testen door te kijken of je er een gitaar op kan aansluiten en of Detective John McClane de toeter kan vinden natuurlijk.
Mooi tochquote:
YESquote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Als je gewoon in Leiden was gaan wonen, was dit nooit gebeurd natuurlijk.
[..]
Ik ben bekeerd.
Sowieso hebben die lui altijd van die geniale dingenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Even Eric Clapton regelen om te kijken of je een gitaar op een auto kan aansluiten want dat is natuurlijk heeeeeeeeeeeel belangrijk om te weten!!
Ik hou drvanquote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso hebben die lui altijd van die geniale dingen
Ik heb in Oegstgeest gewoond, mang.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
YES
Ik laat in de zomer mijn ogen laseren in Oestgeest (vlak bij Leiden je weet) Als je wil kan ik dan personal trainer zijn
Ik gok 200kgquote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb in Oegstgeest gewoond, mang.
Wat is je oogsterkte nu?
-2 en -2,25quote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb in Oegstgeest gewoond, mang.
Wat is je oogsterkte nu?
Je kan ook een keer besluiten om al het gedwonloade te gaan kijken.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde alle seizoenen van Top Gear gaan downloaden, maar dat zijn er een beetje veel
Ik heb gisteren een paar films gekeken. Maar films vind ik meestal zo lang durenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan ook een keer besluiten om al het gedwonloade te gaan kijken.
Volgens mij vergeet je dat gedeelte elke keer
Vroeger duurde elke film ongeveer 90 minutenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een paar films gekeken. Maar films vind ik meestal zo lang duren
Ja zoiets jaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger duurde elke film ongeveer 90 minuten![]()
Tegenwoordig is dat de lengte van de voorfilmpjes
Als ik in mn eentje film kijk dan flikker ik in slaapquote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja zoiets ja![]()
Vaak heb ik ook gewoon geen zin om film te kijken als ik 'm eenmaal op heb gezet
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik in mn eentje film kijk dan flikker ik in slaap![]()
Als er iemand bij is kan ik gerust een filmmarathon houden
Top Gearquote:
Wij zijn 2 geweldige vrouwenquote:
Heldquote:
Ik zal dat binnenkort eens aanschaffen ja. Nu ligt het hier nog vol met Hardcore IPA en Hertog Jan.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Held![]()
Ik heb niks meer gehoord van de slijter hier dus ik denk niet dat ie aan 77 lager kan komen
Ik wil ook HJ!!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zal dat binnenkort eens aanschaffen ja. Nu ligt het hier nog vol met Hardcore IPA en Hertog Jan.
Mag niet!quote:
Oh, ieuw.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag niet!
Iets met biohazard! Teveel snot enz
Mooi, des te meer HJ er voor mij over blijftquote:
Godverdommequote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit moest ik gewoon even delen met jullie![]()
Ik moest namelijk best wel keihard lachen om Muhahaha![]()
[ afbeelding ]
Prachtig tochquote:
Smoesjes schatquote:
Het is wel zo eigenlijk...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smoesjes schat![]()
Hij is gewoon prachtig!!
Pareltje wel jaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Samzz het volgende:
Aankomen met hoe je glijden moet vervoegen. Briljant.
Nee hoor lieverd, we houden wel van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |