SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Blijkbaar ben ik geen man dusquote:
Laatstaan een vrouw met een scheermesquote:Op donderdag 11 april 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever niet. Ik vind aanraken al doodeng.
Ik snap niet zo dat mannen naar een barbier durvenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laatstaan een vrouw met een scheermes
/kras
Ik heb wel eens een man geschoren, als je in een moorddadige bui bent dan biedt het perspectiefquote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laatstaan een vrouw met een scheermes
/kras
Ah, je bent gewoon heel oud.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al dusdanig ver geėvolueerd dat ik eigenlijk geen baardgroei meer heb.![]()
Nee, dan zou ik juist een paar stappen terug in de evolutie zijn.quote:
Ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op donderdag 11 april 2013 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik juist een paar stappen terug in de evolutie zijn.
Nee, maar wel een vinniiee.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn hoofd? Ik heb geen vin op mijn rug hoor
Scheelt een hoop geldquote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al dusdanig ver geėvolueerd dat ik eigenlijk geen baardgroei meer heb.![]()
Alleen maar voordelen dus.quote:
Ik moest zo lachen. In mijn hoofd.quote:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Volgens mij was lachte je gewoon hardopquote:Op donderdag 11 april 2013 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen. In mijn hoofd.
ik zou er voor tekenen om op.sommige plekken geen haargroei te hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen maar voordelen dus.
Hoe is het met jou?
Dankjequote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand hier heeft humor, behalve ik
Het kan altijd nóg minder ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
ik zou er voor tekenen om op.sommige plekken geen haargroei te hebben.
Alles is primamet jou?
Hihaho.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand hier heeft humor, behalve ik
Nee want telefoneren.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Volgens mij was lachte je gewoon hardop
Nee hoor. Ik moet niet zo lachen van de opmerking dat jij een Vinniee op je rug heb. De opmerking wanneer sommige dames van hier een Vinniee op hun rug zouden hebben daarentegen. Maar dat begint inmiddels ook al oud te worden.quote:
Beter apart dan helemaal geen eh!quote:
Nu pas erachter komen dat er iets mis met mij isquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je, als je daar al niet om kan lachen is er toch iets mis met je
Tering hee, ongestelt?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet niet zo lachen van de opmerking dat jij een Vinniee op je rug heb. De opmerking wanneer sommige dames van hier een Vinniee op hun rug zouden hebben daarentegen. Maar dat begint inmiddels ook al oud te worden.
Oh, dat kan ik niet ruiken natuurlijkquote:
Ja, behoorlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet niet zo lachen van de opmerking dat jij een Vinniee op je rug heb. De opmerking wanneer sommige dames van hier een Vinniee op hun rug zouden hebben daarentegen. Maar dat begint inmiddels ook al oud te worden.
Weet je wat ook oud begint te worden?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Frikandelbroodje als avondeten, jwz.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef muhahaha het volgende:
Sarcasme niet proeven van het beeldscherm af.
Krijgen jullie niets fatsoenlijks te vreten ofzo?
Whehehe... What is wrong with youquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu pas erachter komen dat er iets mis met mij is
Dat is wel een beetje weinig broeder en bovendien ongezond.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frikandelbroodje als avondeten, jwz.
Het waren er 2quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje weinig broeder en bovendien ongezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |